Yep, hij werkt bij mij ook. Nu heb ik 2,50 en 10,00 korting en de box en de boodschappen worden gratis bezorgdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Die actie was hier eerder al genoemd, naar aanleiding daarvan ben ik in mijn spamfolder gaan kijken.In een mail van de AH staat dat je korting krijgt op je boxen, bij de 2 persoonsbox is dat de eerste keer 2,5 euro, de tweede keer 5 euro, de derde keer 7,5 euro en de vierde keer 20 euro korting. Kortingscode ALRBX216.
Voor de 4 persoonsbox geldt hetzelfde, maar daar krijg je op de vierde box 34 euro korting. Code ALRBX4216.
Geldig tot 18 februari. Je hoeft de code maar 1 keer in te vullen, de volgende keer dat je besteld wordt hij vanzelf verrekend.
Wat vervelendquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:25 schreef pl4kkie het volgende:
Geen idee wat MS de laatste tijd aan het doen is. Zie de laatste tijd heel veel spelfouten in de recepten of wazig beschrijvingen waar soms meerdere ingrediënten nooit genoemd worden. Net krijg ik mijn box binnen zit er een verkeerde gerechten zak in. Had sticky varkensvlees besteld maar daar kreeg ik skrei met gesmoorde tomaten voor in de plaats. Gaat goed daar
Het is niet zo dat de verkeerde ingredienten in de goede zak zitten. Ze hebben gewoon een compleet verkeerde zak erin gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:10 schreef Kniertje22 het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste MS box gekregen en de eerste indruk is goed.
Die zakken met alle ingrediënten bij elkaar hoeft van mij niet zo, want ik trek ze toch meteen open om te kijken of er niks mist en ik vind alles los in de koelkast toch gezelliger staan dan drie van die grote bruine zakken.![]()
Maar goed, ik snap wel dat het voor hun handig is met inpakken. Hoewel....misschien ook niet als ik 't berichtje van pl4kkie hierboven lees.
Ik ga vanavond sticky varkensvlees maken (ja, ik heb 'm wel gekregen), ben heel benieuwd!
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 15:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is niet zo dat de verkeerde ingredienten in de goede zak zitten. Ze hebben gewoon een compleet verkeerde zak erin gedaan.
Nee, ik heb het in het handmaalmolentje gemalen, het hele worteltje...eerst geschild, daarna pas las ik dat het niet zou hoevenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
interessant, zijn je vingers nu knalgeel?
Je krijgt geen kortingsbonnen bij MS. Geen idee of MS daadwerkelijk ook bij zalando hoort. HF iig wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:14 schreef AnneX het volgende:
In het Trouwartikel in vorige topic zegt men dat HF en ms beiden bij Zalando investment oid horen.
Krijg je bij ms ook kortingsbonnen etc. ?
Vanavond een goedmakertT.o.v. het minne jamie oliver recept: de curry met 1/1 aubergine, én spinazie én een blik zwarte bonen plus aardappel. En verse kurkuma !
Nou het was een smakelijk bord vol!
Staat er niet ergens op die kaart waar geen recept op staat de aanwijzing dat je groente moet wassen? Ik ben niet thuis, kan het niet even nakijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:29 schreef AnneX het volgende:
Nee, ik heb het in het handmaalmolentje gemalen, het hele worteltje...eerst geschild, daarna pas las ik dat het niet zou hoeven![]()
Het rook lekker zeg, zo puur.
Het sopje en het teiltje waren wél geel.
Oh ja, ik heb nog een vraag...behalve dat de aard. geborsteld of geschild worden volgens recept,
lees ik nooit iets over het wassen van groenten ?!![]()
Bijv. de aubergine, de verse kool en paksoi van afgelopen week.
Of over de buitenste bladeren verwijderen, of bleekselderijstengels dun schillen vanwege slierten.
Doe ik overdreven of hoe doen jullie dat?
Oh, en nu ik toch bezig ben, ik haal de stomme dikke lange stengels van de spinazie blaadjes af![]()
Oh dank je! Ik was wel nieuwsgierig gewordenquote:
Vond het wel grappig. Vind hem op zich wel goed maar het is soms een beetje flauw. Heeft wel vaak goeie kritische punten vind ik.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dank je! Ik was wel nieuwsgierig geworden
Waarom gestopt?quote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
De extreme ervaringen krijgen natuurlijk de meeste aandacht. Ik ben zelf een, hooguit twee keer gebeld na opzegging. Nooit meer mails gehad.quote:Op maandag 8 februari 2016 00:05 schreef agter het volgende:
Ik moet zeggen, heb nooit problemen met het opzeggen van HF gehad. Krijg af en toe nog wel een mailtje van ze. Maar nooit een telefoontje gehad ofzo.
Ik ben kennelijk zwaar in de minderheid.
Heb HF een jaar gehad.
Omdat MS ook lekker is. En ik daar kan kiezen welke gerechten en hoeveel ik wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |