abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:03:44 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159604349
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef tja77 het volgende:
Volgens de livescore app staat van Ginkel vanavond in de basis tegen Man. Utd.
Volgens de BBC niet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_159604796
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef tja77 het volgende:
Volgens de livescore app staat van Ginkel vanavond in de basis tegen Man. Utd.
Da's een foutje. De namen Afellay en Van Ginkel lijken ook wel heel erg op elkaar.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:20:20 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159604882
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Da's een foutje. De namen Afellay en Van Ginkel lijken ook wel heel erg op elkaar.
Heeft Afellay daar trouwens de voorkeur boven van Ginkel? Of speelt Ibi vooral op de flank?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 20:37:30 #179
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_159605431
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Afellay stond er ook in.
Maar tis al aangepast, Glenn Whelan en Afellay staan er nu.
pi_159605472
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heeft Afellay daar trouwens de voorkeur boven van Ginkel? Of speelt Ibi vooral op de flank?
Afellay heeft de voorkeur. Speelt mid.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 22:20:57 #181
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159609731
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Afellay heeft de voorkeur. Speelt mid.
Das voor Afellay goed, maar voor wat betreft van Ginkel wel verontrustend. :D
pi_159611064
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwa, hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Affelay werd/wordt toch ook vaak opgesteld omdat het er allemaal vrij spectaculair uitzag. (net als Elia) Dat het vervolgens 0 rendement oplevert, daar komt men helaas te laat achter. Precies om dezelfde reden riep Hiddink hem ook doodleuk weer voor Oranje op.

Weet dat je een Affelay-fan bent, maar hij heeft sinds 2010 echt helemaal niets meer gepresteerd.
pi_159613094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Nope, uit bij Feyenoord 3-3. Ondanks dat PSV beter was en dacht eindelijk eens te kunnen winnen in de Kuip is dit niet gelukt toen.

[..]

Een goede keeper die aantoonbaar beter is dan Zoet haal je niet zomaar. Verder zou ik eerder een goede centrale verdediger zien komen. Met alleen Moreno en Bruma als stabiele opties is er dus geen degelijke backup. Ben daarbij niet overtuigd van Isimat.
Ook goede centrale verdedigers liggen niet voor het oprapen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 3 februari 2016 @ 07:35:46 #184
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159614522
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mwa, hoeft niet zoveel te zeggen hoor. Affelay werd/wordt toch ook vaak opgesteld omdat het er allemaal vrij spectaculair uitzag. (net als Elia) Dat het vervolgens 0 rendement oplevert, daar komt men helaas te laat achter. Precies om dezelfde reden riep Hiddink hem ook doodleuk weer voor Oranje op.

Weet dat je een Affelay-fan bent, maar hij heeft sinds 2010 echt helemaal niets meer gepresteerd.
Ik ben helemaal geen Afellay-fan. Ik ben het dan ook met je eens dat hij al lang niet presteert. Ik word alleen altijd een beetje moe van het gezeur over zijn vermeende verschrikkelijke persoonlijkheid.
  woensdag 3 februari 2016 @ 08:04:15 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_159614674
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft wel zo'n typische Vitessekop moet ik zeggen. _O-
Hij ziet er tenminste normaal uit. Nette jongen zonder fratsen.
pi_159615108
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 07:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben helemaal geen Afellay-fan. Ik ben het dan ook met je eens dat hij al lang niet presteert. Ik word alleen altijd een beetje moe van het gezeur over zijn vermeende verschrikkelijke persoonlijkheid.
Lekker janken dan.
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:18:14 #187
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_159615325
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verstandige jongen die het ver gaat schoppen.

Labyrat trouwens ook in de PL, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre Brands heeft geprobeerd om Fer naar PSV te halen ipv Van Ginkel. Hij stond ook op de lijst om verhuurd te worden maar gaat nu op huurbasis bij Swansea spelen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_159615366
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Schaars zijn contract loopt af. En Maher moet je gewoon verkopen. Als die 2 er in komen lever je zoveel aan kwaliteit in. Stel dat Pröpper nu ook zou uitvallen en je zou moeten spelen met Schaars en Maher. Ik weet niet of je daar blij van moet worden. Kan Cocu wel gecharmeerd zijn van Paal, maar tot op heden laat hij daar weinig van blijken. Spek genoeg op de botten om Van Ginkel voor die korte periode te huren. Ook met het oog op een eventueel vertrek van spelers heb je hem al gepaaid voor volgend jaar. Slimme constructie.
Waarom vinden jullie Maher zo slecht? Maakt toch vrij veel doelpunten en geeft assists. Tegen CSKA uit was hij onder meer vrij goed en heeft daarna bijna niet meer in de basis gestaan.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 3 februari 2016 @ 09:27:16 #189
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159615445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie Maher zo slecht? Maakt toch vrij veel doelpunten en geeft assists. Tegen CSKA uit was hij onder meer vrij goed en heeft daarna bijna niet meer in de basis gestaan.
pi_159618677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:18 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Verstandige jongen die het ver gaat schoppen.

Labyrat trouwens ook in de PL, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

Ben ook wel benieuwd in hoeverre Brands heeft geprobeerd om Fer naar PSV te halen ipv Van Ginkel. Hij stond ook op de lijst om verhuurd te worden maar gaat nu op huurbasis bij Swansea spelen
Labyad gaat niet naar de PL.
pi_159618688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 09:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Tegen CSKA heb ik hem zijn enige goede wedstrijd bij PSV zien voetballen. Nee, dat lieg ik; Hij heeft ook eens een goede wedstrijd gespeeld tegen AZ.
pi_159619025
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

hoezo. hoop ervaring in kleedkamers hoor...
pi_159619036
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

daar in je de oorlog mee. zeg maar
pi_159619585
Ruudje terug als spitsentrainer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159620340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Staan ook niet echt op promoveren verder he? Volgens mij 15e ofzo
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:26:49 #196
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_159620431
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Oh wordt hij toch verkocht aan een club uit Qatar?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_159620550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook goede centrale verdedigers liggen niet voor het oprapen. ;)
Haha, dat is helemaal waar natuurlijk. Maar een keeper wordt in de regel voor een aantal jaren aangetrokken terwijl het verloopt in de verdediging hoger ligt. En op dit moment is de verdediging belangrijker. Zoet is geen Gomes, maar nog steeds een van de beste keepers in de eredivisie. Is Cillissen zoveel beter? Nuuh.
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ruudje terug als spitsentrainer.
Ben benieuwd of hij wat bij te dragen heeft. Was immers een voetballer die vooral op impuls speelde.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 22:59 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dit is onzin. Was in zijn laatste periode gewoon een van onze beste spelers en heeft ook aardig wat belangrijke doelpunten gemaakt. Als aanvallende middenvelder was het een zeer goede speler. Rutten zette hem op het laatst echter in als controlerende middenvelder, wat hij totaal niet kon en ons waarschijnlijk ook aardig wat transfergeld gekost heeft.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 07:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ik word alleen altijd een beetje moe van het gezeur over zijn vermeende verschrikkelijke persoonlijkheid.
Volgens mij valt het wel mee inderdaad. Overschat zichzelf alleen ontzettend en projecteert dit ook op anderen. Maar misschien dat hij inmiddels wat realistischer geworden is.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Tegen CSKA heb ik hem zijn enige goede wedstrijd bij PSV zien voetballen. Nee, dat lieg ik; Hij heeft ook eens een goede wedstrijd gespeeld tegen AZ.
Tegen CSKA stond hij natuurlijk wel als enige keer echt op zijn eigen positie. Verder is het zo dat hij de concurrentie van Wijnaldum gewoon verloren heeft en het eigenlijk logisch is dat hij nooit meer speelde. De combinatie met Gini werkte niet.

[ Bericht 34% gewijzigd door Djoetma op 03-02-2016 13:41:03 ]
pi_159621674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:31 schreef Djoetma het volgende:

Ben benieuwd of hij wat bij te dragen heeft. Was immers een voetballer die vooral op impuls speelde.

Hij schijnt nogal indruk gemaakt te hebben tijdens zijn stage. Kwam op mij ook altijd over als een vrij slimme gast zonder rare fratsen. 10 jaar lang op rij bij een europese topclub gespeeld én gepresteerd, 70 interlands waarin hij 1 op 2 liep. Lijkt me wel dat hij het eea opgepikt heeft en wat kan vertellen over voetbal in het algemeen en over spits zijn in het bijzonder.

Ook goed voor je netwerk trouwens, mensen die in de top gewerkt hebben. Ik ben bijzonder positief over zijn komst iig. :)

Wat niet wil zeggen dat de jeugdopleiding nu ineens de ene na de andere wereldspits uit gaat schijten hè...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159621732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat zal wel en lijkt me geen objectieve waarneming. Iedereen vond Wijnaldum ook slecht en kijk nu. Dan nog is hij voor de nederlandse competitie gewoon een topspeler. Zelfs als hij zoveel minder is dan propper en Guardado dan is dat nog altijd beter dan de meeste spelers bij andere clubs.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_159622481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 14:14 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dat zal wel en lijkt me geen objectieve waarneming. Iedereen vond Wijnaldum ook slecht en kijk nu. Dan nog is hij voor de nederlandse competitie gewoon een topspeler. Zelfs als hij zoveel minder is dan propper en Guardado dan is dat nog altijd beter dan de meeste spelers bij andere clubs.
Het grote verschil met Wijnaldum was dat die ondanks zijn vaak erg matige spel toch vaak beslissend was. Wijnaldum was ook pas in zijn laatste seizoen bij PSV echt 'goed' te noemen.

Maher zal voor veel NL clubs een versterking kunnen zijn maar op dit moment komt hij gewoon tekort voor dit PSV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')