Ja, dat is gewoon.. ja. Ik wil het geen aanstellerij noemen maar..jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haar haar was niet verneukt ofzo hoor, ze had alleen enorme punten eraf laten knippen. Ze had ook geen ander model erin zitten ofzo.
Hm, ik heb echt 2x per jaar max. zin in pasta met tomatensausquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb net pasta napolitana gemaakt
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nog wat rijst met rundvlees, aubergine, amandeltjs en kikkererwten in de vriezer liggen
Je hebt uitgroei van blond op blond dan of?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook uitgroei maar ik doe er niks aan. Binnenkort stuk van mijn haar en dan is het ook wel minder. Ben bovenop namelijk mijn eigen kleur blond en onderin mijn haar is het nog licht van ontkleuren.
Ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Je hebt uitgroei van blond op blond dan of?
soep met boterhamquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Uitgroei vind ik dan wel weer verschrikkelijk, en ik heb uitgroei nu pfaaa tering.
Maar ok, wat gaan jullie eten vanavond?
Ah, nou dat is vast niet zo erg. Zal toch niet erg opvallen ofwel?quote:
Is wel lekkerderquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soep met boterham
weet alleen nog niet of ik het brood eerst even in de broodrooster doe
spaanse tomatensoepquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou dat is vast niet zo erg. Zal toch niet erg opvallen ofwel?
[..]
Is wel lekkerder, wat voor soep dan?
Het valt op zich wel mee. Maar je kan het wel zien, vooral als ik mijn haar los heb dan zie je wel duidelijk kleur verschil in mijn haar (zeggen andere mensen, kan het zelf niet goed zien eigenlijk). En het was eerst erger, ben al jaar bezig met eigen kleur terug krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ah, nou dat is vast niet zo erg. Zal toch niet erg opvallen ofwel?
Doe met stokbrood, stokbrood hmmquote:
Echt, zo lang johquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het valt op zich wel mee. Maar je kan het wel zien, vooral als ik mijn haar los heb dan zie je wel duidelijk kleur verschil in mijn haar (zeggen andere mensen, kan het zelf niet goed zien eigenlijk). En het was eerst erger, ben al jaar bezig met eigen kleur terug krijgen.
Jij dan Krekje?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon.. ja. Ik wil het geen aanstellerij noemen maar..ja.
[..]
Hm, ik heb echt 2x per jaar max. zin in pasta met tomatensaus.
[..]
Klinkt goed.
[..]
Je hebt uitgroei van blond op blond dan of?
Keer op keer ontkleuren als ik weer eens roze ofzo erin deed dus dat blijf je wel lang zien.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er maar bij gaan zitten.![]()
Bonus Rodin foto:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mensen zien als vijandenquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:18 schreef Tjacka het volgende:
ik ben een vijand via facebook aan het dissen
heb geen geld en/of stokbroodquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe met stokbrood, stokbrood hmm
[..]
Echt, zo lang joh
hij probeert mij altijd te dissen onder berichten enzoquote:
Waar staat dat?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:19 schreef McGrath het volgende:
FB / We hebben het een maand volgehouden. Op naar maand 2?
Danny wil niet meer werken!
Dat staat er niet hoor, ik vind het alleen bizar dat dit soort dingen geplaatst moeten worden onder het mom van: dan hoeven wij minder te doen.quote:
Het was niet verneukt.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:23 schreef Fera het volgende:
Ik zat net te lezen, maar ik zou dus wel janken als mijn haar verneukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |