Oke, ja nouja als je er zin in hebt en het komt goed uit moet het wel kunnen dan, maar je zou wel kunnen kijken of je het schema voor volgende week dan wat kunt aanpassen..quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:08 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Omdat ik morgen er tijd voor heb en zin in heb.
En ik loop wel regelmatig in het weekend ldl's van ca 15km. Die 25km doe ik rustig aan, met wat eet/drink pauzes, dus dat zou moeten lukken (alleen loopt het schema van volgende week wat in de soep ivm hersteltijd)
Thanks die gaan we binnenkort even bekijken, de titel klinkt al goed, erger me wel eens aan mensen die voor de finish al langzaam beginnen te lopen, doorlopen tot het eind zul je! Niet slenterend de finish over, maar met opgeheven hoofd!quote:
Hoe weet je dat die schoenen uberhaupt fijn zullen zitten dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:06 schreef mrPanerai het volgende:
Ik loop nu op Asics maat 45 en die zitten perfect, nu kwam ik in een webshop een goede aanbieding van Brooks tegen.
Kan ik hier ook een 45 in bestellen of zitten die groter*kleiner?
Goeie, dat weet ik dus niet. Aan de andere kant heb ik niet zo'n moeilijke voeten en zit alles wel lekker zolang het de juiste maat is.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die schoenen uberhaupt fijn zullen zitten dan?
Deed het vanmiddag nog gewoon bij mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:05 schreef steffelonio het volgende:
Voor het eerst na een jaar een frustratie over mijn Polar m400: trainingen exporteren werkt sinds paar dagen niet meer. Er wordt aan gewerkt, maar nu kan ik niks uploaden naar strava en smashrun.
Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:14 schreef Happel het volgende:
Nog steeds last van hamstring. Ruim een week nu. Twijfel of ik zondag de asselronde in Apeldoorn moet gaan doen... Betekent automatisch dat ik de 30 in Schoorl ook laat lopen. Lekkere voorbereiding weer...
Het gaat niet zozeer om of je voeten ze fijn vinden, je hele houding moet kloppen door de juiste schoenkeuze, anders heb je meer kans op blessures. Passen is echt wel een must. En wees dan zo lief om ze ook bij de winkel te kopen die de tijd en energie in je steekt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:45 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Goeie, dat weet ik dus niet. Aan de andere kant heb ik niet zo'n moeilijke voeten en zit alles wel lekker zolang het de juiste maat is.
Morgen mss maar eens ergens wat passen.
Dat heb ik dus vorig jaar gedaan, ik heb toen bij RSLab een volledige meeting laten doen met camera's, drukmeeting, lengte en breedte meeting en nog wat, duurde een half uurtje. Allemaal erg professioneel enzo, alleen was er in de winkel geen schoen te bekennen, ik moest maar kiezen uit de paar modellen die beschikbaar waren.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om of je voeten ze fijn vinden, je hele houding moet kloppen door de juiste schoenkeuze, anders heb je meer kans op blessures. Passen is echt wel een must. En wees dan zo lief om ze ook bij de winkel te kopen die de tijd en energie in je steekt.
Gebruik je de automatische upload naar strava? Dat schijnt nog wel te werken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deed het vanmiddag nog gewoon bij mij?
Dat is dan niet echt handig. Normaal meten ze alles na, en dan ga je op verschillende schoenen een stukje rennen, wat ze dan ook weer filmen en daar een conclusie uit trekken.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vorig jaar gedaan, ik heb toen bij RSLab een volledige meeting laten doen met camera's, drukmeeting, lengte en breedte meeting en nog wat, duurde een half uurtje. Allemaal erg professioneel enzo, alleen was er in de winkel geen schoen te bekennen, ik moest maar kiezen uit de paar modellen die beschikbaar waren.
Oh, ik doe de usb erin en komt automatisch op Strava ja. Waarom die omweg?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:11 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Gebruik je de automatische upload naar strava? Dat schijnt nog wel te werken.
Ik upload het via syncmytracks (app) naar garmin, en die upload automatisch naar strava, en vanuit garmin kan ik dan smashrun updaten.
Klinkt omslachtig eigenlijk, maar valt mee.
En syncmytracks gebruikt de manual upload, en die is stuk.
Ai... dat zuigt man. Sterkte er mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:14 schreef Happel het volgende:
Nog steeds last van hamstring. Ruim een week nu. Twijfel of ik zondag de asselronde in Apeldoorn moet gaan doen... Betekent automatisch dat ik de 30 in Schoorl ook laat lopen. Lekkere voorbereiding weer...
Dat is wel een goeie oefening volgens mij. Die zie ik vaak als het over shin-splints gaat.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ai... dat zuigt man. Sterkte er mee.
Zelf nu noodgedwongen een aantal dagen rust aan het nemen en loop nu de hele dag met mijn compressiekousen aan onder mijn broek in de hoop sneller van mijn pijnlijke shin splints te genezen. Als die marathon maar niet in het geding komt.![]()
![]()
Ik kwam onderstaande oefening zojuist tegen... een weekje trouw de oefeningen doen en je zou er vanaf zijn. Ik ben skeptisch, maar het is het proberen waard:
http://gizmodo.com/590269(...)one-magical-exercise
Net even 3 sets gedaan en moet zeggen dat ik wel voel dat je de spier in mijn scheen het lekker vindt als in...je voelt de spieren gaandeweg de oefening "branden".
Ik ga er vol in!quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie oefening volgens mij. Die zie ik vaak als het over shin-splints gaat.
Die illusie heb ik ook niet. Waar maak je dat uit op?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:49 schreef YUR het volgende:
Compressiekousen zijn ook weer niet een heilig middel waarmee je meteen van shinsplints of komt en waardoor ze ook nooit meer voorkomen he...
Ben benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:51 schreef Leonos het volgende:
Na een zwaar avondje mijn tweede 10km gelopen
https://www.strava.com/activities/486370569
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit het feit dat je compressiekousen gaat dragen omdat je shinsplints hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die illusie heb ik ook niet. Waar maak je dat uit op?
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Uit het feit dat je compressiekousen gaat dragen omdat je shinsplints hebt
Maar goed, ik kan er naast zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |