abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159617975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:31 schreef Elzies het volgende:

[..]

Cursus gevolgd? :)
Ja, ik ga geen dingen op een forum zetten wat te doen bij een aanslag wat mij wel logisch lijkt en misschien levens kan kosten. Voorbeeld is de mislukte aanslagen bij het voetbal stadion in Frankrijk. Bom 2 en 3 waren bestemd voor de mensenmassa die het stadion uit zouden stormen door de paniek die bom 1 moest veroorzaken.
pi_159618007
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:34 schreef matthias24 het volgende:

[..]

in een noodsituatie kom je niet ver met een busje peperspray :')
1 of 2 surveillanten met pistool komen ook niet ver tegen een stel terroristen met Kalasjnikovs.
Kost nou eenmaal een hoop geld om al die mensen, die normaal misschien wat bekeuringen uitdelen en wat rondhangende jongeren wegsturen, uit te rusten met een pistool (en ze dus promotie te geven). Ik vind het geen gekke keuze dat niet te doen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159618093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

1 of 2 surveillanten met pistool komen ook niet ver tegen een stel terroristen met Kalasjnikovs.
Kost nou eenmaal een hoop geld om al die mensen, die normaal misschien wat bekeuringen uitdelen en wat rondhangende jongeren wegsturen, uit te rusten met een pistool (en ze dus promotie te geven). Ik vind het geen gekke keuze dat niet te doen.
oke maar dan kunnen ze beter ook wat minder boete's geven want dat heeft ook niks te maken met de veiligheid verbeteren..... zeker die domme parkeerboete's
pi_159618187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:42 schreef matthias24 het volgende:

[..]

oke maar dan kunnen ze beter ook wat minder boete's geven want dat heeft ook niks te maken met de veiligheid verbeteren..... zeker die domme parkeerboete's
Daar zijn die specifieke agenten ook helemaal niet voor, die hebben hele andere taken, waarbij schieten met een pistool niet hoort.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_159618223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar zijn die specifieke agenten ook helemaal niet voor, die hebben hele andere taken, waarbij schieten met een pistool niet hoort.
ja maar waar zijn ze dan voor....om uit hun neus te eten?
  woensdag 3 februari 2016 @ 11:51:48 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159618273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:49 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar waar zijn ze dan voor....om uit hun neus te eten?
Blauw op straat, zichtbaar zijn.... lijkt me een stuk nuttiger dan wild-west taferelen in de PC Hooft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159618339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 11:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blauw op straat, zichtbaar zijn.... lijkt me een stuk nuttiger dan wild-west taferelen in de PC Hooft.
ooh oke
pi_159619064
En dit moet voor de veiligheid zorgen...
Zonder wrijving geen glans
pi_159619172
Zo zie je maar, de politie is je vriend niet. Brugklassers bonnetjes geven daarin tegen, daar zijn ze heel fanatiek in.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159619221
Dat je alleen goed bent in de cooper test
pi_159619636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:32 schreef D1990 het volgende:
Zo zie je maar, de politie is je vriend niet. Brugklassers bonnetjes geven daarin tegen, daar zijn ze heel fanatiek in.
Wat dramatisch zeg, echt
pi_159620308
Kern van het probleem is gewoon een groot capaciteitstekort door al het bezuinigen. En daar gaan we nog heel veel last van krijgen.
pi_159620611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef Westerling het volgende:
Kern van het probleem is gewoon een groot capaciteitstekort door al het bezuinigen. En daar gaan we nog heel veel last van krijgen.
Daar kun je verzekerd van zijn. In deze tijd politieagent zijn lijkt me ook geen pretje. Vooral vanwege alle beperkingen die ze opgelegd krijgen.
pi_159620702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar kun je verzekerd van zijn. In deze tijd politieagent zijn lijkt me ook geen pretje. Vooral vanwege alle beperkingen die ze opgelegd krijgen.
O.a., maar ook simpelweg de grootte van de politiemacht. Precies op het moment dat de economie verslechterd en de ongelijkheid toeneemt, wordt er grof bezuinigd op de politie. Terwijl je op je vingers kunt natellen dat alle vormen van vermogencriminaliteit in de lift gaan. Dan komt daar nog eens een horde asielzoekers aan waar de politie ook de klauwen aan volheeft en er blijft gewoon bar weinig over. En geld om de capaciteit te vergroten gaat er echt niet komen.

Dit gaat onherroepelijk leiden tot een forse verslechtering van de veiligheidssituatie hier.
pi_159621113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef Westerling het volgende:
Ja.
pi_159621163
Wel bijzonder dat je iets dat zo belangrijk is zo minimaal maakt. Dan moet je er erg niets meer van begrijpen,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')