Blahquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:23 schreef Montelly het volgende:
"Everybody needs a little time away,"
I heard her say, "from each other."
"Even lover's need a holiday far away from each other.
Jaa snapje. Vaak geldt: knap = nep, echt = lelijk. Gulden middenweg is moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tja ik kon natuurlijk gaan slijmen door alle gamemeisjes te zeggen maar iedereen weet dat de realitet anders is. Er zitten echter wel echt mooie meisjes tussen alhoewel ik die hoes op gamesevents die zelf niet gamen niet altijd tof vind.
Dit moet een aardige indruk geven:quote:
beetje joutjup filmpjes kijken, kwaliteit enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sup, heeft een potentieel datematerial je verlaten?
Jewtubequote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
beetje joutjup filmpjes kijken, kwaliteit enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ben jij ook dik en heb je kort rood haar en een neuspiercing?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa snapje. Vaak geldt: knap = nep, echt = lelijk. Gulden middenweg is moeilijk te vinden.
[..]
Dit moet een aardige indruk geven:
[ afbeelding ]
Nieuwe games koop ik nooit omdat ze een/twee jaar later net zo chill en 10x goedkoper zijn, dus daarom mis ik nu ook nog wat zeer belangrijke titels. En verder heb ik veel indie games. Geen idee wat ik er mee heb, vind ze gewoon awesome.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa snapje. Vaak geldt: knap = nep, echt = lelijk. Gulden middenweg is moeilijk te vinden.
[..]
Dit moet een aardige indruk geven:
[ afbeelding ]
Nieuwe games koop ik nooit omdat ze een/twee jaar later net zo chill en 10x goedkoper zijn, dus daarom mis ik nu ook nog wat zeer belangrijke titels. En verder heb ik veel indie games. Geen idee wat ik er mee heb, vind ze gewoon awesome.
Ik heb een hekel aan dikke mensen, kort haar en katten en zou van alle body modifications het minst snel een piercing nemen. Dit beantwoordt je vraag vast.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij ook dik en heb je kort rood haar en een neuspiercing?
En van die muts met katten oortjes?
dig je neuspiercings niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben jij ook dik en heb je kort rood haar en een neuspiercing?
En van die muts met katten oortjes?
Deze is wel fuuuuuuucking goed jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:28 schreef Montelly het volgende:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change
woooow..
Zullen we samen 360 noscopenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dikke mensen, kort haar en katten en zou van alle body modifications het minst snel een piercing nemen. Dit beantwoordt je vraag vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
De niet-grote titels. Nee, dat is te kort door de bocht. Gewoon van die kleine games wittewel, gemaakt door kleinere teams, vaak geen 5 sequels van elk spel, etc. Super Meat Boy is er een voorbeeld van.quote:
navelpiercings ook niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Piercings in het algemeen niet
Aah zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De niet-grote titels. Nee, dat is te kort door de bocht. Gewoon van die kleine games wittewel, gemaakt door kleinere teams, vaak geen 5 sequels van elk spel, etc. Super Meat Boy is er een voorbeeld van.
dus ook geen fan van make up?quote:
Ash, we moeten ons zorgen makenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 1 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 382 Urb
002. 286 NoelGallagher
003. 244 Ashqelon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |