quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:45 schreef R-K het volgende:
en ik niet geconfronteerd wil worden met zaken zoals seks
In je archaïsche, door fundamenteel christelijke opvoeding gestuurde, opvattingen misschien. In de grote mensenwereld zijn jongens en meisjes toch redelijk gelijk. Dat weten die ontwikkelde jonge vrouwen ook. En ze weten ook dat de een slimmer is dan de ander, maar ze weten ook dat dat niet erg is en ze zullen je niet be- of veroordelen om je andere (lagere) opleiding.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:45 schreef R-K het volgende:
Er wordt nog steeds gesuggereerd dat de man boven de vrouw moet staan, maar deze jonge vrouwen zijn naast dat ze een stuk slimmer zijn ook een stuk verder in hun ontwikkeling.
???quote:
Hue, wat? Door wie? Waarom is dat not-done?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:45 schreef R-K het volgende:
Ik heb enorm bewondering voor vrouwen die moeilijke studies doen als biomedische wetenschappen, medische biologie en geneeskunde. Dat wordt als not-done gezien.
...quote:Er wordt nog steeds gesuggereerd dat de man boven de vrouw moet staan, maar deze jonge vrouwen zijn naast dat ze een stuk slimmer zijn ook een stuk verder in hun ontwikkeling.
Kom je al zo ver dat je hi, hoi, doei kunt zeggen of ...? Heb je al een praatje met ze gemaakt?quote:Hoe zorg je ervoor dat je minder onzeker wordt om zo een meer vriendschappelijke band met deze jonge vrouwen te creëren?
Ja, als je zo over jezelf/eigen opleiding gaat praten kom je nergens.quote:terwijl ik een simpele hbo-cursus volg in de economische richting.
Misschien bedoelt hij huisgenoten horen neuken en dergelijke.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Blootstelling aan seks zie ik zo snel niet gebeuren.
Waarom niet? Denk je dat die de hele dag over medische zaken aan het tafelen zijn, mag toch hopen van niet. Het is een beroep, en veel meer ook niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:32 schreef loni55 het volgende:
Als je dom bent heb je ook niets bij slimme meisjes te zoeken.
Waarom voel jij je onzeker?Behandelen zij jou anders dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:45 schreef R-K het volgende:
Dag dames en heren.
Sinds kort volg ik een zwemcursus bij de universiteit. Het zwemmen geeft mij een fijn gevoel en is goed voor mijn lichaam. Bij deze zwemcursus zijn veel meiden actief (volgens mij zijn er bij iedere sport muv voetbal meer meiden dan jongens actief). Het blijkt echter dat deze meiden allerlei moeilijke studies doen zoals biomedische wetenschappen en medische biologie, terwijl ik een simpele hbo-cursus volg in de economische richting. Daarnaast wonen al deze meiden op kamers, terwijl ik thuis woon (vanwege hoge kosten en ik niet geconfronteerd wil worden met zaken zoals seks). Dit zorgt ervoor dat ik mij enorm onzeker voel. Ik heb enorm bewondering voor vrouwen die moeilijke studies doen als biomedische wetenschappen, medische biologie en geneeskunde. Dat wordt als not-done gezien. Er wordt nog steeds gesuggereerd dat de man boven de vrouw moet staan, maar deze jonge vrouwen zijn naast dat ze een stuk slimmer zijn ook een stuk verder in hun ontwikkeling.
Hoe zorg je ervoor dat je minder onzeker wordt om zo een meer vriendschappelijke band met deze jonge vrouwen te creëren?
Het zegt ook veel over iemands intellectuele capaciteit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:36 schreef I-care het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je dat die de hele dag over medische zaken aan het tafelen zijn, mag toch hopen van niet. Het is een beroep, en veel meer ook niet.
Ja, en? Wat heeft iemand zijn capaciteiten ergens mee van doen als het gaat over vriendschappen of relaties, tenzij de verschillen natuurlijk niet meer te overbruggen zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef loni55 het volgende:
[..]
Het zegt ook veel over iemands intellectuele capaciteit.
Ze behandelen mij niet anders, maar het is een soort van minderwaardigheid wat ik heb, aangezien ik een lager niveau van onderwijs volg alsmede mij minder ontwikkeld heb door thuis te blijven wonen en deze zaken niet kan compenseren.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Waarom voel jij je onzeker?Behandelen zij jou anders dan?
dat is dus jouw onzekerheid en daar moet je aan werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:02 schreef R-K het volgende:
[..]
Ze behandelen mij niet anders, maar het is een soort van minderwaardigheid wat ik heb, aangezien ik een lager niveau van onderwijs volg alsmede mij minder ontwikkeld heb door thuis te blijven wonen en deze zaken niet kan compenseren.
Ik vind niet dat het een het ander uitsluit. Dat je nog thuis woont hoeft niet per definitie te betekenen dat je minder ontwikkeld bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:02 schreef R-K het volgende:
[..]
Ze behandelen mij niet anders, maar het is een soort van minderwaardigheid wat ik heb, aangezien ik een lager niveau van onderwijs volg alsmede mij minder ontwikkeld heb door thuis te blijven wonen en deze zaken niet kan compenseren.
Je hebt het niveau van ts merk ik. Het verschil is wel dat ts het begrijpt en jij niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:55 schreef I-care het volgende:
[..]
Ja, en? Wat heeft iemand zijn capaciteiten ergens mee van doen als het gaat over vriendschappen of relaties, tenzij de verschillen natuurlijk niet meer te overbruggen zijn.
Kom naar de KLB SC.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent gewoon zelf onzeker, ga niet afschuiven op iets anders
In het echt willen bijna al die vrouwen toch een man waar ze naar op kunnen kijken. Daarom blijven er ook zoveel hoogopgeleidde vrouwen eenzaam achter. Gemakkelijke prooien zijn dat voor een avondje vertier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
In je archaïsche, door fundamenteel christelijke opvoeding gestuurde, opvattingen misschien. In de grote mensenwereld zijn jongens en meisjes toch redelijk gelijk. Dat weten die ontwikkelde jonge vrouwen ook. En ze weten ook dat de een slimmer is dan de ander, maar ze weten ook dat dat niet erg is en ze zullen je niet be- of veroordelen om je andere (lagere) opleiding.
Als ik dit zo lees overigens is het enige waar je je bij het op kamers gaan zorgen om moet maken de hoge kosten. Blootstelling aan seks zie ik zo snel niet gebeuren.
Is ook subjectief om iets als makkelijk weg te zetten. Misschien zou ik meer moeite hebben met een letterenstudie dan met een natuurwetenschappelijke studie. Hoe dan ook, biomedische wetenschappen, medische biologie en geneeskunde (plus loting gebaseerd op gemiddelde eindexamencijfer) vereisen allemaal NG of NT. Iemand die medische biologie of biomedische wetenschappen studeert, heeft vergeleken met andere studies juist een relatief grote kans om later als wetenschapper of onderzoeker aan de slag te gaan. Daarnaast hebben publicaties en patenten uit dit soort vakgebieden een hoge maatschappelijke relevantie vergeleken met andere vakgebieden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:57 schreef Drieklank het volgende:
Je hoeft niet onder de indruk te zijn. Het zijn relatief makkelijke opleidingen in vergelijking met andere universitaire studies en slechts een deel van de studenten komt later aan het werk als arts, wetenschapper, bestuurder of eender welke functie waar een sociale status aan wordt toegedicht, laat staan dat ze naam maken in en bijdragen aan de wetenschap.
Tering ik moest echt lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:57 schreef Drieklank het volgende:
Je hoeft niet onder de indruk te zijn. Het zijn relatief makkelijke opleidingen in vergelijking met andere universitaire studies en slechts een deel van de studenten komt later aan het werk als arts, wetenschapper, bestuurder of eender welke functie waar een sociale status aan wordt toegedicht, laat staan dat ze naam maken in en bijdragen aan de wetenschap.
Gelukkig zijn meisjes die deze studies doen ook niet onder de indruk van zichzelf, zoals bijvoorbeeld HBO Rechten meisjes met commissie-ervaring en later een baan als juridisch-administratief medewerker bij de gemeente Urk dat wel zijn. Daar wil je echt niets mee te maken hebben.
Geneeskunde meisjes zijn lief, zorgzaam en hebben vaak veel inlevingsvermogen. Voel je je al beter?
Het is mij te veel getypt als iets dat je tegen zou komen in onz of klb.quote:
Volgens mij houd je me nu voor de gek.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Het is mij te veel getypt als iets dat je tegen zou komen in onz of klb.
Ik heb meer het idee dat jullie beiden er zelf weinig van begrijpenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je hebt het niveau van ts merk ik. Het verschil is wel dat ts het begrijpt en jij niet.
SPOILER: NEEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |