kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ik vertrouw hillary niet maar nog altijd beter dan Trump of Cruz ofzo inderdaad alhoewel Sanders vs. Trump wel de meest legendarische verkiezingen in jaren zou betekenen.
zou achter je oortje kroelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een huisdier was geweest zou ik tussen je boobs chillen.
Hm, klinkt zo gauw niet bekendquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
blitzball gaat het om, geen idee of dat ook in x-2 zit
kom anders op dmquote:
Zit een lap stof voor..quote:
hmz, dan dadelijk maar weer strugglen en hopen dat het per ongeluk een keertje luktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, klinkt zo gauw niet bekend
Is ook al ff geleden
En bevalt het je weer of?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet echt voorkeur eigenlijk, maar kan me niet herinneren dat ik met PSV of Feyenoord heb gespeeld. Fifa 16 is overigens mijn eerste na fifa 2006
gewoon ff youtuben en nadoenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmz, dan dadelijk maar weer strugglen en hopen dat het per ongeluk een keertje lukt
jij speelt echt alleen maar RPG's van 2 duizend uur, doe er eens een beetje variatie inquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmz, dan dadelijk maar weer strugglen en hopen dat het per ongeluk een keertje lukt
neequote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij speelt echt alleen maar RPG's van 2 duizend uur, doe er eens een beetje variatie in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |