abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:36:39 #226
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159828848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 08:54 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ah oke, leen hem steeds uit aan goede clubs maar t schiet niet op met zn sterren. Ga hem maar eens van de hand doen.

Maar, als een speler 2 sterren heeft en je ziet geen ''potentie sterren'' er naast staan. Kan hij dan ook sowieso niet meer beter worden dan die 2 sterren?

En je ziet ook wel eens potentie sterren staan bij jeugdspelers, en is 1.5 ster geel en nog 2 zwart gekleurd bijvoorbeeld. Die zwarte sterren staan voor iets met jeugd scouting toch? Hoe moet ik die precies zien?
Jawel, kan wel iets beter worden, maar als je goede scouting hebt dan is die kans niet zo groot.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:37:45 #227
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159828864
Die sterren kunnen ook per week veranderen he.

Mijn ML had 4 sterren potentieel max. Staat nu op 4.5 ster.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:25:33 #228
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159829705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef Rauw. het volgende:
Die sterren kunnen ook per week veranderen he.

Mijn ML had 4 sterren potentieel max. Staat nu op 4.5 ster.
Ze zijn ten opzichte van je volledige selectie. Dus als ik mijn beste CM verkoop, wordt mijn tweede CM qua sterren iets beter.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_159831022

Begin van het seizoengenot.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:35:17 #230
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159831124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ze zijn ten opzichte van je volledige selectie. Dus als ik mijn beste CM verkoop, wordt mijn tweede CM qua sterren iets beter.
Maar zelfs als je niet verkoopt veranderen ze wel eens.
(misschien een wisselspeler die progressie maakt dan)
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:41:25 #231
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159831288
quote:
12s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Maar zelfs als je niet verkoopt veranderen ze wel eens.
(misschien een wisselspeler die progressie maakt dan)
Ja, dat is het dus.
pi_159831307
Ach, die sterren... Mijn AMC bij Vitesse had 4 sterren, maar schopte geen deuk in een pakje boter. Uiteindelijk is ie uit de basis gespeeld door iemand die van nature MC is en op AMC 1 ster had, maar veel beter presteerde.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:42:33 #233
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_159831324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb Riedewald nu een tijdje bij Madrid en hij is nog steeds een ''bruikbare speler'' en 24 jaar oud. 2 sterren slechts, en zie je ook ''potentie'' sterren staan. Wordt hij bij jullie wel beter dan dat?
Hij wil bij mij al 3 seizoenen weg, maar damagnie. :@

Dat rechterrijtje. :9 Ook al 33 caps voor Nederland. :P
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:04:21 #234
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_159832018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij wil bij mij al 3 seizoenen weg, maar damagnie. :@

[ afbeelding ]

Dat rechterrijtje. :9 Ook al 33 caps voor Nederland. :P
Haha heel nice ja! Bij mij heeft ie structureel 4 sterren, maar dat kan dus ook betekenen dat mijn andere centrale verdedigers gewoon erg goed zijn bij Real en hij daarom niet meer dan 2 sterren krijgt. Zal zijn stats straks thuis eens vergelijken. Kijken of mijn Riedewald ook echt minder is.
pi_159834185
Hoe kan het dat ik een voorheen werkende tactiek in een nieuwe game met hetzelfde elftal ( en dus ook nog veel dezelfde spelers ) niet aan de praat krijg?

Had een Ajax game maar verloor me wat in de aankopen en had een seizoen verspild door te sleutelen aan een tactiek. Wilde toch graag meer mijn talentjes gebruiken dus vandaar de nieuwe game met de tactiek die voorheen werkte. Nu na de winterstop loopt hij nog steeds niet!

Klaassen is trouwens ineens een irritant ventje geworden?! Agressief in de wedstrijden en boos omdat ik hem niet wil laten gaan voor een fooi!! Daar word ik echt ziek van, bieden ze minder dan de speler waard is, ik weiger en daarna de speler over de zeik. Kan je het nog redden met, als er een beter bod komt dan komt het goed. Doet een ander team nog een minder bod dan het bod ervoor.......en je raad het al! Meneer en het halve team is over de zeik! Gelukkig nog wel voor goed geld kunnen verkopen aan Arsenal + 40% van de volgende transfersom is ook voor mij.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_159834421
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:43 schreef Tim_G het volgende:
Hoe kan het dat ik een voorheen werkende tactiek in een nieuwe game met hetzelfde elftal ( en dus ook nog veel dezelfde spelers ) niet aan de praat krijg?

Had een Ajax game maar verloor me wat in de aankopen en had een seizoen verspild door te sleutelen aan een tactiek. Wilde toch graag meer mijn talentjes gebruiken dus vandaar de nieuwe game met de tactiek die voorheen werkte. Nu na de winterstop loopt hij nog steeds niet!

Klaassen is trouwens ineens een irritant ventje geworden?! Agressief in de wedstrijden en boos omdat ik hem niet wil laten gaan voor een fooi!! Daar word ik echt ziek van, bieden ze minder dan de speler waard is, ik weiger en daarna de speler over de zeik. Kan je het nog redden met, als er een beter bod komt dan komt het goed. Doet een ander team nog een minder bod dan het bod ervoor.......en je raad het al! Meneer en het halve team is over de zeik! Gelukkig nog wel voor goed geld kunnen verkopen aan Arsenal + 40% van de volgende transfersom is ook voor mij.
En nu gebeurd exact hetzelfde met Nouri!! Ze bieden gvd 850k........

Zitten nu op de 11 miljoen. Als ze daarmee waren begonnen had ik het geaccepteerd, nu gaat hij gewoon niet weg. Klaar.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:03:27 #237
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159834664
Nouri verkopen voor 11m, hij is lang niet in elke game een beest maar toch zeker het houden wel waard.

Tenzij je een lijstje wonderkids wil kopen van allerhande nationaliteiten natuurlijk.
pi_159834787
quote:
9s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:03 schreef Rauw. het volgende:
Nouri verkopen voor 11m, hij is lang niet in elke game een beest maar toch zeker het houden wel waard.

Tenzij je een lijstje wonderkids wil kopen van allerhande nationaliteiten natuurlijk.
Nee juist niet. Maar hoe kan je nu voorkomen dat ze van die waardeloze bids doen. Daar gaat het gewoon mis. Klaassen wilde ze voor 3.8 miljoen hebben terwijl die 8 waard is. Nouri weet ik niet exact, aan de Ligt, Eiting en Nunnely zitten ze continue te trekken.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:10:32 #239
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159834844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:08 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Nee juist niet. Maar hoe kan je nu voorkomen dat ze van die waardeloze bids doen. Daar gaat het gewoon mis. Klaassen wilde ze voor 3.8 miljoen hebben terwijl die 8 waard is. Nouri weet ik niet exact, aan de Ligt, Eiting en Nunnely zitten ze continue te trekken.
Gewoon allemaal houden, in mijn game allemaal prima spelers.
pi_159835339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Gewoon allemaal houden, in mijn game allemaal prima spelers.
Zijn het ook! Het is alleen zo funest voor je moraal.
pi_159850247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 03:38 schreef Tim86 het volgende:
Kwartfinale, eerste leg koekoek _O_

[ afbeelding ]
Bizarre return..fun for the neutrals _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159850913
Wow dat aantal schoten van arsenal
pi_159851128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:40 schreef Stofzuigert het volgende:
Wow dat aantal schoten van arsenal
Ja, echt bizar. Had wel wat wijzigingen doorgevoerd na de 4-0, maar ook niet extreem ofzo. Een compleet B-team was er echt mega hard afgegaan denk ik. Cillessen 20 saves en nog maar een 6.6 ofzo als rating. Keepers krijgen zulke lage ratings altijd..ook als hij een clean sheet had gehad was het max een 7 geweest :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159852078
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 februari 2016 @ 00:39:59 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159852102
quote:
What the actual fuck, zoveel clubs die degraderen? _O-

Feli met je (aanstaande) promotie trouwens ^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_159852142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

What the actual fuck, zoveel clubs die degraderen? _O-

Feli met je (aanstaande) promotie trouwens ^O^

Nu kijken of de titel mogelijk is :)

In de league hieronder (Silver League) zijn er 4 competities, waarvan de top 2 per competitie promoveert. Zo hou je het wel lekker divers ieder jaar, maar een soort play-off systeem er nog bij was wellicht leuker geweest.

Sta nu ook nog in de halve finale van de cup, maar daar ga ik er heel hard af tegen Bayern vrees ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_159852323
Eindstand seizoen 2 *O* *O* *O* *O*

Dacht even dat ik het verneukt had toen ik in de laatste 2 wedstrijden 1-1 speelde tegen Heracles-thuis en 0-1 verloor van PEC in 90+2, maar op de laatste speeldag was het ook PSV - Ajax en dat werd 2-2 *O*

Verder dit seizoen in de vierde ronde van de beker eruit gegooid door PSV met 2-1. Daarvoor gewonnen van 2 amateurclubs.

Was in seizoen 1 tweede geworden, dus voorronde CL. Won eerste van Basel (3-1 thuis, 0-0 uit), om daarna van Man Utd te verliezen met 3-0 (2-0 uit, 0-1 thuis). Toen in een EL-poule terecht gekomen met Trabzonspor, Dinamo Moskou en Chelsea. We begonnen thuis tegen Dinamo Moskou met goed spel en een 1-1 gelijkspel (die we hadden moeten winnen), maar daarna volgden 4 nederlagen (waaronder een 6-0 op Stamford Bridge). Uiteindelijk thuis tegen Chelsea nog een 1-0 overwinning geboekt, maar die was - hoe mooi ook - voor de statistieken.

Dit was de selectie dit seizoen:

Rashica heeft ook veel gespeeld, maar die is in de winterstop verhuurd. Als vervanger toen Wildschut gehaald. Ook Room heeft nog enkele wedstrijden gekeept, maar die is verkocht aan Fenerbahce in de winterstop. Ducksch was mijn eigenlijke eerste spits, maar die raakte in de winterstop ernstig geblesseerd, vandaar de komst van Waldschmidt op huurbasis. Verder heeft een of andere jeugdkeeper nog een duel in de Europa League gekeept. Velthuizen en Room waren allebei lang geblesseerd, toen heb ik uit nood de clubloze Coutinho opgehaald, maar de inschrijving voor de EL was al voorbij.

Vaste opstelling:
DM: Velthuizen
VR: Leerdam
VCR: Kashia
VCL: Kruiswijk
VL: Achenteh
MCR: Hetemaj (Balveroverende middenvelder, Yeini en Nakamba spelen ook regelmatig, want Hetemaj pakt achterlijk veel kaarten :') 17 geel en 2 rood in 23 eredivisieduels. In totaal dit seizoen 25 geel en 3 rood in 33 officiele duels :') Verder wel nuttige speler die veel onschadelijk maakt)
MCL: Diemers, regelmatig afgewisseld met Duarte (vooruitgeschoven spelmaker)
AML: Elia (hangende vleugelspits)
AMC: Baumjohann, maar ook hier speelt Duarte vaak (10)
AMR: Ibarra (ontzettende baas die met 17 snelheid en 17 versnelling _O_ ) ("gewone" vleugelspits)
S: Ducksch (hoewel die enorm lang geblesseerd is geweest en Oosterwijk hem meer dan prima verving) (afmaker, maar als Oosterwijk speelt Targetman en dan spelen we ook met directe passes ipv korte)

Voor volgend seizoen dus de selectie op CL-niveau brengen, aangezien ik dit seizoen in de EL hard geslacht werd. Hopelijk kom ik ook eens wat verder in de beker (in seizoen 1 direct in de tweede ronde eruit gegooid door FC Eindhoven :') ), maar dat heeft geen prioriteit op zich. Ik hoop te overwinteren in Europa (mag ook EL zijn) en mijn titel te prolongeren.

Voorlopig heeft Velthuizen op de laatste training voor de laatste speelronde een blessure van een half jaar opgelopen, maar ik had met het oog op het vertrek van Room en Coutinho (aangezien dat een noodoplossing was toen Room en Velthuizen zo lang eruit lagen) Hidde Jurjus al vastgelegd. Die zal het seizoen gaan beginnen als eerste keeper. Zal eens nadenken of ik nog een andere keeper erbij neem om Velthuizen op te vangen of wellicht zelfs Coutinho hou.

Verder heb ik ook Van der Hoorn met een Bosman opgehaald om de al wat ouder wordende Kruiswijk te gaan opvolgen op termijn.
pi_159852933

Bizarre wedstrijden weer..Heb in de laatste 2 uitwedstrijden in de cup 8 tegengoals moeten slikken (en bijna 80 doelpogingen), maar toch ga ik naar de finale (tegen Chelsea) _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_159855808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:08 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ze bij die andere clubs niet genoeg speeltijd gaan krijgen voor hun ontwikkeling, of dat de club failliet zou gaan als ik continu zulke lage boden zou accepteren.

Werkt eigenlijk altijd wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159856648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ze bij die andere clubs niet genoeg speeltijd gaan krijgen voor hun ontwikkeling, of dat de club failliet zou gaan als ik continu zulke lage boden zou accepteren.

Werkt eigenlijk altijd wel.
Die 2e heb ik nog nooit gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')