Volgens de size chart gaat L tot schoenmaat 47 (EU). Er is wel een XL, voor 47,5+ (EU), maar de meeste winkels hebben die niet in het assortiment.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fijne dingen inderdaad.
Waar kun je die trouwens nog een beetje goed bestellen?
Ik heb vorig jaar een aantal xl paren gekocht en die waren uiteindelijk toch net te klein. En volgens mij maken ze die niet groter?
twitter:dafneschippers twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 21:51:20Happy with my training sessions! And yes, a new height doing boxjumps! #justdoit https://t.co/H18KmpddLU reageer retweet
*boks*quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik gebruik het trailen niet als iets voor na het 'gewone hardlopen'. Alle vormen van hardlopen zijn voor mij gewoon hardlopen, of het nou op asfalt of op de trails is.
#AnyDistanceAnySurface
Kan ik me goed voorstellen. Deze lente en zomer wil ik echt van huis naar werk vv. gaan lopen. Is zo 4,5 km enkele reis. En dan langzaam opbouwen naar 4 a 5 keer per week. Ik bedoel: als Keniaanse schooljochies het kunnen, zal ik het toch zeker ook wel kunnen!?quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:07 schreef YUR het volgende:
Dat twee keer lopen per dag bevalt me eigenlijk wel
Voor echt dagelijks woon/werk is de afstand te voor mij te groot (Den Haag - Maasland, 16km enkele reis). Maar vandaag moest de auto in Naaldwijk naar de garage, dus nu heb ik 2 keer 8km gelopenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Deze lente en zomer wil ik echt van huis naar werk vv. gaan lopen. Is zo 4,5 km enkele reis. En dan langzaam opbouwen naar 4 a 5 keer per week. Ik bedoel: als Keniaanse schooljochies het kunnen, zal ik het toch zeker ook wel kunnen!?
Ja, ik heb daar volgens mij weleens staan douchen in een schoolquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:20 schreef Voccar het volgende:
Ik zag op Dutchrunners.nl dat er bij de Midwinter marathon douches aanwezig zouden zijn. Kan iemand dit bevestigen? Ik kon hier namelijk niks over vinden op de site van het evenement.
Uhm... teveel schoenen, ja dat zou kunnen: 3 paar wegschoenen en 2 paar trailschoenen is wellicht wat veel van het goedequote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef xMissi het volgende:
@Guard, ik wil ook nieuwe, maar ik moet mezelf tegenhouden. De mijne zijn tenslotte gewoon goed en nog niet versletenTot nu toe lukt het.
Heb je op een gegeven moment dan niet teveel schoenen ? Of gooi je ze dan gewoon weg?
Fijn dat je weer even kon lopenquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:40 schreef xMissi het volgende:
Zoo dat was fijn om weer even buiten te zijn. Ging best oke. Eerste keer was 4 minuten, 2 min. gewandeld, tweede keer was 4,5 minuut. Weer 2 min. gewandeld , derde keer was 2,5 minuut maar dat kwam omdat ik op een soort grindasfaltachtig paadje liep wat kei ongelijk was. En de laatste keer was 3,5 minuut.
Maar hej, ik ben blij dat ik even mocht hardlopen![]()
Ik vind m tofquote:
Jij zult het daarom niet ver schoppen, zonder 'that (too f#cking early) run in the rain'quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:48 schreef DeeBee het volgende:
Niks regen, 20 graden en een windje hier, goddelijk weer om het weekend te starten met een rondje langs de Corniche!
Hopelijk kun je dit voorlopig zo blijven doenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:34 schreef xMissi het volgende:
@Robertocarlos, ja ik heb tijdens die minuten ook last maar ik mag dan tot een 4. Daarna moet ik het afkappen, vandaar soms korter, soms
langer. En nu ook een (nog) lichte reactie erop, maar dat geeft niet.
Ben allang blij dat ik even mocht hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |