quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en daarna naar de blauwe engel
Dat is echt een smerig topic, man man man. Wel kudo's voor TS om gewoon pics te postenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfde TS
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
! Daar ben jij te vinden of niet
Godverdommequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelfde TS
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Zelfs daar scoor ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens als jullie ooit naar groningen gaan en even snel chickie willen ga dan naar de blauwe engel en Oceans41. Slettenparadijs.
Ben jij daar wel eens te vinden?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden van wel, ze smachten daar naar dick
Nooit geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens te vinden?
Elk weekend hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij daar wel eens te vinden?
Ohw, nerdjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ben amper uitgegaan in groningen hoor.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wedden van wel, ze smachten daar naar duck
ik dacht dat dat de drie gezusters was met die draaiende bar?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens als jullie ooit naar groningen gaan en even snel chickie willen ga dan naar de blauwe engel en Oceans41. Slettenparadijs.
Ik ben alleen naar Benz en newscafe geweest dus uhm geen ideequote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik dacht dat dat de drie gezusters was met die draaiende bar?
Soms daar uit geweest ja, meestal toch wel een soort tocht gemaakt. Zit meer in de steegjes dan bij Drie Gezusters oidquote:
hoe weet je dat dan over die andere barren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben alleen naar Benz en newscafe geweest dus uhm geen idee
Steegjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms daar uit geweest ja, meestal toch wel een soort tocht gemaakt. Zit meer in de steegjes dan bij Drie Gezusters oid
inb4 opmerking over steegjes
Omdat connectiesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan over die andere barren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |