Je zegt dat het al vast staat, maar toch even twee tips.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gaan begin juni die kant op. Trip met camper. Volgende staat al vast.
Dag 1 Aankomst SF
dag 2 SF (trip alcatraz)
dag 3 camper ophalen rand SF > naar maria posa (yosemite)
dag 4 vanuit maria posa volle dag yosemite bekijken
dag 5 vanuit maria posa naar monterey bay
dag .
dag.
dag 21 camper richting las vegas rijden (laatste nacht camper)
dag 22 camper inlveren las vegas (overnachting hotel new york new york)
dag 23 naar huis.
Wij zaten in een Private room in een USA Hostel. Ook omdat we steil achterover sloegen van de prijzen. Meteen een deal voor goedkoop parkeren erbij genomen destijd. Wij zaten 2 volle dagen in SF en hebben de auto in de garage laten staan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:11 schreef Candaasje het volgende:
Oh die overstaptijden, we hebben ons ook suf lopen zoeken. (Maar dat ging vooral om de terugweg. Uiteindelijk wel een gunstige kunnen vinden, maar dat kostte natuurlijk wel weer meer..)
Iemand nog een goede tip voor een enigszins betaalbaar overnachtingsadres in San Francisco? (Of de directe omgeving.) Ik sla een beetje stijl achterover van die prijzen (ik wist dat het duur was hoor, maar allemachtig, Death Valley is er niks bij. )
We komen overigens vanuit SQ NP.
+1 op allesquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben zelf alleen nog maar naar de South Rim geweest, maar North Rim schijnt ook prachtig te zijn en zelfs mooiere trails te hebben, dus doen zou ik zeggen.
Even voor jezelf even kijken wat haalbaar is en hoeveel zin je hebt om te rijden, maar hier in ieder geval nog wat kleine tips om te combineren. Je kan niet alles doen zonder i.v.m. tijd. Zie het meer als een lijstje met mogelijkheden waar je uit kan kiezen.
Als je zowel South Rim als North Rim wil gaan doen zou je Page (Lower of Upper Antelope Canyon) en Horseshoe Bend toe kunnen voegen aan je lijstje.
Als je toch al in Las Vegas zit behoort Zion National Park ook zeker tot de mogelijkheden. Angels Landing en The Narrows zijn bijvoorbeeld prachtige wandelingen en Zion is sowieso erg mooi. Geen idee hoe het zit met het weer trouwens zo vroeg in het jaar, dus wel even goed naar kijken.
Route 66 tussen Seligman en Kingman is een leuk stukje om te rijden en deze steden hebben ook nog leuke diners.
Onderweg terug naar LA zit Joshua National Park, wel leuk om doorheen te rijden, maar niet om voor om te rijden.
LA - Monterey kan je in een dag doen, maar dan heb je wel een lange dag. Wij hebben het in een dag gedaan, maar zou er een volgende keer misschien wel twee dagen voor uittrekken.
Ninja edit: Zat even fout met aantal dagen tussen LA en Monterey, aangepast.
We hebben er al een geboekt en betaald en alles, was goedkoperquote:Op maandag 21 maart 2016 12:51 schreef exode het volgende:
Gaaf mp! Je kan ter plekke een auto in je klasse uitzoeken, dus ook even binnenkijken zou ik zeggen. Onze laatste trip in 2010 hadden wij een usb aansluiting iig. Wij hadden een suv gehuurd destijds.
Waar hebben jullie gehuurd? Hangt heel erg van verhuurder af of je wel of geen auto mag uitzoeken in zelfde categorie.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We hebben er al een geboekt en betaald en alles, was goedkoper![]()
Hebben een SUV (RAV4 of hetzelfde) geboekt maar weet niet of we inderdaad echt mogen kiezen verder, of dat ze er een toewijzen...
Ene keer wel de andere keer niet, hangt er maar net vanaf wekle auto ze voor je beschikbaar hebben!quote:Op maandag 21 maart 2016 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Stom vraagje, maar voor mensen die recent zijn gegaan en een auto gehuurd hebben, zat daar een autoradio met usb-poort in?Voor muziek etc. De verhuurtoko gaf me niet echt antwoord.
kun je alsjeblieft de naam waar je de overnachtingen geboekt hebt goed spellen: Mariposa. 1x verkeerd schrijven ok maar je doet het tot 4x toequote:Op donderdag 17 maart 2016 14:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vast.. vast. de overnachtingen in SF, Las Vegas en de 2 in maria posa staan vast. Kust pakken we juist van Monterey verder naar beneden. Omdat we death valley niet gaan pakken is het logischer dan vanuit SF naar yosemite te gaan en vervolgens via de kust naar beneden.
Death valley schijnt met camper in zomermaanden op eigen risico (en daarmee oonverstandig) te zijn. Yosemite doen we misschien ook langer, omdat we vanaf die 2 nachten in maria posa niks op voorhand willen boeken. Dat is juist de vrijheid van een camper t.o.v. een auto.
Globaal willen we ongeveer. SF >yosemite> Monterey> via kust richting LA > LA > Palm springs> Joshua tree > (wellicht Phoenix) > Sedona > Grand canyon > Las vegas.
Heel globaal dan
Dat ziet er zalig uit *jaloersquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn uitgeplanned! Overnachtingen geboekt en klaar om te gaan komend weekend!
[ afbeelding ]
We hebben gezegd 'we gaan toch nog terug' binnenkort, dus we gaan nu zien waar we écht gelukkig van worden (denken we), wat leuke roadtrips (per ongeluk kwam route66 daar in voor, daar hadden we niet echt een idee van), Zion erin gevrot (al gaan we Angels Landing niet doen, want dat kan Mr.Mo niet aan met z'n hoogtevrees), en we hebben er super veel zin in. Wat natuur en wandelen de eerste reisweek, wat kleinere trips en ruimte voor stops onderweg in de tweede week.
![]()
zin in
Heel veel plezier gewenst!quote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn uitgeplanned! Overnachtingen geboekt en klaar om te gaan komend weekend!
[ afbeelding ]
We hebben gezegd 'we gaan toch nog terug' binnenkort, dus we gaan nu zien waar we écht gelukkig van worden (denken we), wat leuke roadtrips (per ongeluk kwam route66 daar in voor, daar hadden we niet echt een idee van), Zion erin gevrot (al gaan we Angels Landing niet doen, want dat kan Mr.Mo niet aan met z'n hoogtevrees), en we hebben er super veel zin in. Wat natuur en wandelen de eerste reisweek, wat kleinere trips en ruimte voor stops onderweg in de tweede week.
![]()
zin in
Haha, ik wist het! Ik heb me moeten inhouden, maar dacht nog wel "MaJo zal vast reageren"quote:Op maandag 21 maart 2016 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
kun je alsjeblieft de naam waar je de overnachtingen geboekt hebt goed spellen: Mariposa. 1x verkeerd schrijven ok maar je doet het tot 4x toe![]()
Veel plezier MB! Denk dat je het fantastisch gaat vinden
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha, ik wist het! Ik heb me moeten inhouden, maar dacht nog wel "MaJo zal vast reageren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |