picsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, rond de 12, dus zullen Hermann en Tardis wel zijn
Vind je Turken inferieur dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HA JIJ BENT EEN TURK
WIE ZEGT IN GODSNAAM RAMAZAN
oja want zag assen terwijl ik in dorp verder opwasquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt best grote range, als ik THUISTHUIS () ben dan zie ik berichten van 20 km verder
[..]
Oogkleur bedoel je?
jA.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind je Turken inferieur dan?
Overigen is ramazan de juiste term.
kijk als ik thuis ben wel weer even danquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar HZAW je ziet dichtbij en heel dichtbij. Heel dichtbij is op 5 km afstand dacht ik
Wrm?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat groene ogen, blauwe ogenheb eerlijk gezegd niks met bruin
Ik alleen als het nat is buiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er wordt bij mij serieus wel eens geskate in de fietskelder onder mijn huis
Jij post random aww yis neger gifjes naar de meiden in deze sc en bent heel tactisch in het pullen van de racism card voor je eigen plezier.quote:
Dan ga ik op stagequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
oeh
ik start daar misschien volgend jaar
Echt he, en ze stinken ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef IPA35 het volgende:
Miniklacht (eigen topic niet waard): Turkse vrouwen die op volstrekt willekeurige wijze twee talen door elkaar spreken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij post random aww yis neger gifjes naar de meiden in deze sc en bent heel tactisch in het pullen van de racism card voor je eigen plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |