Ja, ik ga geen dingen op een forum zetten wat te doen bij een aanslag wat mij wel logisch lijkt en misschien levens kan kosten. Voorbeeld is de mislukte aanslagen bij het voetbal stadion in Frankrijk. Bom 2 en 3 waren bestemd voor de mensenmassa die het stadion uit zouden stormen door de paniek die bom 1 moest veroorzaken.quote:
1 of 2 surveillanten met pistool komen ook niet ver tegen een stel terroristen met Kalasjnikovs.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
in een noodsituatie kom je niet ver met een busje peperspray
oke maar dan kunnen ze beter ook wat minder boete's geven want dat heeft ook niks te maken met de veiligheid verbeteren..... zeker die domme parkeerboete'squote:Op woensdag 3 februari 2016 11:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
1 of 2 surveillanten met pistool komen ook niet ver tegen een stel terroristen met Kalasjnikovs.
Kost nou eenmaal een hoop geld om al die mensen, die normaal misschien wat bekeuringen uitdelen en wat rondhangende jongeren wegsturen, uit te rusten met een pistool (en ze dus promotie te geven). Ik vind het geen gekke keuze dat niet te doen.
Daar zijn die specifieke agenten ook helemaal niet voor, die hebben hele andere taken, waarbij schieten met een pistool niet hoort.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oke maar dan kunnen ze beter ook wat minder boete's geven want dat heeft ook niks te maken met de veiligheid verbeteren..... zeker die domme parkeerboete's
ja maar waar zijn ze dan voor....om uit hun neus te eten?quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar zijn die specifieke agenten ook helemaal niet voor, die hebben hele andere taken, waarbij schieten met een pistool niet hoort.
Blauw op straat, zichtbaar zijn.... lijkt me een stuk nuttiger dan wild-west taferelen in de PC Hooft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar waar zijn ze dan voor....om uit hun neus te eten?
ooh okequote:Op woensdag 3 februari 2016 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauw op straat, zichtbaar zijn.... lijkt me een stuk nuttiger dan wild-west taferelen in de PC Hooft.
Wat dramatisch zeg, echtquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:32 schreef D1990 het volgende:
Zo zie je maar, de politie is je vriend niet. Brugklassers bonnetjes geven daarin tegen, daar zijn ze heel fanatiek in.
Daar kun je verzekerd van zijn. In deze tijd politieagent zijn lijkt me ook geen pretje. Vooral vanwege alle beperkingen die ze opgelegd krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef Westerling het volgende:
Kern van het probleem is gewoon een groot capaciteitstekort door al het bezuinigen. En daar gaan we nog heel veel last van krijgen.
O.a., maar ook simpelweg de grootte van de politiemacht. Precies op het moment dat de economie verslechterd en de ongelijkheid toeneemt, wordt er grof bezuinigd op de politie. Terwijl je op je vingers kunt natellen dat alle vormen van vermogencriminaliteit in de lift gaan. Dan komt daar nog eens een horde asielzoekers aan waar de politie ook de klauwen aan volheeft en er blijft gewoon bar weinig over. En geld om de capaciteit te vergroten gaat er echt niet komen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kun je verzekerd van zijn. In deze tijd politieagent zijn lijkt me ook geen pretje. Vooral vanwege alle beperkingen die ze opgelegd krijgen.
Ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:22 schreef Westerling het volgende:
Kern van het probleem is gewoon een groot capaciteitstekort door al het bezuinigen. En daar gaan we nog heel veel last van krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |