Haha feer, Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt wel altijd goede morgen, maar meestal slaap ik dan nog.
nice try oudjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet.... stuur mij er eens eentje morgen![]()
Ow dan moet je wel even m'n nummer hebben natuurlijk
Werkelijk de beste vriend van de mens.quote:De wetenschappers hebben gekeken hoe tien honden en tien katten reageerden wanneer zij speelden met hun eigenaar, dan wel begeleider. Hierbij werd gekeken naar de hoeveelheid oxytocine die tijdens het spelen vrijkwam. Oxytocine is een soort 'liefdeshormoon'. De stof komt vrij tijdens positief contact met iets of iemand. Denk hierbij aan knuffelen, copuleren of spelen. Het wordt geassocieerd met een gevoel van vertrouwen en verbondenheid.
Gedurende het -uiterst leuke- experiment kwam er bij de honden aanzienlijk meer oxytocine vrij dan bij de katten. Bij de stoeppoepers was een toename te zien van zo'n 60 procent, terwijl katten nauwelijks boven de 12 procent uitkwamen. Een zeer duidelijk verschil. Een hond liet zelfs een toename van 500 procent zien.
Ah lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Njah "god natt min skatt", iets in de trant van welterusten schatje
Hahaha die groepschats he, je ziet gewoon direct wie de ochtendmensjes zijn en wie niet
Ik vind je wel een babe hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, dat maakt het niet per se beter. Ik wil me gewoon een babe voelen. Voor mezelf. Lekker in de spiegel kijken en op mezelf geilen. Ben stiekem wel een beetje ijdel.
Hij moet dan ook altijd wel kapot vroeg beginnen.quote:
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.quote:
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡️_O-quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah lief!
Haha ja, vooral aan de emoji. Heb bijv. een vriendin die met 🌞🎉🎉💪 haar bed uitkomt.
aan wiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huahyeheu van hem krijg ik alleen maar "god natt" te horen
Nee maar gewoon, al is het een vriendin ofzo, leuk om te weten dat iemand aan mij dacht zegmaar
[..]
stuur ze eens
Owquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Ik wil mezelf een babe vinden. Dat is het hele punt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik met emojis zou moeten beginnen, dan zou het iets zijn van 🔫💣😭😭⚡_O-
Als ik mezelf niet mooi vind kunnen andere mensen daar vaak weinig aan veranderen.quote:
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.quote:
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja man. Maar heeft hier even niets mee te maken.
Joylent ja. Maar is wel complete voeding, niet per se voor dieet. Alleen ik gebruik wat minder dan de voorgeschreven porties.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik eigenlijk ook niet op.
Zit te denken weekje juicen maar weer alleen vers fruit is kapot duur nu.
Jij deed shakes toch
Guten nacht Fraulein.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Ben totaal niet moe, eerder klaarwakker, maar m'n beentjes en nek voelen als lood. Wat een struggles jongons.
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |