Volgens mij had je meer posts geplaatst. Maar misschien ben je dat alweer vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
jelly, jelly?
das gewoon de statistiek hoor....1 goal de laatste drie jaar
3 miljoen, zoveel geeft Abramovich uit tijdens een gemiddelde lunch.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:46:11De optie die #PSV op Van Ginkel bedong heet een 'eerste recht' optie. Als het hoogste bod 3 miljoen is, mag PSV voor dat bedrag kopen. reageer retweet
Prima prijs. Wat hebben ze ook alweer voor Maher moeten aftikken? Dan is 3 miljoen niks voor zo'n speler.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 23:46:11De optie die #PSV op Van Ginkel bedong heet een 'eerste recht' optie. Als het hoogste bod 3 miljoen is, mag PSV voor dat bedrag kopen. reageer retweet
6 ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Prima prijs. Wat hebben ze ook alweer voor Maher moeten aftikken? Dan is 3 miljoen niks voor zo'n speler.
morgenquote:
het is gewoon een voorbeeld hè, die drie miljoenquote:Op maandag 1 februari 2016 23:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Prima prijs. Wat hebben ze ook alweer voor Maher moeten aftikken? Dan is 3 miljoen niks voor zo'n speler.
Ohquote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is gewoon een voorbeeld hè, die drie miljoen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:27 schreef Rabieluh het volgende:
Dadelijk wordt van Ginkel volgend seizoen gehuurd.
Ik ontvang de klappen gracieus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je ziet het niet, maar ik heb het hele gezin wakker gemaakt voor een staande ovatie.
Hij heeft er wel vertrouwen in. Maar als Guardado weer fit is weet ik niet of hij die concurrentiestrijd gaat winnen. Of hij moet voor de plek van verdedigende middenvelder gaan, van hendrix kan hij het wel winnen.quote:"Ik heb gekozen voor een club waar ik minuten ga maken"
roffelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij heeft er wel vertrouwen in. Maar als Guardado weer fit is weet ik niet of hij die concurrentiestrijd gaat winnen. Of hij moet voor de plek van verdedigende middenvelder gaan, van hendrix kan hij het wel winnen.
Destijds werd Golden Earring ook gezien als herrie. Tijden veranderen en wij worden oudquote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
riazop denkt ook dat ronnie flex belangrijker is dan de golden earring, die nemen wij dus niet serieus.
Ronnie Flex scoort nu hits, maar laat hem eerst maar eens 20 jaar de grootste zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Destijds werd Golden Earring ook gezien als herrie. Tijden veranderen en wij worden oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |