abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:13:45 #26
453280 krulbrullie
Ik ga weer naar buiten!
pi_159593559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:57 schreef Drieklank het volgende:
Je hoeft niet onder de indruk te zijn. Het zijn relatief makkelijke opleidingen in vergelijking met andere universitaire studies en slechts een deel van de studenten komt later aan het werk als arts, wetenschapper, bestuurder of eender welke functie waar een sociale status aan wordt toegedicht, laat staan dat ze naam maken in en bijdragen aan de wetenschap.
Is ook subjectief om iets als makkelijk weg te zetten. Misschien zou ik meer moeite hebben met een letterenstudie dan met een natuurwetenschappelijke studie. Hoe dan ook, biomedische wetenschappen, medische biologie en geneeskunde (plus loting gebaseerd op gemiddelde eindexamencijfer) vereisen allemaal NG of NT. Iemand die medische biologie of biomedische wetenschappen studeert, heeft vergeleken met andere studies juist een relatief grote kans om later als wetenschapper of onderzoeker aan de slag te gaan. Daarnaast hebben publicaties en patenten uit dit soort vakgebieden een hoge maatschappelijke relevantie vergeleken met andere vakgebieden.

Aan mijn uni kijk ik ook op tegen dit soort vrouwen want ik volg een studie met de minste wiskunde vergeleken met andere studies aan mijn uni (alleen 1e en 2e jaar wat toegepaste wiskunde). Ik denk dat meer mannen dit hebben, maar er niet voor durven uitkomen, behalve hier op FOK! Het is anekdotische bewijsvoering, maar ik weet wel van enkele vrouwen dat ze met iemand van het hbo gaan, dus onmogelijk is het niet. Alleen de drempel ernaar toe...
pi_159593761
Ik ben een vrouw, doe een WO Master en mij boeit het echt niet of een man hoger opgeleid is of niet. Als je hetzelfde over dingen denkt en niet al te veel een mongool bent maakt het mij verder niet uit. Je bent niet dom of minderwaardig als je HBO doet, je bent daarentegen wel bekrompen en arrogant als je jezelf beter gaat voelen. Ik snap wel dat in dat opzicht een relatie tussen iemand met MBO en iemand met WO minder goed kan werken, maar het hoeft geen probleem te zijn. Er zijn ongetwijfeld mensen bij wie dat heel goed gaat. En dat is prima.
pi_159593893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:57 schreef Drieklank het volgende:
Je hoeft niet onder de indruk te zijn. Het zijn relatief makkelijke opleidingen in vergelijking met andere universitaire studies en slechts een deel van de studenten komt later aan het werk als arts, wetenschapper, bestuurder of eender welke functie waar een sociale status aan wordt toegedicht, laat staan dat ze naam maken in en bijdragen aan de wetenschap.

Gelukkig zijn meisjes die deze studies doen ook niet onder de indruk van zichzelf, zoals bijvoorbeeld HBO Rechten meisjes met commissie-ervaring en later een baan als juridisch-administratief medewerker bij de gemeente Urk dat wel zijn. Daar wil je echt niets mee te maken hebben.

Geneeskunde meisjes zijn lief, zorgzaam en hebben vaak veel inlevingsvermogen. Voel je je al beter? :+
Tering ik moest echt lachen _O- _O- _O-

En het is ook nog de waarheid _O_
pi_159594206
Wat een bullshit topic. Is dit wel echt?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:46:40 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159594377
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Quir het volgende:
Wat een bullshit topic. Is dit wel echt?
Wat is er zo bullshit?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159594406
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is er zo bullshit?
Het is mij te veel getypt als iets dat je tegen zou komen in onz of klb.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:50:28 #32
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_159594451
Ik zat op de universiteit toen m'n 6 jaar oudere vriend een mbo3-opleiding deed, we waren toen ongeveer 'even ver' in het leven. Echt niemand die daar een probleem van maakte hoor :'). Dus zoals meerderen hier al gezegd hebben, maak jij er vooral zelf een probleem van.

Verder vraag ik me door wat vreemde uitlatingen in je OP af of het wel helemaal goed met je gaat...? Dit 'lager' voelen lijkt zomaar niet je enige probleem, of in ieder geval niet het ergste.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:51:41 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159594482
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:47 schreef Quir het volgende:

[..]

Het is mij te veel getypt als iets dat je tegen zou komen in onz of klb.
Volgens mij houd je me nu voor de gek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159594656
Die dames gaan je echt niet toetsen over je gematigde kennis van biologie. Als je intellectueel gaat doen is dat sowieso een afknapper voor de meeste dames. Probeer jezelf te zijn. Als je jezelf bent dan voel je je ook losser en dat is wat dames leuk vinden.
pi_159595452
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef loni55 het volgende:

[..]

Je hebt het niveau van ts merk ik. Het verschil is wel dat ts het begrijpt en jij niet.
Ik heb meer het idee dat jullie beiden er zelf weinig van begrijpen :P

Maar ieder zijn waarheid.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159595502
Ik denk dat je geen kans maakt, een meisje wil natuurlijk ook niet alles uit blijven leggen aan haar vriend natuurlijk
pi_159595954
Vraag of ze die bikini even uitdoet zodat jij kan kijken of je vriendin m zou passen.

SPOILER: NEE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')