SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 23:46:18 ]
Was er op aan het wachtenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
die noel helemaal blij dat ie eindelijk een topic mag openen
Lees regel 2 eensquote:Op maandag 1 februari 2016 23:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was ook iets voor zes weg. Haal die tijd nu in.
100 euro rondquote:Op maandag 1 februari 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer kan ik mijn raspberry pi inclusief games en controllers verwachten
Ohja.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja die site is godverdomme goedkoper man hamlul
Wat moet je met een framboos pie. koop gewoon een macbook pro platina gold deluxe edition #2016 oplage : 250 stuks en je bent van al het gezeik afquote:Op maandag 1 februari 2016 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja die site is godverdomme goedkoper man hamlul
geef liever dat geld uit aan een echte taartquote:Op maandag 1 februari 2016 23:48 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Wat moet je met een framboos pie. koop gewoon een macbook pro platina gold deluxe edition #2016 oplage : 250 stuks en je bent van al het gezeik af
Gaf je het maar eens uit aan een echte appel.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef liever dat geld uit aan een echte taart
is dit een dik grapjequote:Op maandag 1 februari 2016 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaf je het maar eens uit aan een echte appel.
dat is een lange zin godverteringquote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
soz wilde er echt niet over beginnen maar een topic dat ik.haf geopend werd net gekicked.
hoe kijken die zogenaamde progressieven van net in die hoediscussie aan tegen iemand die is omgebouwd ik bedoel het is ook iets waar ze spijt van hebben en dat ze ook iets anders waren wil volgens hen niets zeggen over hoe ze nu zijn maar toch zegt iets me dat ze liever een echte piemel hebben dan een transgenderman.
Eerst beledig je mij, en verwacht dan dat ik shit voor je ga regelenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus je gaat me beledigen en verwacht dan nog dat ik je shit op ga sturen
Correct gebruik van interpunctie zou welkom zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
soz wilde er echt niet over beginnen maar een topic dat ik.haf geopend werd net gekicked.
hoe kijken die zogenaamde progressieven van net in die hoediscussie aan tegen iemand die is omgebouwd ik bedoel het is ook iets waar ze spijt van hebben en dat ze ook iets anders waren wil volgens hen niets zeggen over hoe ze nu zijn maar toch zegt iets me dat ze liever een echte piemel hebben dan een transgenderman.
jij kan die shit gaan saboteren, wie weet explodeert dat ding wel als ik het aanzetquote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerst beledig je mij, en verwacht dan dat ik shit voor je ga regelen
Een micro-usb kabeltje is voldoende om dat ding te voeden. Lijkt me stug dat ik dat kan laten exploderen.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij kan die shit gaan saboteren, wie weet explodeert dat ding wel als ik het aanzet
je bent nerd genoeg om iets te verzinnenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een micro-usb kabeltje is voldoende om dat ding te voeden. Lijkt me stug dat ik dat kan laten exploderen.
Goed punt, maar ik wens je geen kwaad toe. Ik waardeer je als mens enorm. Ik kijk ontzettend tegen je op.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent nerd genoeg om iets te verzinnen
geloof het voor geen secondequote:Op maandag 1 februari 2016 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik wens je geen kwaad toe. Ik waardeer je als mens enorm. Ik kijk ontzettend tegen je op.
Ik zou sws doen hoor die chick in dat topic.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
soz wilde er echt niet over beginnen maar een topic dat ik had geopend werd net gekicked.
hoe kijken die zogenaamde progressieven van net in die hoe-discussie aan tegen iemand die is omgebouwd ik bedoel het is ook iets waar ze spijt van hebben en dat ze ook iets anders waren wil volgens hen niets zeggen over hoe ze nu zijn maar toch zegt iets me dat die progressieven liever een echte piemel hebben dan een transgenderman.
Nee. Wel een kakiquote:Op maandag 1 februari 2016 23:57 schreef Viskarretje het volgende:
hebben jullie wel eens een aardappel gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |