Lekker toch daarna samen de sauna in.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verwachten dat dit zal gebeuren is wel heel extreem optimisme.
Dan wordt zo'n groepsles wel lastig, ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ook wel met Hepje willen sporten. Alleen hij heeft nooit vaste dagen vrij.
O, ik weet alleen dat je vertelde over die vriendin. Maar ik wist niet of je er iets mee gedaan had.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel zegt dat ik dat zou gaan doen, omdat een vriendin mij probeert over te halen terwijl het op een moment is dat ik helemaal niet kan. Maar hij luistert slecht naar me. :$
hoe is een accent arrogant?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als die lil kleine zijn bek open doet krijg ik kots neigingen.
Arrogant kut accent.
Schuin als in achter kort?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ookIk wil een schuine bob.
Door de toon van uitspraak en de gebruikelijke woorden.quote:
Samen op dansles anders? Dat is romantisch.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan wordt zo'n groepsles wel lastig, ja.
Ik weet niet of ik sporten met kaneel erg motiverend zou vinden.
Nee dinsdag werk ik tot half 6, dus poweryoga van 5 tot 6 gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:54 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik weet alleen dat je vertelde over die vriendin. Maar ik wist niet of je er iets mee gedaan had.
Hahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Samen op dansles anders? Dat is romantisch.
Pics van het resultaat?quote:
Waarom durf je niet?quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dinsdag werk ik tot half 6, dus poweryoga van 5 tot 6 gaat hem niet worden.
Ik zou wel de yoga voor beginners les kunnen doen. Maar ik durf niet.
[..]
Hahahaha
Omdat ik HEEL nerveus word van de gedachte dat mensen zien hoe motorisch beperkt ik eigenlijk benquote:
Om die reden ga ik niet graag naar de sportschoolquote:Op woensdag 3 februari 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik HEEL nerveus word van de gedachte dat mensen zien hoe motorisch beperkt ik eigenlijk ben
Nou ja, gewoon bij de sportschool kun je minder fout doen voelt het. Beetje fietsen, beetje de beweging doen die op het plaatje bij het apparaat staat.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om die reden ga ik niet graag naar de sportschool
Herkenbaar. Maar ik vond dat bij yoga wel meevallen die paar keer dat ik het deed. En iedereen is voornamelijk met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik HEEL nerveus word van de gedachte dat mensen zien hoe motorisch beperkt ik eigenlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |