Goed zo.quote:
Ondanks die plaatjes weet ik het toch verkeerd te doen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon bij de sportschool kun je minder fout doen voelt het. Beetje fietsen, beetje de beweging doen die op het plaatje bij het apparaat staat.
Als het mooi isquote:
En terecht, mn mamsquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is echt een debieltje, en hij is vast verliefd op je moeder.
Ze bedoelen het goed. Als je het verkeerd blijft doen kun je een akelige blessure krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ondanks die plaatjes weet ik het toch verkeerd te doen.
En dan gaan vreemden me het uitleggen zo irritant is dat.
neequote:Op woensdag 3 februari 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het mooi is![]()
Denk je dat dit me staat!?Want ik ben dit van plan, en of deze drie foto's duidelijk weergeven hoe ik het dan wil?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En terecht, mn mams
Kwam gisteren vrouw naar me toe, geen idee wie.. "WOOOOW JIJ BENT ZEKER DE DOCHTER VAN BLABLA?!'
- Ja, hoezo.. lijk ik er op?!
"HAAHAHAH WOOOW JAAA"
Ik vind mn moeder niet mooi![]()
dat zalquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
@Wietparkiet Brits is volgens sommige mensen ook een arrogant accent.
Wow kort.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het mooi is![]()
Denk je dat dit me staat!?Want ik ben dit van plan, en of deze drie foto's duidelijk weergeven hoe ik het dan wil?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En terecht, mn mams
Kwam gisteren vrouw naar me toe, geen idee wie.. "WOOOOW JIJ BENT ZEKER DE DOCHTER VAN BLABLA?!'
"HAAHAHAH WOOOW JAAA"
Oke, ga ik voor die onderste.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow kort.![]()
Die onderste lijkt me wel mooi bij je.
Zijn wel meer vooroordelen mee.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zal
vind het alleen een beetje raar dat mensen accenten arrogant kunnen vinden
ik zou het niet doenquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het mooi is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En terecht, mn mams
"HAAHAHAH WOOOW JAAA"
Sportschool hoef je juist geen motorische superster te zijnquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om die reden ga ik niet graag naar de sportschool
Ja, jij zou het niet doen of ik zou het niet moeten doen omdat je denkt dat t lelijk is?quote:
dat friezen nors overkomen snap ik nog welquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn wel meer vooroordelen mee.
In het oosten vinden ze alles wat uit het westen komt arrogant.
In het zuiden zijn de mensen dom en in het noorden klinken de mensen nors.
ik vind het ook lelijkquote:Op woensdag 3 februari 2016 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jij zou het niet doen of ik zou het niet moeten doen omdat je denkt dat t lelijk is?
Bij Voetbal geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportschool hoef je juist geen motorische superster te zijn![]()
Ik ben motorisch gezien ook een gehandicapte.
Juist bij voetbal ofzo, of tennis, of dansen ga jedat goed merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |