Klopt.quote:
Wat een KUTliedquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ach, ik ben een zwerver.
"Ik ben een zwerver, van hier naar daar"
Zeg dan "Ik vind het een kutlied".quote:
Gelukkig is deze SC 24/7 kwaliteitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geerd SC
Zou per definitie verboden moeten worden. Nog lager niveau dan laagste niveau mogelijk
Het aantal delen is niet eens bekend.quote:
Nog een Nederlands docent gespotquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dan "Ik vind het een kutlied".
Ik kom er ook nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Waarom kom jij er dan?
Stuk of 14quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het aantal delen is niet eens bekend.
In de zoekmachine:quote:
Oke, vraag me af hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee deze SC is alleen kwaliteit op de even uren.
KLB SC > voor Google werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit
KLB SC >>>>>>>>>>>>>>>>> rest
kun je nagaan hee poeeeeequote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zoekmachine:
er zijn 7950 topics gevonden
Heb ze bijna allemaal gelezenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de zoekmachine:
er zijn 7950 topics gevonden
Zelfs in een VBL livetopic zit meer niveauquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
COS zit over de 10k topics3 miljoen posts, alleen al in die reeks.
Zelfde volk als dat elke week de privé en de story koopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
COS zit over de 10k topics3 miljoen posts, alleen al in die reeks.
en daarna naar de blauwe engelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar donderdagavond = meidenavond = janken om de tentamens met een bak ijs terwijl we dik roddelen over (toekomstige) vriendjes. Leuk leuk.
Altijd wel mooi om te lezen, die vbl topicsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfs in een VBL livetopic zit meer niveau
'oe'
paalgod
bedankt, Hans
Geel
Rood
Haha Immers mist, gras is groen
Het is toch verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zelfde volk als dat elke week de privé en de story koopt.
wa voor baan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heeft een drukke baan en een vriendje. FOK! past daar terecht niet tussen.
GVD is Yvonne de moeder van onze SC?!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier deel 1.
KLB / Plaatjesjosti's SC
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
GVD is Yvonne de moeder van onze SC?!
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel: De_Ananas die het heeft voortgezet naar een deel #2.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goedzo, we kunnen ernstige vergrijpen uit het verleden niet onbestraft laten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb TR gezet voor een post uit 2008.
Zooo, die emimich was een tjap zegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier deel 1.
KLB / Plaatjesjosti's SC
Ik mis dagdag nog wel eens ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zooo, die emimich was een tjap zeg
en dagdag, waarom is daar nog geen standbeeld voor
Verjaring speelt hier geen rol.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goedzo, we kunnen ernstige vergrijpen uit het verleden niet onbestraft laten.
Ik weet nog wel een naaktpost, die Yvonne niet eens heeft verwijderdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Verjaring speelt hier geen rol.
Heb jij fok.rar nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een naaktpost, die Yvonne niet eens heeft verwijderd
Haha ja naaktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een naaktpost, die Yvonne niet eens heeft verwijderd
Daar stinkt het altijd naar schraal bierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daarna naar de blauwe engel
matcht dan mooi met de schrale mensen die er komenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar stinkt het altijd naar schraal bier
Ook al zaait het uit naar m'n botten het kan me niet verrotten ik ben niet te stoppenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Tering die eerste SC![]()
Leuzen als "Krijg kanker aan je botten, hoerenjosti".
Daar wordt nu zeker wel om gefronst.
Zou op z'n minst een lichtelijk verontwaardigd kuchje laten ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
sowieso wel iets om bij te fronsen denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
Was destijds vrij acceptabel zo te zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sowieso wel iets om bij te fronsen denk ik
behalve ene paar gekkies nooit gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een hoax is dan?
generatie y is gelukkig wel fatsoenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was destijds vrij acceptabel zo te zien.
Maar er was een grensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was destijds vrij acceptabel zo te zien.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
behalve ene paar gekkies nooit gezien
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ah, hier is het topic waar ik het aan de kaak stel:
FB / Afbeeldingen in oude topics :') ___! (foto's van een stok!)
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef yvonne het volgende:
Ja en dan maak je er een topic over in Feedback.
Ja, en verder niets aan die foto's doen. Pas anderhalf jaar later haalt Nizno ze weg.quote:
Ze hadden het terug met al dat gespuis in deze SCquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en verder niets aan die foto's doen. Pas anderhalf jaar later haalt Nizno ze weg.
Uh, ok manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D :
![]()
: D::D:
:D:D:D::D:D:D::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overmatig smileys gebruiken omdat je niet in woorden duidelijk kunt maken wat je bedoeldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Uh, ok man
Denken dat fok.rar een hoax is
Haha terug, bedoelde drukquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hadden het terug met al dat gespuis in deze SC
Juustemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
overmatig smileys gebruiken omdat je niet in woorden duidelijk kunt maken wat je bedoeld![]()
![]()
![]()
![]()
:! :S
gvdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we deze nog? KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Haha, die was ook mooi jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Kennen we deze nog? KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daarna naar de blauwe engel
Dat is echt een smerig topic, man man man. Wel kudo's voor TS om gewoon pics te postenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfde TS
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
! Daar ben jij te vinden of niet
Godverdommequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfde TS
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Zelfs daar scoor ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens als jullie ooit naar groningen gaan en even snel chickie willen ga dan naar de blauwe engel en Oceans41. Slettenparadijs.
Ben jij daar wel eens te vinden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden van wel, ze smachten daar naar dick
Nooit geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens te vinden?
Elk weekend hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens te vinden?
Ohw, nerdjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ben amper uitgegaan in groningen hoor.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden van wel, ze smachten daar naar duck
ik dacht dat dat de drie gezusters was met die draaiende bar?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens als jullie ooit naar groningen gaan en even snel chickie willen ga dan naar de blauwe engel en Oceans41. Slettenparadijs.
Ik ben alleen naar Benz en newscafe geweest dus uhm geen ideequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik dacht dat dat de drie gezusters was met die draaiende bar?
Soms daar uit geweest ja, meestal toch wel een soort tocht gemaakt. Zit meer in de steegjes dan bij Drie Gezusters oidquote:
hoe weet je dat dan over die andere barren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar Benz en newscafe geweest dus uhm geen idee
Steegjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms daar uit geweest ja, meestal toch wel een soort tocht gemaakt. Zit meer in de steegjes dan bij Drie Gezusters oid
inb4 opmerking over steegjes
Omdat connectiesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan over die andere barren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |