nee snap niet dat er zo'n probleem van gemaakt wordtquote:
Ik zou juist dan niet alleen willen zijn. Maar iedereen is anders natuurlijk. Kun je dat niet bij hen kwijt of wil je dat gewoon niet?quote:
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee snap niet dat er zo'n probleem van gemaakt wordt
moet staats tv alleen educatief of nieuws zijn ofzo?
Wil je dat ze nog meer verlies maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou juist dan niet alleen willen zijn. Maar iedereen is anders natuurlijk. Kun je dat niet bij hen kwijt of wil je dat gewoon niet?
Het moet bij de NPO niet om geld gaan, maar om principequote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je dat ze nog meer verlies maken?
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, daar valt opzich wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je dat ze nog meer verlies maken?
Spuiten & Slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaak
Een heleboel programma's van BNN hebben gewoon een bepaalde maatschappelijke waarde hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bnn sowieso weinig programma's die echt wat toevoegen maar er gewoon zijn voor vermaak
En hoe reageert dat selecte groepje hierop dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]het gaat echt heel slecht met me op dit moment en ik denk dat er maar weinig mensen zijn waar ik dit uberhaupt kan laten zien.
En op dit moment, met crematie van opa morgen, ik ga ze hier niet mee lastig vallen.
Heeft z`n beste tijd wel gehadquote:
Ja 11 jaar geleden.quote:
Dan nog wel belangrijk dat er in een land waar zoveel drugs gebruikt wordt daar aandacht aan besteed wordtquote:
Dat is ook leuk.quote:
kan wel blijvend zijn toch? er is toch elke keer weer een nieuwe groep in hun doelgroepquote:
Ja dat zzzekerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan nog wel belangrijk dat er in een land waar zoveel drugs gebruikt wordt daar aandacht aan besteed wordt
Maar zeg eerlijk: Heb je er veel van opgestoken of kijk je het meer voor vermaak?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan wel blijvend zijn toch? er is toch elke keer weer een nieuwe groep in hun doelgroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |