Inderdaad - het ligt dus kennelijk niet aan mijn instellingen.quote:
+1quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het is overigens wel een knappe negerin,
De één ziet een vrouw, de ander een negerin.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Waarom verschijnt er altijd een negerin in beeld als ik inlog bij mijnoverheid.nl?
Dit.quote:
Dat dus. En blijkbaar vind hij het ZOOOO speciaal dat hij er een topic voor aanmaaktquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De één ziet een vrouw, de ander een negerin.
Jij hebt volgens mij echt serieuze mentale problemen he? Zelfs wanneer je alleen maar loopt te trollen zegt zo'n reactie wat over jouw geestelijke toestand. Anders kom je niet met zo'n post...quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:02 schreef Rozevla het volgende:
Ff de KKK erheen sturen en lynchen die aap
Beperkt in huidaandoeningen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:48 schreef sinadOH het volgende:
Negerin? Da's racisme. Het heet tegenwoordig 'dermatologisch beperkt'.
Haha man, het is internet. Stel je niet aanquote:Op woensdag 3 februari 2016 18:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij echt serieuze mentale problemen he? Zelfs wanneer je alleen maar loopt te trollen zegt zo'n reactie wat over jouw geestelijke toestand. Anders kom je niet met zo'n post...
Excuus negers he...quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Waarom verschijnt er altijd een negerin in beeld als ik inlog bij mijnoverheid.nl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Metalfrost op 04-02-2016 16:24:46 ]Google is your friend, abuse your friends
Waarom zou elke neger in de media / als model een excuusneger zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:56 schreef hoechst het volgende:
[..]
Excuus negers he...
daar zijn er inmiddels al duizenden van.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:12 schreef Metalfrost het volgende:
Screenshot maken en wit inkleuren, vervolgens opsturen naar de beheerder van de desbetreffende website. Dat zal ze leren!
Zoiets:
[ afbeelding ]Wat nou als ze dit leest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie nou geen enkele medelijden met haar
Screenshot maken en wit inkleuren, vervolgens opsturen naar de beheerder van de desbetreffende website. Dat zal ze leren!
Zoiets:
[ afbeelding ]Dat is een zak patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets:
[ afbeelding ]Zo triest dit he, was het een blanke, dan was het geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat moet een vraag zijn van een neger(in)quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom zou elke neger in de media / als model een excuusneger zijn?
Wauw, hoezo extreem vastgeroeste hokjesgeest?quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:17 schreef hoechst het volgende:
[..]
dat moet een vraag zijn van een neger(in)
Jij zit altijd bij alle audities / beslissingen die men (af)neemt?quote:Omdat er altijd bij een commercieel reclame/campagne bureau gezegd wordt: ohjaa we moeten ook nog een zwarte hebben anders zijn we racistisch bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |