Dat is Rotterdams toch?quote:
Jaa hier heb ik zeker van genote... Mijn toetsenbord kan zich soms wat dyslectisch gedragen :pquote:
Toch niet NHL als in de hogeschool mag ik hopen?quote:
Tsja.. daar kunnen de meningen over verschillen, maar ik moet er ook bij vermelden dat ik last heb van lichte dyslectie... Verder bedankt voor het invullen van de enquêtequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toch niet NHL als in de hogeschool mag ik hopen?
Zelfs van een basisscholier zou ik het tamelijk gênant vinden als hij aan kwam zetten met een enquête waar meer dan de helft van de vragen één of meer taalfouten bevat.
Oke dankje voor je advies maar ik zoek verder niet een specifieke doelgroep. Ik heb alleen wel veel variatie nodig in de leeftijden, zodat ik erachter kan komen welke doelgroep wel of niet vaak naar de waddeneilanden toe gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 01:24 schreef vannelle het volgende:
Nou, da's best simpel als je de forumindex bekijkt.
Flora & Fauna bijvoorbeeld lijkt me beter aan te sluiten bij jouw vraag ipv hier waar men elkaar op andere manieren probeert te helpen.
Goed dat je het zegt maar wij bedoelen de bijzondere karakteristieken van het waddengebied wat tussen de eilanden en het vaste land in zit. Ik ga deze enquête wel stop zetten vanaf morgen omdat wij voor deze iteratie van onze campagne genoeg info hebben gekregen. Er zullen vast meer volgen voor andere informatie maar ik wil tot nu toe iedereen enorm bedanken die de enquête hebben ingevuldquote:Op woensdag 3 februari 2016 21:23 schreef FredvZ het volgende:
"Spreekt het waddengebied je aan?"
In welk opzicht?
Op gebied van natuur? Op gebied van recreatie? Als werkomgeving? Als vakantiebestemming?
of doel je de bijzondere karakteristieken van de zee?
Ah, op zo'n manier.quote:Op woensdag 3 februari 2016 12:06 schreef Sekai het volgende:
[..]
Oke dankje voor je advies maar ik zoek verder niet een specifieke doelgroep. Ik heb alleen wel veel variatie nodig in de leeftijden, zodat ik erachter kan komen welke doelgroep wel of niet vaak naar de waddeneilanden toe gaan.
En je laat ons ook weten wat deze respons betekend voor jullie campagne toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:37 schreef Sekai het volgende:
Als het goed is kan iedereen bij de volgende link alle responses bekijken: https://docs.google.com/f(...)ics?usp=form_confirm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |