Oh ja, het is remlof.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Remlof kan er toch zelf gewoon eentje openen?

Lucht je hart jongen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben het zwaar oneens met het beleid in VBL.

Tijd voor de verhuisdozen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Scrummie het volgende:

Start je eigen forum, dat is een gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Scrummie het volgende:

Vertel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Scrummie het volgende:

PMDS is vroeg gestart merk ik...quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
grapje.
HAHAHAHAvoor alle mods, ik ben trots op jullie.

Ik ben al gestopt, hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:05 schreef Scrummie het volgende:

Zonde van het topic inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag......
VBL / Duels EK 2016 achter gesloten deuren bij terreurdreiging

quote:
 .
. 

quote:

Ik probeer zoveel mogelijk zijn posts te verwijderen waar dat kan, beste Catch22. Het probleem is dat ik buiten dat overduidelijke ''[inserttalent] is de nieuwe [inserttopper]" gekalk weinig kan verwijderen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die irritante trolls drie waarschuwingen geven bij overduidelijke trolls en ze dan bannen?

Nou ja, zoiets. Er zijn over en weer best wat usual suspects, ik noem een mokkiemok en WhateverWhatever en anderzijds Sunri5e, Badder (soms), en tompsv en dat soort hersenlozen die niet in andere clubtopics komen voor een discussie, maar gewoon ouderwets trollen. Ik snap best dat niet IEDERE gevatte opmerking meteen verwijderd kan/mag worden, maar jullie kennen je pappenheimers ook wel toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die irritante trolls drie waarschuwingen geven bij overduidelijke trolls en ze dan bannen?

Ik kan, hoe graag jij het ook wil, geen posts verwijderen als er geen directe aanleiding voor is. Ik kan niet op basis van, waarvan ik er ontzettend veel heb, onderbuikgevoelens posts gaan verwijderen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets. Er zijn over en weer best wat usual suspects, ik noem een mokkiemok en WhateverWhatever en anderzijds Sunri5e, Badder (soms), en tompsv en dat soort hersenlozen die niet in andere clubtopics komen voor een discussie, maar gewoon ouderwets trollen. Ik snap best dat niet IEDERE gevatte opmerking meteen verwijderd kan/mag worden, maar jullie kennen je pappenheimers ook wel toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |