jij kan die shit gaan saboteren, wie weet explodeert dat ding wel als ik het aanzetquote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerst beledig je mij, en verwacht dan dat ik shit voor je ga regelen
Een micro-usb kabeltje is voldoende om dat ding te voeden. Lijkt me stug dat ik dat kan laten exploderen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan die shit gaan saboteren, wie weet explodeert dat ding wel als ik het aanzet
je bent nerd genoeg om iets te verzinnenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een micro-usb kabeltje is voldoende om dat ding te voeden. Lijkt me stug dat ik dat kan laten exploderen.
Goed punt, maar ik wens je geen kwaad toe. Ik waardeer je als mens enorm. Ik kijk ontzettend tegen je op.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nerd genoeg om iets te verzinnen
geloof het voor geen secondequote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik wens je geen kwaad toe. Ik waardeer je als mens enorm. Ik kijk ontzettend tegen je op.
Ik zou sws doen hoor die chick in dat topic.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
soz wilde er echt niet over beginnen maar een topic dat ik had geopend werd net gekicked.
hoe kijken die zogenaamde progressieven van net in die hoe-discussie aan tegen iemand die is omgebouwd ik bedoel het is ook iets waar ze spijt van hebben en dat ze ook iets anders waren wil volgens hen niets zeggen over hoe ze nu zijn maar toch zegt iets me dat die progressieven liever een echte piemel hebben dan een transgenderman.
Nee. Wel een kakiquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef Viskarretje het volgende:
hebben jullie wel eens een aardappel gedaan
Definieer aardappelquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef Viskarretje het volgende:
hebben jullie wel eens een aardappel gedaan
nee was grapje hoor, ik vertrouw je tenminste 70%quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
Ah, de nachtbaggercrew is er, tijd om te gaan dus
Dan ga ik ook maar. Later.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee was grapje hoor, ik vertrouw je tenminste 70%
maar ik ga, ik zie nu waar HPLC het over had
[..]
Nopeeeeeeeeequote:Op maandag 1 februari 2016 23:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Dikke negerin , pikzwart, bruine ogen en kortig haar zodat dr hoofd net een aardappel is
Eens vandaar ook dat topic maar ik betwijfel of de zogenaamde progressieven van de discussie net daar ook zo over denken. Een beetje dit idee:quote:Op maandag 1 februari 2016 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou sws doen hoor die chick in dat topic.
Maar ja als je een motortje op een fiets zet en je zet er wat kappen op is het ook geen motor. Blijft een fiets
Namens de KLB-SC wil ik je laten weten dat we heel erg blij voor je zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heb sinds 1,5 jaar weer een bureau en binnenkort ook een gamemuis + muismat erbij super chille leef.
ja wedmaar kilquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Namens de KLB-SC wil ik je laten weten dat we heel erg blij voor je zijn.
sommige gamermeisjesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heb sinds 1,5 jaar weer een bureau en binnenkort ook een gamemuis + muismat erbij super chille leef.
Goede indekking. Mee eens wel.quote:
Tja ik kon natuurlijk gaan slijmen door alle gamemeisjes te zeggen maar iedereen weet dat de realitet anders isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede indekking. Mee eens wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |