Postte laatst nog in abuser SC.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Vas, vraag me af waar ze is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:34 schreef Montelly het volgende:
Stimo heeft legit fok.rar hier..fuckin eng gewoon
pics wil even beoordelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens sommigen lijk ik op die mocro
Tardis of Panzer?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat hij daarna mega sad was nadat hij weer werd vervangen.
die bn'er?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TV naast me, alsnog zó lui om gewoon online te kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
post pics jij hebt zeker al uitgezocht wie haar neven zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TV naast me, alsnog zó lui om gewoon online te kijken.
En srs? Ik heb dead srs een stiekeme crush op haar
Ik vind van niet, hoor....!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
TV naast me, alsnog zó lui om gewoon online te kijken.
En srs? Ik heb dead srs een stiekeme crush op haar
Jij claimt iets, bewijslast ligt bij jou. Veel succes. Ondanks dat ik veel gezeken heb over chroetsjov kan ik me dat niet herinneren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja man ik ga maanden terug zoeken, niet mijn fout dat jij niet meer herinnerd wat je allemaal neerplempt
kijk ook npo3quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een deplorabel niveau alhier.
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dus leveren of met die Drentse stookvingertjes van je toetsenbord blijven.
Laster is het!
Ben docent Nederlands.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou je een neuk geven?
Wie is de 'neger' in dit verhaal?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
CY- Hugh, Tardis en Panzer
Ik met Che
Vasline met neger en met Murdera
Vier handen op een buikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben niet thuis atm. Wat staat erop dan
couldnt care lessquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij claimt iets, bewijslast ligt bij jou. Veel succes. Ondanks dat ik veel gezeken heb over chroetsjov kan ik me dat niet herinneren.
Laster is het!
Maar meer door hoe ze doet denk ik? Heb de hele tijd het idee dat ze geforceerd nonchalant/grappig doet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind haar echt iehl.
vind er ook een irritante stem hebben, zo'n quasi-wijze-wijsneuzen-stemquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind haar echt iehl.
Ik ga al goed op het feit dat je op d'r lijktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind van niet, hoor....!
Hey ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
Moest lachen om Drentse stookvingertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij claimt iets, bewijslast ligt bij jou. Veel succes. Ondanks dat ik veel gezeken heb over chroetsjov kan ik me dat niet herinneren.
Laster is het!
Ze is een hork manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tittays.
VInd haar weird gewoon.. En ze is heel aanwezig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar meer door hoe ze doet denk ik? Heb de hele tijd het idee dat ze geforceerd nonchalant/grappig doet.
Wow zo slecht Nederlands.quote:
Jij vond mij swsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga al goed op het feit dat je op d'r lijkt.
Wat een bazenuser was dat, jammer dat hij er niet meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |