Tehehehehequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef Franny_G het volgende:
GM, wat leuk! Lekker kliederen..
Hier heeft het dramaqueen gedrag weer een nieuw niveau bereikt, door de uitbreidende woordenschat van I. Vanavond ging ze met haar vader de badkamer in om tanden te poetsen en haar pyjama aan te trekken. Hoor ik in de huiskamer de volgende dramatische hulpkreten: "Nee papa! Niet doen! Handuh los! Afblijven!"
Je zou bijna zelf de kinderbescherming gaan bellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Volgens mij valt dat wel mee hoor dad! Mauwtje loopt ook pas nètquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
I..
Gm helemaal ondergekleurd.. Wel leuk dat Saar het zo leuk vindt om te knutselen.
.
Snoenk, wat goed! Hoe oud is O.? En logisch dat je dan trots bent!.
I. is volgens mij nu officieel de langzaamste van het topic.. Maar hij kan wel 'paard' zeggen. Dat reken ik ook goed.
Ik wil 'm gebruiken om de fles helemaal af te bouwen/te vervangen voor een beker/tuitbeker. Bij een avent-systeem kan je bij tuitbekerdrinkfaal even snel de dop wisselen voor een speen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:24 schreef Radyhyn het volgende:
Burdie.. die had ik (en SQ geloof ik ook)... maar bleef het probleem houden. Dus nu ligt ie ergens achter in de la en gebruik hem niet meer.. wat een rotding! (terwijl avent juist heel fijn is in de flessen/tutten enzo..)
We hebben nu deze van Nuby en die werkt prima
[ afbeelding ]
Ik geef Lucas tegenwoordig zelf de keuze: "Lucas je mag kiezen: Of je komt zelf naar binnen, of ik kom je halen." Dan zie je hem echt denken en 9 van de 10 keer kiest hij ervoor om zelf te komen. De ene keer dat ik hem wel moet gaan halen, blijft de drama beperkt of achterwege omdat ik hij volgens mij gewoon begrepen heeft dat als hij niet komt, dat ik hem kom halen. Dat doe ik met veel dingen trouwens; de keuze aan hem geven. Drama is sindsdien behoorlijk verminderd.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 11:49 schreef Hilmo het volgende:
Oei ja. Hier ook wel wat van die dingen. Ik maak R nog steeds niet vast in de IKEA stoel trouwens. Hij zit nog steeds met een kussen, en samen met zijn dikke buikie kan hij geen kant op. Ik moet hem er met veel moeite ook uittrekken, de hele stoel gaat dan mee![]()
Hoe doen jullie dat? Even een stukje lopen met je kind. Kind ziet poes, wil erachteraan ook bij andere mensen in de tuin. Kan natuurlijk niet. Maar grootste punt, hoe krijg ik hem weer naar binnen? Ik kondigde van te voren aan dat we via de kerstboom zouden teruglopen en naar binnen zouden gaan. Eenmaal voordeur zien was het gillen. Heb hem opgetild en gezegd wat we nu voor leuks binnen gingen doen. Hielp niet echt al was hij en afgeleid. Buiten spelen heeft hij nu echt ontdekt. En ik ben gelukkig met de laarsjes die wel passen en het lidl regenpak. Gister heeft hij zelfs in zandbak gespeeld wat man heel raar vond dat ik dat had gedaan maar heerlijk toch.ben zelf helemaal niet van het vies worden maar probeer dit bij R wel wat los te laten.
De ontwikkeling kan ook ineens heel snel gaan; ik heb soms een paar dagen achter elkaar dat ik I ineens allemaal nieuwe woordjes hoor zeggen, of nu zinnetjes. Vooral tussen 18 en 24 maanden gebeurt er heel veel, vond ik. Tot 18 maanden had ik voor mijn gevoel nog een beetje een baby, die voornamelijk rondkroop, nog niet los liep, en nu heb ik echt een dametje..quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef snoenk het volgende:
Ze is nu 13 maanden.
En ik denk soms ook wauw! Dat gaat O. Nooit kunnen. Kleuren snapt ze niets van. Ja als ze met houten blokjes over de muur gaat. Komen er ineens toffe strepen op de muur! Hoe cool![]()
En praten doet ze al helemaal niet veel. Ze kan 1,2,3 eten en net als Mauw en Melba diedatditdiesdie.
De verhalen van Franny en Razz die al hele gesprekken hebben met hun meisjes
Ze kan ook met haar vinger over haar lip. Ze doet de hele dag bwuhbwuhbruwh en de vormenstoof snapt ze ook al goed.
Maar of ze nu wel of niet dingen kan, Ze is sowieso gewoon awesome![]()
en bij elk ding wat ze leert ben ik hartstikke trots of dat nou sneller of langzamer is dan gemiddeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |