Ik liep, in mijn basisschooltijd, altijd met een Boston Red Sox petje. Omdat ik toen veel Eazy-E luisterde. Gouden tijden.quote:
Dat gebeurt nog steeds we hoor. Maar niet om die teams te supporten maar als modequote:Op woensdag 3 februari 2016 17:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vroeger droegen we nog gewoon New York Yankees pet of van Chicago Bulls.
Sinds de jaren 90 anders nooit meer gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds we hoor. Maar niet om die teams te supporten maar als mode
Ik moest ook al aan dEUS denken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:36 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, het is gewoon een merk dus. ik vond het al zo bijzonder dat ik allemaal van die jonge ventjes met deus petten zag lopen terwijl de band met die naam de laatste jaren nu niet veel op de radio werd gedraaid.
Zeker. Ze mogen wel een nieuw album maken.quote:
Haha, maar ik ben dus niet de enige. Al die 'rappers' van New Wave lopen er ook mee, zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:36 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, het is gewoon een merk dus. ik vond het al zo bijzonder dat ik allemaal van die jonge ventjes met deus petten zag lopen terwijl de band met die naam de laatste jaren nu niet veel op de radio werd gedraaid.
Ach man, toen waren we net van die achterlijke Von Dutch petten verlost!quote:
quote:
New Wave, nog zo'n naam die ik met hele andere muziek assiocier.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, maar ik ben dus niet de enige. Al die 'rappers' van New Wave lopen er ook mee, zal er wel iets mee te maken hebben.
Oh wat raar zeg. Je komt vaak in je eigen woonplaats.quote:Mijn woonplaats is een middelgrote stad, waar ik vaak kom
Beetje triest bedacht inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
New Wave, nog zo'n naam die ik met hele andere muziek assiocier.
De zakenman leventje jwz.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh wat raar zeg. Je komt vaak in je eigen woonplaats.
Dat was weer paar jaar daarvoor. Maar serieus, ik weet het zo goed omdat ik toen in Changgu op Bali in http://deuscustoms.com/cafes/canggu/ was bij een optreden van Wolfmother. Met wat modevrienden die direct aardig groot inslagen. Oh jee ... Ik ga ze op hun bepette kop geven.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:42 schreef BoneThugss het volgende:
Ach man, toen waren we net van die achterlijke Von Dutch petten verlost!
Ja, apart hè?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Oh wat raar zeg. Je komt vaak in je eigen woonplaats.
Ach, al die gasten zijn poep, gaat alleen maar om vieuws pakken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
New Wave, nog zo'n naam die ik met hele andere muziek assiocier.
Haha, ik moest lachen. Ik heb trouwens ook al mensen met een trui van DEUS gezien, en T-shirts.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was weer paar jaar daarvoor. Maar serieus, ik weet het zo goed omdat ik toen in Changgu op Bali in http://deuscustoms.com/cafes/canggu/ was bij een optreden van Wolfmother. Met wat modevrienden die direct aardig groot inslagen. Oh jee ... Ik ga ze op hun bepette kop geven.
Ja. Raar. Een kledingmerk met truien en T-shirts in de collectie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:59 schreef BoneThugss het volgende:
haha, ik moest lachen. Ik heb trouwens ook al mensen met een trui van DEUS gezien, en T-shirts.
Neuh, dat niet, ik vind het gewoon hele lelijke kleding. En ineens loopt iedereen er mee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Raar. Een kledingmerk met truien en T-shirts in de collectie.
OBEY is nog wel oke, van oorsprong een surfmerk, en beter dan die DEUS truckercaps. Knol pet bestaat al.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:02 schreef empa1010 het volgende:
Kuddedieren-effectmaar dan is de Obey pet wellicht weer uit de mode. De Enzo Knol pet
Aah ja, das waar ook het is 'OBEY'.quote:
Ik was net al op je hand omdat je T-shirt schreef. Dan kun je een potje bij me breken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:09 schreef BoneThugss het volgende:
Aah ja, das waar ook het is 'OBEY'.
Betaal jij daar sirieus 30 euro voor? Man man man.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was net al op je hand omdat je T-shirt schreef. Dan kun je een potje bij me breken.
30 euro man man manquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Betaal jij daar sirieus 30 euro voor? Man man man.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
Ik had vroeger een Tasmanian Devil petje
Dit dus.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:05 schreef wenfer2 het volgende:
Walgelijke trend. Standaard streetarmour van menig soort.
Voor een meier regel ik die hoed voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:13 schreef MPC60 het volgende:
Ze verkopen ook de mephishoed in die webshop.
Ik pas.quote:Op woensdag 3 februari 2016 19:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Voor een meier regel ik die hoed voor je.
Jammer, was te proberen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |