Klopt.quote:
Wat een KUTliedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ach, ik ben een zwerver.
"Ik ben een zwerver, van hier naar daar"
Zeg dan "Ik vind het een kutlied".quote:
Gelukkig is deze SC 24/7 kwaliteitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
Het aantal delen is niet eens bekend.quote:
Nog een Nederlands docent gespotquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dan "Ik vind het een kutlied".
Ik kom er ook nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Waarom kom jij er dan?
Stuk of 14quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het aantal delen is niet eens bekend.
In de zoekmachine:quote:
Oke, vraag me af hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee deze SC is alleen kwaliteit op de even uren.
KLB SC > voor Google werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit
KLB SC >>>>>>>>>>>>>>>>> rest
kun je nagaan hee poeeeeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zoekmachine:
er zijn 7950 topics gevonden
Heb ze bijna allemaal gelezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zoekmachine:
er zijn 7950 topics gevonden
Zelfs in een VBL livetopic zit meer niveauquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
COS zit over de 10k topics3 miljoen posts, alleen al in die reeks.
Zelfde volk als dat elke week de privé en de story koopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
COS zit over de 10k topics3 miljoen posts, alleen al in die reeks.
en daarna naar de blauwe engelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
Altijd wel mooi om te lezen, die vbl topicsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfs in een VBL livetopic zit meer niveau
'oe'
paalgod
bedankt, Hans
Geel
Rood
Haha Immers mist, gras is groen
Het is toch verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde volk als dat elke week de privé en de story koopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |