Willems gaat hem raak schietenquote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Utrecht wint na strafschoppen.
PSV mist ze namelijk allemaal.
Ik reken de geheimhoudingsclausule er ook toe.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sowieso al die obscure clausules overal, ben benieuw hoeveel er daar van in de rechtszaal overeind zouden blijven.
Ja, De Televaag doet aan sensatiejournalisiek, dat wisten we al lang.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
Wat een gezeik over die clausule van Arias.
Ook de manier waarop de telegraaf het brengt![]()
vandaag thuiswedstrijdje en sparren voor zondagquote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou PSV de beker willen winnen? Extra wedstrijden, geen interessante prijs, straks mogelijk hinderlijk voor de CL of EL.
Is de finale van dit natinale bekertoernooitje na de EL-finale? Je weet het nooit. Al kan je natuurlijk dan alsnog de beker laten lopen door allemaal wisselspelers op te stellen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vandaag thuiswedstrijdje en sparren voor zondag
Eventueel thuis tegen de amateurs : 2e elftal opstellen
Dan finale en ik verwacht dan niet 3 dagen kater de finale CL te spelen ....
Ja dus
ze hebben net winterstop gehadquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:38 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had de Jong niet opgesteld, dan mis je wel 2 reguliere spelers uit je as maar nou en, risico en rust weet je.
Snap nooit zo goed waarom je een prijs niet zou willen winnen. Ten eerste is het alweer jaren geleden dat een club de dubbel won. (2005) Ten tweede heeft PSV nog niet zo heel veel bekers in de prijzenkast staan, lijkt me dat je daarin ook een inhaalslag wilt maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou PSV de beker willen winnen? Extra wedstrijden, geen interessante prijs, straks mogelijk hinderlijk voor de CL of EL.
twee extra potjes maar, waarvan er eentje aan het einde van het seizoen. Dat mag nooit een belemmering meer zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Owjaquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben net winterstop gehad
ik zie Feyenoord niet meer in de top 2 komen, dus het wordt sowieso voorronde CLquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:50 schreef XL het volgende:
Ze kunnen toch niet meer in de EL terecht komen, of wel?
Wel een aardige testcase wie er onder druk penalties kan scoren.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Utrecht wint na strafschoppen.
PSV mist ze namelijk allemaal.
Oh, einde seizoen. Ik dacht al dat je NOG een keer uit de CL naar de EL kon degraderen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie Feyenoord niet meer in de top 2 komen, dus het wordt sowieso voorronde CL
Zonder druk kunnen ze er iig geen reet vanquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wel een aardige testcase wie er onder druk penalties kan scoren.
Dat is waar, ik kan me echter wel voorstellen dat ze weinig gretig zijn m.b.t. deze wedstrijden aangezien er niets op het spel staat. Europees voetbal is toch al zo goed als zeker. Ik weet niet hoe het rooster nu is (tegen welke club ze spelen voor of na de volgende bekerwedstrijd en hoe kort daarvoor of daarna een CL-wedstrijd is maar ik herinner me dat het weleens voorkwam dat het net tussen een wedstrijd tegen Ajax en een wedstrijd tegen een top-20 ploeg in Europa in zat of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2016 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twee extra potjes maar, waarvan er eentje aan het einde van het seizoen. Dat mag nooit een belemmering meer zijn.
Dat van ginkel er een krijgt en hem er dan inschiet omdat hij niet weet dat je als psv-er voor penalties moet bedanken en hem vriendelijk naar de keeper moet passen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 20:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wel een aardige testcase wie er onder druk penalties kan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |