die of de machinequote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
"ja, natuurlijk" was echt hun beste album.
Doe eens lief tegen Sof.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou ik ga ook wel weer weg vies viswijf.
Zou je spacecakeje mee-eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of ik mee zou blowen als Loka weer gaat doen.
sof kennende vindt ze het alleen maar vermakelijkquote:
Werkt nietquote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akita hond.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 1 februari 2016 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Dit is de puppy die ik ga verrot knuffelen:Wat een koppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akita hond.![]()
ik ga echt een maand huilen als mijn hond dood gaatquote:Op maandag 1 februari 2016 22:45 schreef Braddie het volgende:
Zo, na een halve dag goed janken, en wetende dat er nu echt een last van m`n schouders is afgevallen ga ik toch écht lekker slapen zo.
(Waarschijnlijk komt morgen ochtend de schock nog even 2x zo hard aan als ik niet meer door d`r word begroet of perongeluk "Whooopiiieeeee" Roep en verwacht dat ze komt..
Hou oud is jouw hond?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt een maand huilen als mijn hond dood gaat
8quote:
Gaat denk ik dit jaar doodquote:Op maandag 1 februari 2016 22:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je hem/haar gelukkig nog wel een poosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |