I know, maar iets in me zou d'r echt ziek doenquote:
Ik kom hier voor de 1e plaats om te lachen, dus al vind ik je nog zo'n klootzak, als ik moet lachen is het +1quote:
TARDIS, zeg er eens wat van.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:39 schreef xcachet het volgende:
Als moeder zijnde je 18-jarige kind uit huis zetten_!
grpj bb.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
VInd haar weird gewoon.. En ze is heel aanwezig.
[..]
Wow zo slecht Nederlands.
[..]
Jij vond mij swsNegers vinden dat altijd van mij. Ik kreeg mijn beste echo tripper van een neger, NOOIT vergeten. aaaaaaayyy
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vond mij swsNegers vinden dat altijd van mij. Ik kreeg mijn beste echo tripper van een neger, NOOIT vergeten. aaaaaaayyy
Dat is dus waar CC voor gaat héquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
[..]
als zijnde is dubbelopquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:39 schreef xcachet het volgende:
Als moeder zijnde je 18-jarige kind uit huis zetten_!
Toch niet zoiets als Teen Mom op mtv dat was echt genantquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vier handen op een buik
tieners die een baby krijgen
Met die shisha zeker?? Heb ik die jou gezonden?!! En waarom heb je dat nog jij creep!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Montelly het volgende:
Heb nog een leuke foto van Stimo op de bank met dr vriendin?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
Beter die marokkaanse die nu voor FUNX werk(te)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I know, maar iets in me zou d'r echt ziek doen.
[..]
Ik kom hier voor de 1e plaats om te lachen, dus al vind ik je nog zo'n klootzak, als ik moet lachen is het +1.
Heet zijn zus Bessie?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vlam vat Billy Turf.
kquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vlam vat Billy Turf.
Zij was heel dik. Ik een beetje dik.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
meeste negers diggen dikke chicks sws wrm dnk je anders dat cc weg is uit nl
Over de grove fout of de inhoud? Want ik was positief verrast dat mijn moeder mij niet de dag dat ik 18 werd de deur uit zette.quote:
Die ene keer toen je in MIJN broekje wou...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Met die shisha zeker?? Heb ik die jou gezonden?!! En waarom heb je dat nog jij creep!
hjb man jij bent niet eens s dikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij was heel dik. Ik een beetje dik.
Nooit. Fucking nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die ene keer toen je in MIJN broekje wou...
Nee, Nederlandserquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch niet zoiets als Teen Mom op mtv dat was echt genant
Nouja, eigenlijk die grove fout. Wel blij dat je moeder je er niet uit geflikkerd heeft, dan had het natuurlijk helemaal mis gegaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Over de grove fout of de inhoud? Want ik was positief verrast dat mijn moeder mij niet de dag dat ik 18 werd de deur uit zette.
Ze is 17 kilo afgevallen. Ze moet er dus nog 30.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hjb man jij bent niet eens s dik
cc en ik zijn de echte dikke chicks
Ze lult manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TV naast me, alsnog zó lui om gewoon online te kijken.
En srs? Ik heb dead srs een stiekeme crush op haar
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als zijnde is dubbelop
/tardis
echt jammer ditquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hou van Crip en Matip en Opso en Remqo en WCH en hzaw en herman en huge en nog veel meer users.
Ben je veel veranderd sinds die foto?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit. Fucking nooit.
Jij bent altijd erg pushy geweest, paas je nummer dit dat. Ik hou daar totaal niet van. Echt niet.
Ja ik wil er ook 40 vanafquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is 17 kilo afgevallen. Ze moet er dus nog 30.
Dat is jouw plus een?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I know, maar iets in me zou d'r echt ziek doen.
[..]
Ik kom hier voor de 1e plaats om te lachen, dus al vind ik je nog zo'n klootzak, als ik moet lachen is het +1.
Wat dikker. En ouder he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je veel veranderd sinds die foto?
Panzer was dat toch hij postte allemaal gimselfies?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
PANZER. TARDIS. is geen verknipte gymkneus.
Doe in dmquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:40 schreef Montelly het volgende:
Heb nog een leuke foto van Stimo op de bank met dr vriendin?
komt hard aan inderdaadquote:
Haha!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die ene keer toen je in MIJN broekje wou...
Inteeltkoppen vaak. Vanaf 100 meter herkenbaar dat het engelsen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Jezus wat zijn al die Engelsen lelijk. Aardappelhoofden. Allemaal.
Ambipur.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is haar oude username ook alweer?
duh dat weet je tochquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is haar oude username ook alweer?
Aldus Niels.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inteeltkoppen vaak. Vanaf 100 meter herkenbaar dat het engelsen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |