abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159738649
Gelukkig chanty! Heftige nacht wel.

Leuke schoentjes JM. Heb alles weer mee gelezen.

Morgen regenlaarsjes ophalen via marktplaats, maat 23. Maat 22 die wij hebben, heb ik in al die tijd nooit aan gekregen :') Dan maar maat groter proberen. Zou leuk zijn als ze passen, want volgend weekend naar mijn moeder en dan wil ik graag dat hij in zijn regenpakje met laarsjes in hun bos kan spelen.

Gisteren voor het eerst naar indoorspeelhal geweest :D Een echt kleintje, en we waren er meteen bij openingstijd. Vriendin en haar zoontje waren ook mee. R was eerst bang, maar na 10 min toch spelen met de autootjes, en de ballenbak was al snel de hit. Jammer dat ik hem niet van de glijbaan kon laten gaan want teveel obstakels haha. Over een tijdje maar eens naar monkeytown. Hij liep ook gewoon uit mijn zicht en ging staan dansen bij muziek O+ O+
  zondag 7 februari 2016 @ 22:05:50 #162
73386 Fazz
onderweg
pi_159739455
Wat een nacht Chanty :{ Heb je zelf ook nog een beetje kunnen slapen vanochtend?
En fijn dat het goed ging met de oppas!!

Leuk Crump, date night O+ Veel plezier!

Hilmo, een succes dus die indoorspeeltuin :)

F was eind van de middag weer thuis, vol met praatjes na een weekend bij opa & oma O+ Snotverkouden maar wel weer zonder koorts. Ik heb hem wel gemist, heb een uur lang elke 5 min uit het raam gekeken of ze er soms al aankwamen :@ :D
pi_159739818
Ja, een heel weekend lijkt me ook heftig, Fazz!

Mooi, al die datenights. *; .
Ik had ook een leuk weekend, vooral dan zonder mijn vriend. _O- .
Zaterdagavond een feestje gehad van mijn ex, met wie ik nog steeds goed omga. We hebben bijna tien jaar een relatie gehad (met vele ups and downs :X ) dus ik ken zijn familie- en vriendenkring zeer goed. Ik zag de meesten pas weer voor het eerst sinds de geboorte van I. En het was een warm weerzien waarbij ik veel opmerkingen kreeg over hoe gelukkig en goed ik er uitzie. O+ . Vanmiddag had ik een date met twee vriendinnen in het museum. Doet me erg goed altijd, tijd met vriendinnen. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159742543
Aww lief, fazz O+

En fijn Franny! Dat zijn altijd fijne dagen :).

Datenight is fijn ja O+ we zijn net thuis. Snel naar bed maar want de W-wekker gaat altijd op tijd :'). Volgende week alweer! :o :7 Valentijnsdag!

Chanty, geslaagde date! *O* tof.
pi_159742556
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:50 schreef Fazzoletti het volgende:
De verbouwing is dus begonnen Razz! Hoe lang ging het nou duren, een week of 2?
En ja, herkenbaar die generatie verschillen :+
Nou, het zou a.s. vrijdag af zijn maar er is nu al doorgegeven dat er pas die maandag daarna gestuct gaat worden en dan nog schilderen en een vloer leggen en en en ... }:|

Maar ik ga hoe dan ook over een week weer naar huis. Het is heus leuk hier bij paps en mams maar er zijn wel veel 'zozijnzenoueenmaal...hetisfijndatwemogenlogeren..ik-zeg-maar-niks.."-momentjes :') . Dus whatever happens thuis, ik negeer de zooi wel, fix een wiegje naast ons bed en zet de plastic bakken met schone babykleertjes onder ons bed en ga de laatste vier weken uitzitten op m'n nestje :+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 23:14:05 ]
pi_159742682
Ja zo snel het dak erop zit zou ik ook thuis zitten hoor! Dan stuur je de werklui maar gewoon weg als het savonds bedtijd is voor A. As if ze er dan nog zijn :'). Komt goed!
pi_159747123
Oeh wat een stress lijkt me dat Razz :{ Kan me goed voorstellen dat je niet al te lang bij je ouders wil zitten.

Wat een fijn weekend Franny!

En fazz een kindloos weekend. Wij gaan dat in mei een keer noodgedwongen doen, maar dat is eigenlijk 24 uur maar dat vinden we allemaal enorm spannend.

En allemaal dates! Wij zouden hier naar de film, maar toen werd man ziek en nu draait die film niet meer en nu hebben we zoiets van laat maar :') Met valentijnsdag ben ik overdag naar mijn moeder maar 's avonds gaan we dan een hapje eten in het plaatselijke eetcafe :+ (Maar R. gaat dan gewoon mee, dus niet echt een date) Dit jaar zijn we al 10 jaar getrouwd, maar geen idee wat we kunnen doen. Wat ik wel een leuk uitje vind, is naar een cabaret voorstelling. Maar man wil geen vreemde oppas en zijn moeder moet opgehaald en gebracht worden.

Oh ja, over woordjes ging het nog. Wat een knappe, snelle kindjes hier allemaal. Ik droomde vannacht dat een van de kindjes hier (weet niet meer welke) nu al viool kon spelen _O- :D
R. zegt alleen nog maar 'dá, dá', en dan wijzen. Ik probeer erop te letten waar hij het voor gebruikt als hij iets zegt, maar het is allemaal nog erg onduidelijk. Mmm Mmm, is wat een hond zeg en ook wat een uil zegt (woef woef en oehoe). Denk dat het hier ook komt door tweetaligheid, dat hij alles wel hoort maar nog niet snapt wat hij nou moet spreken. Kan wel hele verhalen in fantasietaal vertellen O+
En hij kent nu 1 gebaar echt, en dat is de hond. En verder doet hij geen enkel gebaar...

Had een xylofoon gekocht en dat was wel een grote hit. DIngen met muziek is wel zijn passie heb ik het idee. Tekenen moet ik ook nodig weer eens met hem doen.
  maandag 8 februari 2016 @ 08:10:31 #168
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159747307
Ik heb nog van 6 tot 9 geslapen gister en daarvoor ook een kleine drie uur dus valt best mee :) en vannacht heeft meneer gewoon de hele nacht doorgetukt :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159747583
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, het zou a.s. vrijdag af zijn maar er is nu al doorgegeven dat er pas die maandag daarna gestuct gaat worden en dan nog schilderen en een vloer leggen en en en ... }:|

Maar ik ga hoe dan ook over een week weer naar huis. Het is heus leuk hier bij paps en mams maar er zijn wel veel 'zozijnzenoueenmaal...hetisfijndatwemogenlogeren..ik-zeg-maar-niks.."-momentjes :') . Dus whatever happens thuis, ik negeer de zooi wel, fix een wiegje naast ons bed en zet de plastic bakken met schone babykleertjes onder ons bed en ga de laatste vier weken uitzitten op m'n nestje :+ .
Oops... straks gaat het dus inderdaad 2 weken duren :X Een week logeren lijkt me niet ideaal nee. Hopelijk valt het toch nog mee allemaal en kun je snel terug naar huis :*

Ik denk dat F me ook wel gemist heeft; vanochtend na het wakker worden klampte hij zich zo aan me vast dat ik bijna niet weg kon komen naar werk :{ Vanmiddag maar weer extra knuffelen :)
pi_159747878
Razz wat een gedoe zeg }:|
Laat je ook een beetje vertroetelen bij je ouders? :*

Fazz dat is moeilijk afscheid nemen dan. Kan je vroeg naar huis vandaag dat je beetje knuffeltijd hebt nog voor het slapen??

Hier begint het besef wie ben jij en wie ben ik door te dringen.
Heel duidelijk wie hij zelf is en kan ook op zijn manier benoemen wie ik ben of mijn vriend, de poezels en opa en oma O+
En de hele dag in de maneschijn zingen :')
Eeeeeen... dikkedikkedikkeKeeeeeee
Inclusief handgebaartjes O+
En eten is dramatisch momenteel }:|
En ohja, dramatische dreumesbuien met dweilacties zijn ook aardig aanwezig :X
pi_159748107
Ik zie mooie voetjes in mooie schoentjes bij JM.
Ik las slecht slapen verhalen.
Fijne me-time voor Franny met vrienden.

Ik ben nog aan het bijtrekken van Carnaval en die kleine ook. Het was erg leuk! Mijnheer moest even ontdooien maar daarna was het feest. Ook bij oma ging het goed en hebben wij een erg leuke middag en avond met vrienden gehad. Gewoon een groot deel buiten gestaan zo lekker was het.
Hij is echt kapot ondanks dat hij allebei de dagen goed en lang heeft geslapen. Al die indrukken van die rare mensen ook. Vandaag doen we niets, nou ja ik ga naar de kapper vanmiddag.
Was vooral leuk om heel veel oud klasgenoten te zien, ook met kinderen.
pi_159757138
Haha, bijkom-ze Exode :)

Stofzuigen met Lucas is te gek: ik vraag 'zullen we stofzuigen?' Hij wappert met z'n handen en roept 'oeh! Oeh!' Stofzuigen -> hij doet dansjes en loopt mee. Klaar, ik zet 'm uit en hij zegt sip 'ohhh' :D Dan wijst hij naar de stekker die ik uit het stopcontact moet halen, en kijkt toe hoe de stofzuiger het snoer weer 'opeet'. Dan loopt hij nog een poosje rond met het ding (nu roept hij er zelfs bwwwwwwww bij, haha!) en probeert oa de stekker er weer uit te trekken ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159758808
Wat ontzettend lief jm! O+

Onder filmpjes kijken pakt hij mijn vinger vast, zo schattig.
pi_159758964
Even mijn altijd en eeuwig serieus kijkend Carnavalsmonster showen :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159760716
Oeh, hij zit er echt gevaarlijk uit zo met die serieuze blik! En wat een 'wijze' blik ook zeg. O+ .

JM, heerlijk als je kind zoveel plezier heeft he. Ik kan daardoor zelf ook weer kinderlijk plezier voelen. Vandaag liep ik met I door de stad, ze had haar regenlaarsjes aan, en ieder regenplasje werd met gejuich begroet en drie keer heen en weer lopen door de plas heen. Dan zie je veel mensen die langslopen omkijken en lachen; het werkt zo aanstekelijk. En in diezelfde binnenstad lopen dan rond het Tweede Kamer gebouw, waar wij ook langsliepen, zwaar bewapende mensen die alert moeten zijn op 'terreur' gedoe. Dat contrast tussen de kleine magische wereld van mijn kind en die grote boze mensen wereld is dan wel heel groot. ;( .

Blue, mooi, al die stapjes die je ze ziet maken, ik vind dat zo fantastisch om van zo dichtbij mee te maken hoe een kind langzaam (maar eigenlijk toch ook supersnel!!) besef krijgt van de dingen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159766184
Schattig JM! W is idd ook gek op de stofzuiger, en de kruimelzuiger moet ook altijd over zijn hoofd en zijn trui enzo :').

Leuk zo'n wandeling franny!

Hier vandaag een prima dag eigenlijk, tot ik halverwege de middag compleet inkakte van de zwangerschapskapotmude. -O- ik voel me dan wel lichtelijk schuldig omdat ik het liefst in bed zou kruipen, echt een fantastisch speelmaatje ben ik dan niet. En dan nog een half jaar te gaan :{ .
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:57:57 #177
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159773376
Schattig die schoentjes JM :) Stofzuigen vindt V ook zo leuk!
Beertje B O+
Blue leuk dat hij zo kan zingen!
I in de plassen wat klinkt dat leuk :)
Fazz jammer van het etentje en dat hij ziekies was. Lekker de knuffels inhalen O+
Exode klinkt als een geslaagde carnaval! ^O^
Snoenk wat schattig dat O zo lief was voor haar neefje O+
Hilmo wat leuk om te lezen over R. En xylofoons zijn gewoon tof natuurlijk :D
Razz hopelijk kan je wel lekker met je voetjes omhoog zo bij je ouders :Y
Crump het begin en het eind schijnen het meest vermoeiend te zijn.. dus misschien straks weer meer energie :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_159773623
Dilemma's in het leven: gaan we een groene, blauwe of rode traptractor kopen voor B's 2e verjaardag. Luxe problemen zijn tenslotte ook problemen! :D
Het is wel echt een peuter nu hoor, pffff. Gelukkig is hij tussen die buien door hartstikke lief en gezellig. En hij zegt echt alles na. Dankzij oma zegt hij nu 'kakken' en 'shit'.
En hij heeft erg leuke humor. Zegt namen expres verkeerd en die pretoogjes dan, heerlijk!

Twinkle, het is ook een serieuze bezigheid he dat Carnaval, ik begrijp dat wel.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:59:23 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_159774116
Ik had dus een heel verhaal getypt en toen viel mijn internetverbinding weg :')

Anyhow! Poging twee:

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:22 schreef JufMariska het volgende:
Haha, bijkom-ze Exode :)

Stofzuigen met Lucas is te gek: ik vraag 'zullen we stofzuigen?' Hij wappert met z'n handen en roept 'oeh! Oeh!' Stofzuigen -> hij doet dansjes en loopt mee. Klaar, ik zet 'm uit en hij zegt sip 'ohhh' :D Dan wijst hij naar de stekker die ik uit het stopcontact moet halen, en kijkt toe hoe de stofzuiger het snoer weer 'opeet'. Dan loopt hij nog een poosje rond met het ding (nu roept hij er zelfs bwwwwwwww bij, haha!) en probeert oa de stekker er weer uit te trekken ;)
Wat klinkt dat leuk zeg! En ik zie daar meteen dat blije koppie bij O+

Mauw is trouwens ook heel erg van het "Ooooooh!" momenteel. Met zo'n :o gezichtje er bij terwijl ze naar dingen wijst die ze wil pakken :')
Maar goed, het is beter dan diediediedieditditditditthisthisthis :P

En ik heb haar bijna vermoord zaterdag :'( Ik wilde de straat oversteken dus ik duwde de wagen van de stoep af. Maar de wielen bleven haken in de goot (asfalt was net iets hoger dan de goot) en de wagen kiepte voorover. In mijn panische poging de wagen op te vangen viel ik zelf voorover bovenop de wagen. Dus mauw lag face-forward onder de wagen en onder mij op het asfalt :'( En wat komt er dan veel bloed uit zo'n klein mondje. Bah.
Mauw zelf was een half uur later weer redelijk senang, maar ik heb me nog anderhalve dag vreselijk misselijk en monsterlijk gevoeld. Gelukkig was het echt alleen maar een scheurtje in haar tandvlees.
De hoektand is wel door ineens, zou het er mee te maken hebben? :')

Yabadababoaz! :D O+
disclaimer
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:06:31 #180
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159774226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een heel verhaal getypt en toen viel mijn internetverbinding weg :')

Anyhow! Poging twee:

[..]

Wat klinkt dat leuk zeg! En ik zie daar meteen dat blije koppie bij O+

Mauw is trouwens ook heel erg van het "Ooooooh!" momenteel. Met zo'n :o gezichtje er bij terwijl ze naar dingen wijst die ze wil pakken :')
Maar goed, het is beter dan diediediedieditditditditthisthisthis :P

En ik heb haar bijna vermoord zaterdag :'( Ik wilde de straat oversteken dus ik duwde de wagen van de stoep af. Maar de wielen bleven haken in de goot (asfalt was net iets hoger dan de goot) en de wagen kiepte voorover. In mijn panische poging de wagen op te vangen viel ik zelf voorover bovenop de wagen. Dus mauw lag face-forward onder de wagen en onder mij op het asfalt :'( En wat komt er dan veel bloed uit zo'n klein mondje. Bah.
Mauw zelf was een half uur later weer redelijk senang, maar ik heb me nog anderhalve dag vreselijk misselijk en monsterlijk gevoeld. Gelukkig was het echt alleen maar een scheurtje in haar tandvlees.
De hoektand is wel door ineens, zou het er mee te maken hebben? :')

Yabadababoaz! :D O+
Och SQ, wat naar zeg :X ;(. Gelukkig viel het allemaal mee maar ik kan me je rotgevoel heel goed voorstellen. Dat je elke keer als je naar haar kijkt wel kan janken. toen E. nog klein was speelde ze naast me op de bank en 'ineens' viel ze voorover, met haar voorhoofd op de punt van de salontafel :X. BLOEDEN. Damn. En ik heb me echt nog heel lang rot gevoel daarover :X. Je ziet het litteken nog zitten :@
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:16:38 #181
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159774385
:o Wat een schrik!
Gelukkig dat het mee valt met Mauw.. ik zou er ook helemaal akelig van zijn!
pi_159774521
Dat is schrikken SQ, het lot van een moeder dat je zelf er meer last van hebt. Gelukkig valt de schade mee. Ik verwonder me er sowieso over dat ik mijn kind aardig heel houd. Vooral met voetballen valt hij nogal eens en dan roep ik snel 'trucje!' en dan moet ie lachen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:29:38 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_159774575
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:06 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Och SQ, wat naar zeg :X ;(. Gelukkig viel het allemaal mee maar ik kan me je rotgevoel heel goed voorstellen. Dat je elke keer als je naar haar kijkt wel kan janken. toen E. nog klein was speelde ze naast me op de bank en 'ineens' viel ze voorover, met haar voorhoofd op de punt van de salontafel :X. BLOEDEN. Damn. En ik heb me echt nog heel lang rot gevoel daarover :X. Je ziet het litteken nog zitten :@
Gut ja, op de punt meteen he. Al-tijd op de punt. Ik begrijp het gevoel helemaal ;( :*
disclaimer
pi_159774621
Oi SQ (en Soes) dat kan ik me voorstellen idd ;( Kus op je moedergevoel!!
pi_159774911
o SQ ;( .. Ik kan me jouw gevoel helemaal voorstellen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik met Boaz wat voorzichtiger ben als bij Djenna. Ik onderschatte haar toen ze baby was denk ik teveel ofzo :X
Een keer had ik haar ls in haar stoel gezet ... stickers genegeerd want tuurlijk snap ik dat het heel logisch is dat je je kind vast zet in dat ding. Ik was dat dus vergeten, maar ik zat toen bij haar dus dan kon het wel dacht ik. Toen kwam ik ineens op het GE-WEL-DI-GE idee om even iets heeeeeel snel naar de auto te brengen. Kom ik terug, hangt mijn kind daar tussen het tafelblad en de zitting met haar hoofd vast :X ... Nou heb me er nog de hele week rot onder gevoeld ;(
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:02:13 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_159775072
Ahh Twinkle, damn :X wat een nare ervaring ook :o
Heeft ze er verder niets aan overgehouden?
disclaimer
pi_159775144
Ai, dat is zeker schrikken SQ :o
Ik vind het wel mooi om te zien dat er na zo'n onthulling altijd een stroom aan faal-acties voorbij komt O+ YOU ARE NOT ALONE *;

Ik reed vrijdag op de snelweg en keek even achterom naar m'n kind.... was ik vergeten het tuigje vast te maken 8)7 Bij de eerstvolgende benzinepomp hem maar snel ingesnoerd :@ note to self: laat je niet afleiden als je met de auto weg moet en de kwebbelbuurvrouw blijft maar blaten :+
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:08:25 #188
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159775179
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:06 schreef Fazzoletti het volgende:
Ai, dat is zeker schrikken SQ :o
Ik vind het wel mooi om te zien dat er na zo'n onthulling altijd een stroom aan faal-acties voorbij komt O+ YOU ARE NOT ALONE *;

Ik reed vrijdag op de snelweg en keek even achterom naar m'n kind.... was ik vergeten het tuigje vast te maken 8)7 Bij de eerstvolgende benzinepomp hem maar snel ingesnoerd :@
Dat heb ik ook al eens gehad :'). Bij m'n peuter, en die wijst je er dan ook zo fijntjes op he (hoor je ineens achter je 'mama, je hebt me niet vast gezet, dat is gevaarlijk'! Ik schrok me rot :X. En nu elke keer als ik haar in de auto zet herhaalt ze het weer eventjes :+ dat is dan wel weer handig ;)

Ai Twink :X
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:38:34 #189
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159775696
Crump hoop dat je snel weer wat energie hebt

Razz :* nog even en dan kan je weer naar huis en kamertjes maken

Wat leuk grapjesmakende B O+

Sq wat een schrik! :o gelukkig viel het allemaal mee

Faal-acties heb ik er ook wel een paar :@ ik heb mijn telefoon op haar hoofd laten stuiteren toen ze nog geen week oud was :@ ze is al een keer van het bed gevallen :@ en de gordel ben ik ook een keer vergeten vast te zetten :@
Kind is net 13 maanden oud. Gelukkig vind ze me wel heel lief en doet ze het verder nog prima
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:39:24 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_159775714
Oh ja, de telefoon op het pasgeboren hoofd: check. :')
disclaimer
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:41:04 #191
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159775741
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige *O*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:43:15 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159775770
Dat je je kind op vakantie héél even op je bed laat liggen. En dat hij dan ineens toch kan omrollen en zo head first op de plavuizen stuitert :X.

SQ :*.
KuikenGuppy
pi_159775889
Oei ja. Hier ook wel wat van die dingen. Ik maak R nog steeds niet vast in de IKEA stoel trouwens. Hij zit nog steeds met een kussen, en samen met zijn dikke buikie kan hij geen kant op. Ik moet hem er met veel moeite ook uittrekken, de hele stoel gaat dan mee :')

Hoe doen jullie dat? Even een stukje lopen met je kind. Kind ziet poes, wil erachteraan ook bij andere mensen in de tuin. Kan natuurlijk niet. Maar grootste punt, hoe krijg ik hem weer naar binnen? Ik kondigde van te voren aan dat we via de kerstboom zouden teruglopen en naar binnen zouden gaan. Eenmaal voordeur zien was het gillen. Heb hem opgetild en gezegd wat we nu voor leuks binnen gingen doen. Hielp niet echt al was hij en afgeleid. Buiten spelen heeft hij nu echt ontdekt. En ik ben gelukkig met de laarsjes die wel passen en het lidl regenpak. Gister heeft hij zelfs in zandbak gespeeld wat man heel raar vond dat ik dat had gedaan maar heerlijk toch. O+ ben zelf helemaal niet van het vies worden maar probeer dit bij R wel wat los te laten.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:50:41 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_159775905
Hoe krijg je hem binnen? Optillen en naar binnen sjouwen :D
disclaimer
  dinsdag 9 februari 2016 @ 11:55:30 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159775987
Optillen, handje vast laten houden, vertellen wat je binnen voor iets leuks gaat doen, koekje of tv programma beloven :'). Of gewoon nog een tijdje buiten blijven spelen tot 'ie het zat is ;).
KuikenGuppy
pi_159776204
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Schuldig :@
Mijn dreumes vindt vaak dat, nadat we grote zus naar school hebben gebracht, het een perfect moment is om de diepste plassen te gaan uitproberen en de modderigste grasvelden door te banjeren en zo hard mogelijk te rennen en en... Ja doei, mama moet koffie.
pi_159776292
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Toevallig zei ik dit net nog tegen mijn vader aan de telefoon :')
Als ik echt andere dingen moet doen nog dan is het mijn wil en gaat de dramatiek onder de arm mee.
Als ik de tijd heb dan wacht ik net zo lang tot meneer er zat van is.
pi_159776890
Ik zit hier op het werk hardop te gniffelen om jullie verhalen van dreumesjes die denken 'En we gaan nog niet naar huihuis, nog lange nie nog lange nie! :@ :D

Storm nee gelukkig niks ana over gehouden zover ik weet. Maar ik was wel de rest van de dag van het padje af :')

Ze kunnen veel hebben weet ik inmiddels uit ervaring :@
pi_159777396
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
:Y

En van het bed knikkeren :Y
Verder nog niet echt enorme missers, maar hee, wat niet is kan nog komen ;)

Hij is nu met opa & oma mee voor 2 nachtjes logeren *; Datenight *O* :Y) En verder hard bezig met werk en schoonmaak en opruim en afspreek enzo.
pi_159778829
Sq :*

Saar heeft ook wel eens mn telefoon op dr koppie gehad, heb wel eens in dr vinger geknipt en dr hoofd tegen de deurpost geklapt.. :@ ze is inmiddels 1.5 , heel vrolijk en probeert woorden te vormen. Komt goed :P
S. 2014
J. 2016
pi_159780529
Nu we toch faal acties delen:

In vinger knippen ipv zijn nagel.
Zijn hoofd tegen plafond auto aanstoten.
Hem laten struikelen omdat ik mijn voet niet op tijd wegtrek in zijn renactie.
In zijn oog prikken terwijl ik hem over zijn hoofd wil aaien en niet door heb dat hij zijn hoofd draait.
Hem in bad zetten en niet snappen dat hij zijn benen intrekt. Voel ik, ijskoud! Stond de kraan verkeerd gedraaid zonder dat ik het door had.

En hij vindt me nog lief en heeft al zijn ledematen nog.
pi_159781023
Die acties dat je je kind onbedoeld pijn doet of ergens tegenaan mept; dikke vette check :')
En het gevoel dat je er nog lang van hebt is ook vreselijk herkenbaar. Dat gevoel in je maag dat je er dan van hebt brrrrr

Ik zit een beetje in de niksnut modus.
Hyperdepiepje besloot een slaap van 3 uur te doen en nog te slapen :o
Net op de dag dat ik besloten had vanmiddag hem lekker boven te laten spelen zodat ik kan puinruimen oo de logeerkamer aangezien oma morgen komt logeren.

Ik heb de hele middag lopen pielen op mijn telefoon en serieus niks gedaan :@
En gistermiddag had ik een excuus te slapen vanwege hoofdpijn.
Timemanagement i haz it not!

Maarrrrr Skittles en Rady let op!!
Er is een Dragonball Z spelletje op de android, prima tijdverspilling!
pi_159781064
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:33 schreef BlueEyes het volgende:
Die acties dat je je kind onbedoeld pijn doet of ergens tegenaan mept; dikke vette check :')
En het gevoel dat je er nog lang van hebt is ook vreselijk herkenbaar. Dat gevoel in je maag dat je er dan van hebt brrrrr

Ik zit een beetje in de niksnut modus.
Hyperdepiepje besloot een slaap van 3 uur te doen en nog te slapen :o
Net op de dag dat ik besloten had vanmiddag hem lekker boven te laten spelen zodat ik kan puinruimen oo de logeerkamer aangezien oma morgen komt logeren.

Ik heb de hele middag lopen pielen op mijn telefoon en serieus niks gedaan :@
En gistermiddag had ik een excuus te slapen vanwege hoofdpijn.
Timemanagement i haz it not!

Maarrrrr Skittles en Rady let op!!
Er is een Dragonball Z spelletje op de android, prima tijdverspilling!
Och jij lieve! Die speel ik al sinds de geboorte van Lou tijdens al haar nachtvoedingen O+ :D

en overdag natuurlijk :+
pi_159781108
En dat vertel je mij niet even :(
pi_159781203
Het spijt me :'(
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:14:36 #206
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159781942
Bedankt voor de tip! Ik ga em vanavond installeren *O*
Kamehameha's zijn natuurlijk veel toffer dan de logeerkamer opruimen :Y
pi_159783261
Hahah ja optillen en vertellen had ik gedaan. Prima oplossing dus.
Maar ik kijk zo uit naar de lente, dan pak ik er wel een stoel bij in het zonnetje :D Dat vind ik nu het nadeel, ik verkleum buiten als we in de wind staan.

En in de sfeer van poets nemen, wat man niet wil, heb ik een goedkope robotstofzuiger gekocht :X Was laatst bij lidl en toen ik ging zoeken kwam ik op een andere uit, net zo duur maar veel beter. Ben zooo benieuwd! Badkamer, grote slaapkamer en beneden, dat gaat echt mij enorm helpen en wordt het hier wat schoner :@
pi_159783768
In het thema van dragonball z... mijn vent wil een eventuele zoon goku noemen... :') :')

Saar en ik maakte vanmiddag een rups.
Kleuren is echt iets wat ze heel erg leuk vind
O+

S. 2014
J. 2016
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:53:13 #209
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159784188
Tip: potloden :+.

Maar wel een heel leuk idee, zo'n rups!
KuikenGuppy
pi_159785562
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
In het thema van dragonball z... mijn vent wil een eventuele zoon goku noemen... :') :')

Saar en ik maakte vanmiddag een rups.
Kleuren is echt iets wat ze heel erg leuk vind
O+

[ link | afbeelding ]
Voor een meisje stel ik dan Bulla of Pan voor :Y

En dan met Bulla naar de dermatoloog O+ O+
pi_159786660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:06 schreef Hilmo het volgende:
Hahah ja optillen en vertellen had ik gedaan. Prima oplossing dus.
Maar ik kijk zo uit naar de lente, dan pak ik er wel een stoel bij in het zonnetje :D Dat vind ik nu het nadeel, ik verkleum buiten als we in de wind staan.

En in de sfeer van poets nemen, wat man niet wil, heb ik een goedkope robotstofzuiger gekocht :X Was laatst bij lidl en toen ik ging zoeken kwam ik op een andere uit, net zo duur maar veel beter. Ben zooo benieuwd! Badkamer, grote slaapkamer en beneden, dat gaat echt mij enorm helpen en wordt het hier wat schoner :@
Wat wil jouw man weinig Hilmo. :@.

Geen poets, geen 'vreemde' oppas...

Word je daar niet opstandig van? :@
Kwak
pi_159787940
Hihi kwak, ik kan je redenatie voorstellen, bepaalde dingen kan ik ook echt voor staan maar hij helpt veel in huishouden al moet ik hem het soms vragen (niet altijd) en dingen zoals de douchecabine vind ik het ergste wat er is qua schoonmaken. Ik ben zelf heel lui, en met twee keer parttime baan moet het prima kunnen. Ik kan een poets dan ook niet goedpraten :P En een oppas, tja, vind het zelf ook niet zo noodzakelijk. Als ik ergens voor sta, kan ik goed doordrammen met huilen erbij :X net een dreumes, maar zonder stervende zwaan :+
Verder kan ik in mijn handjes knijpen met hem, hij helpt bij alles O+

Daarnaast, ben super blij met mijn 'spider' die nou bezig is in woonkamer en keuken *) hond En kind vonden het wel enorm spannend.
pi_159788063
Fijn dat je robot bevalt! En ik begrijp dat 'man wil het niet' dus je favo smoes is als je er zelf ook niet achter staat ;) :+
Kwak
pi_159788221
Haha zoiets, dat zijn vaak voor mij ook twijfel gevallen, en we hebben het beide niet zo op vreemden in ons huis :@
pi_159789495
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:49 schreef Skittles het volgende:

[..]

Het is toch Bulma? :P
S. 2014
J. 2016
pi_159789642
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Het is toch Bulma? :P
Haar dochter heet Bulla (of Bra)
pi_159789676
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:49 schreef Skittles het volgende:

[..]

Haar dochter heet Bulla (of Bra)
Oooh ja zover was ik er weer niet in thuis.
S. 2014
J. 2016
pi_159789718
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:53 schreef Burdie het volgende:
Tip: potloden :+.

Maar wel een heel leuk idee, zo'n rups!
Heeft ze ook, en waskrijtjes ook... maar deze (megamakkelijke afwasbare) stiften zijn favoriet.
S. 2014
J. 2016
pi_159789724
Zolang je je fictieve zoon maar geen Vegeta noemt. Die heb ik al gereserveerd :{w :+
pi_159789752
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:51 schreef Skittles het volgende:
Zolang je je fictieve zoon maar geen Vegeta noemt. Die heb ik al gereserveerd :{w :+
:D
S. 2014
J. 2016
pi_159790520
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:49 schreef Skittles het volgende:

[..]

En is haar vriendje dan Pan-seksueel ofzo? :')
pi_159792092
GM, wat leuk! Lekker kliederen. O+ .

Hier heeft het dramaqueen gedrag weer een nieuw niveau bereikt, door de uitbreidende woordenschat van I. Vanavond ging ze met haar vader de badkamer in om tanden te poetsen en haar pyjama aan te trekken. Hoor ik in de huiskamer de volgende dramatische hulpkreten: "Nee papa! Niet doen! Handuh los! Afblijven!"

Je zou bijna zelf de kinderbescherming gaan bellen. :') .
pi_159798458
Telefoonnummwr van de kindertelefoon maar op de koelkast plakken dan? :+
Kwak
pi_159798544
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:

Hier heeft het dramaqueen gedrag weer een nieuw niveau bereikt, door de uitbreidende woordenschat van I. Vanavond ging ze met haar vader de badkamer in om tanden te poetsen en haar pyjama aan te trekken. Hoor ik in de huiskamer de volgende dramatische hulpkreten: "Nee papa! Niet doen! Handuh los! Afblijven!"

:D haha ze weet goed wat ze wil in ieder geval.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:56:23 #225
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159798791
Gm wat gezellig dat kleuren. En gelukkig goed af te wassen :o :D

Haha Franny hoop dat jullie goede geluidswerende muren hebben :o

O. Kan zelf gaan staan zonder dat ze zich ergens aan hoeft op te trekken! Bizar hoe trots je op die dingen bent O+
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:24:35 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_159799050
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:

Tehehehehe :') het drama van I O+

Toffe schmink, GM :+ :D

En snoenk, wat tof :D *O* dan klap je inderdaad uit elkaar :Y
disclaimer
pi_159799115
I. _O- .

Gm helemaal ondergekleurd. :D. Wel leuk dat Saar het zo leuk vindt om te knutselen. O+.

Snoenk, wat goed! Hoe oud is O.? En logisch dat je dan trots bent! O+.

I. is volgens mij nu officieel de langzaamste van het topic. :'). Maar hij kan wel 'paard' zeggen. Dat reken ik ook goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_159799145
Wij waren net op het cb voor de 18 mnd afspraak. 10 met een griffel voor dr vaardigheden.*trots*

We kregen de vraag of wij ook het idee hadden dat ze behoorlijk gegroeid was de laatste maand want ze schoot ineens omhoog... ja dat idee hadden wij zelf ook al, 4cm erbij sinds eind december... ^O^

13.9kg en 87cm en daarmee is ze dus mooi in verhouding.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:36:53 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_159799208
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
I. _O- .

Gm helemaal ondergekleurd. :D. Wel leuk dat Saar het zo leuk vindt om te knutselen. O+.

Snoenk, wat goed! Hoe oud is O.? En logisch dat je dan trots bent! O+.

I. is volgens mij nu officieel de langzaamste van het topic. :'). Maar hij kan wel 'paard' zeggen. Dat reken ik ook goed.
Volgens mij valt dat wel mee hoor dad! Mauwtje loopt ook pas nèt ;) En volgens mij is I. hartstikke slim!
(maar ik herken het gevoel wel een beetje :D). En "paard" zeggen, hoe tof is dat! O+
disclaimer
pi_159799261
Grote dame GM en fijn dat de afspraak zo goed ging. En hilarisch kleurfoto's :)
Snoenk, hoppa, zelf staan, dat is echt knap (en zwaar voor de benen, sterke spieren dus)

Ik heb een lamlendige B met peutergedrag. En het regent....ik schop hem zo toch echt even naar buiten. Pffff.
pi_159799772
Js loopt ook pas net hoor DAD!
Maar hij heeft z'n woordenschat wel weer uitgebreid met een derde woord! We hebben nu "hebbuh" , "aba" en "kak" :')

Mooie stats hoor GM trouwens! Wel bizar, m'n peuter weegt minder :') Js zit nu op de 84 cm en 10,4 kg :)

Franny, is het gek dat ik het best knap vind dat I dat al kan zeggen ;)
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:30:10 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159799976
Er zijn hier meer mensen met zo'n avent pinguïn-tuitbeker toch? Hebben jullie ook dat het ventiel na elke drie slokken draait, zodat er niks meer uit komt? Of heb ik een maandagmorgenmodel?
KuikenGuppy
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:24:10 #233
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159800855
Burdie.. die had ik (en SQ geloof ik ook)... maar bleef het probleem houden. Dus nu ligt ie ergens achter in de la en gebruik hem niet meer.. wat een rotding! (terwijl avent juist heel fijn is in de flessen/tutten enzo..)

We hebben nu deze van Nuby en die werkt prima
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:33:50 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_159801065
Mauw snapt m niet, wij gebruiken de Hema rietjesbeker en in de aventbeker zit nu een speen :')
disclaimer
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:39:12 #235
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_159801176
GM mooie stats! En mooi ondergeknutseld! :D
Snoenk wat goed van je meissie :Y
DAD Paard is toch super goed! Dat kan die van mij nog niet hoor :P

Wat die van mij dus wel kan is halverwege de trap achterover naar beneden stuiteren :o :o :'( :'( ;(
We waren boodschappen aan het uitpakken.. m'n man zei nog 'waar is V'.. we keken om ons heen.. en toen boemerdeboemboem zagen we hem naar beneden boinken! We kregen een halve hartverlamming maar gelukkig is hij redelijk goed terecht gekomen en is hij niet op zijn hoofd gevallen. Na even huilen wat het allemaal weer goed. Hij heeft nu wel een blauwe plek op zijn schouder en op zijn onderrug..
En dat terwijl ik gisteren bij jullie verhalen nog dacht.. "gelukkig zijn hier nog geen grote ongelukjes gebeurd" :|W
Voortaan direct het traphekje onderaan de trap dichtdoen als we thuiskomen... want hij heeft maar een paar seconden nodig.
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:45:28 #236
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159801348
Ze is nu 13 maanden.
En ik denk soms ook wauw! Dat gaat O. Nooit kunnen. Kleuren snapt ze niets van. Ja als ze met houten blokjes over de muur gaat. Komen er ineens toffe strepen op de muur! Hoe cool :')
En praten doet ze al helemaal niet veel. Ze kan 1,2,3 eten en net als Mauw en Melba diedatditdiesdie.

De verhalen van Franny en Razz die al hele gesprekken hebben met hun meisjes O+

Ze kan ook met haar vinger over haar lip. Ze doet de hele dag bwuhbwuhbruwh en de vormenstoof snapt ze ook al goed.

Maar of ze nu wel of niet dingen kan, Ze is sowieso gewoon awesome O+ O+ en bij elk ding wat ze leert ben ik hartstikke trots of dat nou sneller of langzamer is dan gemiddeld.
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:46:57 #237
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_159801381
Oh rady ook al zo een schrik :o
Gelukkig valt het ook bij V mee :*
pi_159802543
Wat een schrik Rady :*
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:42:54 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_159802704
Boh Rady, het lijkt de FOKwet wel :o wat een schrik! En wat zijn ze dan snel he... Kusjes voor jou en V. :* :*
disclaimer
pi_159802811
Oh nee, Rady, wat schrikken! :o.

Snoenk, helemaal gelijk, hoor, hoe vroeg of hoe laat je kindje iets ook doet, je bent hoe dan ook superdupertrots. O+. I heeft momenteel denk ik gewoon wat meer interesse in woordjes dan in lopen. Hij zegt nu - wat ik me zo kan bedenken - papa, mama, beppe, opa, vis, bal, nijntje, kijk, kat, buiten, paard en banaan. Niet allemaal even netjes gearticuleerd, maar wel herkenbaar. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')