SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.. makkelijke meisjes hequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
heeft ie goed genoteerd van jaren back toen er wel een meisje in zn broekje wilde.
vieze relbejaarden ook altijdquote:
Waar ga je heen?quote:
Gaat wel van mwah naar beter, die onderstequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar bedoel ik, zou helemaal verwoesten
NEE!!!!! HIj liegt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
heeft ie goed genoteerd van jaren back toen er wel een meisje in zn broekje wilde.
oeh coolquote:
Noordwestenwind komende dagen. Zal wel fris worden daar.quote:
Tuurlijk joh, wat jij wiltquote:
En daarom lukt het dus nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mond man, daar wil je toch zo in glijden..
Fleecejackie mee, leren jassie. Niets aan het handje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Noordwestenwind komende dagen. Zal wel fris worden daar.
Ik had je nog op BBMquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
post dms. Ik weet nog hoe jij was n die periode. Heyyy ambi paas je nummer. Oh geef joh etc
Nee joh laat maar, zullen we maar gewoon bij het feit dat ik altijd in jou broekje wou houden?...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
post dms. Ik weet nog hoe jij was n die periode. Heyyy ambi paas je nummer. Oh geef joh etc
Ja, had je snel verwijderd, remember?quote:
Prima gast. Als je hiermee je ego kan redden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee joh laat maar, zullen we maar gewoon bij het feit dat ik altijd in jou broekje wou houden?...
Goed zo. Ik ga over 2 weken vrij ver de Noordzee op. Ook even kleding op afstellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fleecejackie mee, leren jassie. Niets aan het handje.
ik smoke niet met mensen die voor rand paul zijnquote:
Waarom doe je opeens zo "gebeten", ik had best leuke met jou toen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, had je snel verwijderd, remember?
[..]
Prima gast. Als je hiermee je ego kan redden.
Northface jack?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goed zo. Ik ga over 2 weken vrij ver de Noordzee op. Ook even kleding op afstellen.
Dat is net als een chick die na de seks zegt dat je een kleine lul had, of snel kwam. Dat boeit de kerel zelf niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, had je snel verwijderd, remember?
Mijn vriend leest mee en begrijpt alles verkeerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom doe je opeens zo "gebeten", ik had best leuke met jou toen.
Omdat je mijn nummer niet kreegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zeik je nou? Ik had jou ook op BBM.
Ik had je verwijderd nadat je een iets te getinte opmerking maakte . Weet je dat nog? Dat was na letterlijk 5 zinnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is net als een chick die na de seks zegt dat je een kleine lul had, of snel kwam. Dat boeit de kerel zelf niet meer.
Republikeinenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik smoke niet met mensen die voor rand paul zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vriend leest mee en begrijpt alles verkeerd
Kan je nagaan voor wat voor thot ik je inschattequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had je verwijderd nadat je een iets te getinte opmerking maakte . Weet je dat nog? Dat was na letterlijk 5 zinnen.
quote:
Het gaat hier over chickies playen. Nerdje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
maar geen medenerdje hier die final fantasy 10 gespeeld heeft¿
Nee, speel alleen fifa en call of dutyquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef deadprez het volgende:
maar geen medenerdje hier die final fantasy 10 gespeeld heeft¿
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |