ja dat helpt hierbij dus niet. In ffx zit een kensermoeilijke minigame en geen enkele guide en shit legt fatsoenlijk uit hoe je moet winnenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoek een walkthrough op of youtube, dom varken
Oh die ene zonder underscore.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus. Hij doet alsof het niet zo is, maar ik heb Che- gehosseld.
git gudquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat helpt hierbij dus niet. In ffx zit een kensermoeilijke minigame en geen enkele guide en shit legt fatsoenlijk uit hoe je moet winnen
ach, heb ook weinig tegen hillary verder. Zolang het uiteindelijk maar geen republikein, en dan met name geen trump, wordt ben ik wel tevredenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jammer dat die bitch Iowa binnen heeft though.
2.5 jaar. Zo de plee in. Doei Che.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh die ene zonder underscore.
#foreversingle
gebeurt ook als je er wel bentquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:01 schreef madeliefff het volgende:
Wrm ruziën jullie altijd als ik weg ben man
Niet echt voorkeur eigenlijk, maar kan me niet herinneren dat ik met PSV of Feyenoord heb gespeeld. Fifa 16 is overigens mijn eerste na fifa 2006quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Maar ik bedoelde natuurlijk fifa
Ik heb wel X-2 gespeeld, maar ik weet niet of daarin dezelfde minigames zatenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat helpt hierbij dus niet. In ffx zit een kensermoeilijke minigame en geen enkele guide en shit legt fatsoenlijk uit hoe je moet winnen
wij hebben geen pics van jouquote:
deadprez plsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, heb ook weinig tegen hillary verder. Zolang het uiteindelijk maar geen republikein, en dan met name geen trump, wordt ben ik wel tevreden
blitzball gaat het om, geen idee of dat ook in x-2 zitquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb wel X-2 gespeeld, maar ik weet niet of daarin dezelfde minigames zaten
ik vertrouw hillary niet maar nog altijd beter dan Trump of Cruz ofzo inderdaad alhoewel Sanders vs. Trump wel de meest legendarische verkiezingen in jaren zou betekenen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, heb ook weinig tegen hillary verder. Zolang het uiteindelijk maar geen republikein, en dan met name geen trump, wordt ben ik wel tevreden
Wel de juiste lengtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |