Gewoon gegoogled op "Kuip half leeg" en dat was het eerste plaatje.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon gegoogled op "Kuip half leeg" en dat was het eerste plaatje.
Geldig excuus, het is je voor deze keer vergeven.quote:
Na afgelopen reeks van Feyenoord lijkt me dat wel verstandigquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:27 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar vast een schone boxer klaarleggen voor vanavond
Bronsquote:
3v3quote:
Zal ik het aandurven om 1v1 ranked te gaan spelen?quote:
Pas op, is met een balquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:30 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zal ik het aandurven om 1v1 ranked te gaan spelen?
Rage quit fagsquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:49 schreef Simterklaas het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, GEWONNEN!
4-0 en toen gaf 'ie op
Zat net in 3v3 op 10-0 toen gaven ze pas op. Kon het begrijpenquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rage quit fags![]()
Wat een trieste figuren zijn het
Heb je nu eindelijk je geluid gefixtquote:Op woensdag 3 februari 2016 14:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Zat net in 3v3 op 10-0 toen gaven ze pas op. Kon het begrijpen
Ik hoorde van de week iemand praten ja! Maar ik kom ze blijkbaar zelden tegenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk je geluid gefixt![]()
Kun je ze lekker uitschelden terwijl je ze inmaakt
5 reeten voor deze baasquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar dacht ik vannacht om 00.15 ook al aan toen ik naar huis liep
Als ik iemand hoor praten is het altijd zo een gay stemmetje van een eckto zolderkamer autist die niet tegen zijn verlies kan en claimt mijn k moeder snoeihard gepakt te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week iemand praten ja! Maar ik kom ze blijkbaar zelden tegen
Een beetje zoals de gemiddelde KLB'er.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor praten is het altijd zo een gay stemmetje van een eckto zolderkamer autist die niet tegen zijn verlies kan en claimt mijn k moeder snoeihard gepakt te hebben
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor praten is het altijd zo een gay stemmetje van een eckto zolderkamer autist die niet tegen zijn verlies kan en claimt mijn k moeder snoeihard gepakt te hebben
Komt altijd pas laat in de middagquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar dacht ik vannacht om 00.15 ook al aan toen ik naar huis liep
Jup !! Eerst even buitenspelen tot 00.35 vanaaf maar even kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Komt altijd pas laat in de middag
Ik heb altijd een beeld van DP voor me als ik zo iemand hoor scheldenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Een beetje zoals de gemiddelde KLB'er.
3, 2, 1...quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beeld van DP voor me als ik zo iemand hoor schelden
DPquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beeld van DP voor me als ik zo iemand hoor schelden
Precies hierom heb ik altijd hem voor me als ik dat soort eckto's hoor praten.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies hierom heb ik altijd hem voor me als ik dat soort eckto's hoor praten.
DP is de aanvoerder van de ecto's
Vanavond gaat Feyenoord wederom verliezen!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond gaat Feyenoord wederom verliezen!
Ik heb ergens ook wel medelijden met renwanquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ergens ook wel medelijden met renwan
quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef Simterklaas het volgende:
KANKERSPEL GODVERDOMME GERAGEQUIT
Was het zo ergquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:47 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb de deksel van de prullenbak gesloopt
Ik werd ziek hard ingemaakt. Ik hoop dat de buren niet thuis zijnquote:
Dat is pittig ziek, zo hard ingemaakt worden dat je besluit je prullenbak te gaan slopenquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik werd ziek hard ingemaakt. Ik hoop dat de buren niet thuis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |