Welke moeite had hij volgens jou nog meer moeten doen voor dit topic?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil tong wel uitleg geven: er was geen enkele moeite gestoken in de OP, er is een plaatje gekopieerd van voetbalhumor.tv, en that's it.
Geen reden om elke keer te klagen als er een topic van je gesloten wordt.
Dat kan Tong toch zelf ook vragen of ben jij zijn vader?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke moeite had hij volgens jou nog meer moeten doen voor dit topic?
Waarom zou ik niet mogen reageren op beslissingen die ik raar vind?quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan Tong toch zelf ook vragen of ben jij zijn vader?
Dat is heel simpel. Het komt richting mij niet respectvol over.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
Waarom mag ik geen kingflopland zeggen? #duiding
Snap ik heel goed ja zit ook maar wat te plagen johquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Het komt richting mij niet respectvol over.
Mijn god. Ha ha ha ha.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil tong wel uitleg geven: er was geen enkele moeite gestoken in de OP, er is een plaatje gekopieerd van voetbalhumor.tv, en that's it.
Geen reden om elke keer te klagen als er een topic van je gesloten wordt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt dat Stijn onze nieuwe moderator wordt?
Nope. Wel wat opgeruimd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:51 schreef tong80 het volgende:
Mag er een slotje op ?
VBL / Bij welk geniaal moment van Pluisje had je in het stadion willen zijn?
Alvast bedankt.
Moet je vaker doen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer wordt bekend gemaakt dat Stijn onze nieuwe moderator wordt?
Opgelost.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:06 schreef Blinker het volgende:
Zou een mod het topicnummer van VBL / GAE Topic #24 Opnieuw leren lopen kunnen veranderen naar #24?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |