Dat hoeft ook niet, zo lang we minderheden maar niet kwetsen is alles geoorloofd.quote:
wel van soesoe?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had nog nooit van bantoe gehoord
Ik zeg ook hoe andere dat kunnen zien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Er zijn zoveel straten vernoemd naar landen of volken.
Maar juist deze is een probleem omdat men van dit ene bordje denkt dat die hele straat bevolkt is door negers? Ik zie de logica echt niet.
Hoe dan tactvoller? De Bantoe waren nou eenmaal een negervolk uit het zuiden van Afrika.
En polariserend zie ik al helemaal niet.
Jawel joh.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Verder begrijp ik niet helemaal waarom je die betekenis onder een bord moet plaatsen. Dat word toch nooit gedaan?
Ik kende ze uit oude spellen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had nog nooit van bantoe gehoord
word wel gedaan maar valt over het algemeen vies tegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Verder begrijp ik niet helemaal waarom je die betekenis onder een bord moet plaatsen. Dat word toch nooit gedaan?
Ik geloof vooral in kleinere wijken/stedenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
word wel gedaan maar valt over het algemeen vies tegen
Overal staat er hier uitleg.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Hm, kan me niet herinneren dat ik het vaak heb gezienquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overal staat er hier uitleg.
Bij iedere naam bijvoorbeeld, staat hun beroep en wanneer ze leefden.
Het jammerlijk daarvan is dat de politiek daar meer mee bezig is dan met andere problemen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Het geeft ook welweer meer aanleiding om politiek correct te handelen dat zeker
Ach, ze bedoelen het goed.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
krijg een mailtje van mijn opa en oma dat ze het leuk voor me vinden dat ik een baan heb gevonden
thnx yo
Lief tochquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
krijg een mailtje van mijn opa en oma dat ze het leuk voor me vinden dat ik een baan heb gevonden
thnx yo
i know maar ze hadden me ook wel kunnen bellen ofzoquote:
Ach, ik heb mijn oma al sinds eind 2014 niet meer gezien of gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
i know maar ze hadden me ook wel kunnen bellen ofzo
ben overdag gewoon bereikbaar
en ik weet dat ze erg "teleurgesteld" in me waren toen ik van de zomer niet aan mijn opleiding begon dus had eigenlijk wel verwacht dat als ze contact zouden zoeken dat het meer zou zijn dan een mailtje
maar goed zal wel aan mij liggen
dat lijkt me ook wel kut maar ik heb mijn grootouders in december nog gezien en gesprokenquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn oma al sinds eind 2014 niet meer gezien of gesproken
Valt wel meequote:Op woensdag 3 februari 2016 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel kut maar ik heb mijn grootouders in december nog gezien en gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |