We bemoeien ons ook niet met de ruzie tussen de begane grond en de eerste verdieping, maar we worden er nu wel de dupe van. Wij zetten de fiets gewoon in de kelder.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:51 schreef hottentot het volgende:
Je zou ook als beschaafd iemand je eigen fiets in de kelder kunnen zetten en je er verder niet mee bemoeien
Ergens geef ik die mensen van de B.G. ook nog groot gelijk ook, moeten ze het dan 10x vragen?
Wat vragen eigenlijk?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:51 schreef hottentot het volgende:
Je zou ook als beschaafd iemand je eigen fiets in de kelder kunnen zetten en je er verder niet mee bemoeien
Ergens geef ik die mensen van de B.G. ook nog groot gelijk ook, moeten ze het dan 10x vragen?
Wat denk je zelf?quote:
Halen ze jullie fietsen dan uit de kelder? Dan had je de OP even completer moeten maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:53 schreef Azorius het volgende:
[..]
We bemoeien ons ook niet met de ruzie tussen de begane grond en de eerste verdieping, maar we worden er nu wel de dupe van. Wij zetten de fiets gewoon in de kelder.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaalquote:Op maandag 1 februari 2016 17:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Halen ze jullie fietsen dan uit de kelder? Dan had je de OP even completer moeten maken.
Dan is het logisch als dat niet mag iddquote:Op maandag 1 februari 2016 18:35 schreef MaGNeT het volgende:
Vanwege brandweervoorschriften mocht je daar sowieso al geen fietsen plaatsen.
Maar wel kinderachtig idd.
Ik snap het niet. Wat is er niet goed volgens de mensen van de bg?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Er is één centrale kelder. Daar zet iedereen de fiets nu neer. De mensen van de begane grond laten nu bij iedereen (behalve zichzelf) de band leeglopen en stapelen fietsen op elkaar.
pak die fietsen van hun danquote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Er is één centrale kelder. Daar zet iedereen de fiets nu neer. De mensen van de begane grond laten nu bij iedereen (behalve zichzelf) de band leeglopen en stapelen fietsen op elkaar.
Is een goede startquote:
Nee, op de plek waar de mensen van verdieping #1 hem willen hebben; de mensen van de BG willen dat niet:quote:Op maandag 1 februari 2016 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap het niet. Jullie zetten je fietsen op de plek waar de mensen van de BG hem willen hebben, maar toch slopen de mensen van de BG jullie fietsen?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef Azorius het volgende:
De mensen die onder ons woonden wilden dat iedereen de fiets in de kelder zou zetten. Wij vonden het wel prima, kleine moeite.
De mensen op de begane grond wilden dit echter niet.
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, op de plek waar de mensen van verdieping #1 hem willen hebben; de mensen van de BG willen dat niet:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?
quote:
In het halletje voor de trappen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?
8quote:Op maandag 1 februari 2016 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
In het halletje voor de trappen.
EDIT: 7 seconden te laat
Nope.quote:
Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet in Zwitserland gaan wonenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nope.
Lijkt zo door de afrondingen, maar ik heb ook nog een ping van 11ms met de server, als die er niet zou zijn was het een seconde korter in de tijdsnotitie
Oh, ik neem alle schuld op mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet in Zwitserland gaan wonen
Grüeziquote:Op maandag 1 februari 2016 20:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh, ik neem alle schuld op mij.
Word zo traag van het relaxte leven hier
LOL, 100x per dag inderdaadquote:
Dat zeggen ze dus niet. Ze doen niet open. Volgens mij vinden ze dat het hun wordt opgelegd.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is er niet goed volgens de mensen van de bg?
Oh, ter verduidelijking. De onderburen in mijn verhaal zijn de mensen van de eerste verdiepingquote:Op maandag 1 februari 2016 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap het niet. Jullie zetten je fietsen op de plek waar de mensen van de BG hem willen hebben, maar toch slopen de mensen van de BG jullie fietsen?![]()
(en even voor mijn beeldvorming: jullie wonen op de tweede, je hebt ook nog mensen op de eerste, en je hebt dus mensen van de BG? Aangezien onderburen ook mensen van de BG kunnen zijn)
De fietsen staan nu na aandringen van de eerste verdieping (en dit deden wij als tweede verdieping eigenlijk al) in de kelder. Nu worden ze half gemolesteerd door mensen van de begane grond. Om weet ik wat voor reden.quote:
Yeah, we hebben contact gezocht met onze eigen huisbaasquote:Op maandag 1 februari 2016 20:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Even de verhuurder contacten misschien?
Tja, dat begrijpen wij ook niet...quote:Op maandag 1 februari 2016 18:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Wat is er niet goed volgens de mensen van de bg?
Nee, dit:quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef fs180 het volgende:
of las zijn deur dicht (snachts, als ie thuis is)
Waar stonden ze eerst en waarom wil de eerste verdieping ze perse in de kelder?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Azorius het volgende:
[..]
Tja, dat begrijpen wij ook niet...
nee dat is pussyshit, je moet gewoon duidelijk maken dat deze 'grappen' door jou gewonnen gaan worden omdat je geen grens hebt, zijn deur dichtlassen (klinkt grappiger dan het is) is de eerste stap, daarna gaan er gewonden vallenquote:
Veel stonden er in het trappenhuis (halletje). Logisch dat ze daar weg moeten, want brandveiligheid en onhandig. Meisje van de eerste verdieping kwam bij ons aan de deur om te vragen of we de fietsen in de kelder willen zetten. Prima, denken wij, deden we toch al vaak en het werd een beetje irritant om je eerst langs alle fietsen te moeten wurmen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waar stonden ze eerst en waarom wil de eerste verdieping ze perse in de kelder?
Wat snap je niet?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:33 schreef liedetector het volgende:
Snap er geen fuck van...... Fotos?
Kelder is behoorlijk groot. We hebben per verdieping ook nog eens een eigen ruimte (die je kan afsluiten met een sleutel).quote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef liedetector het volgende:
Hoe groot is die kelder bv?
Hoeveel fietsen moeten erin
Staan er fietsen rekken etc
Dat zou je toch moeten weten? Je zou denken dat zij daar op een of andere manier last van hebben?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Azorius het volgende:
[..]
Tja, dat begrijpen wij ook niet...
En in die eigen ruimte is geen mogelijkheid om alle fietsen van de 2e verdieping te plaatsen?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Azorius het volgende:
[..]
Kelder is behoorlijk groot. We hebben per verdieping ook nog eens een eigen ruimte (die je kan afsluiten met een sleutel).
In een zo'n ruimte zouden de fietsen van alle verdiepingen makkelijk passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
En in die eigen ruimte is geen mogelijkheid om alle fietsen van de 2e verdieping te plaatsen?
En dan neem ik voor het gemak even aan dat de eigen ruimte ook een eigen sleutel heeft, zodat andere verdiepingen niet bij elkaars eigen ruimte kunnen?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:00 schreef Azorius het volgende:
[..]
In een zo'n ruimte zouden de fietsen van alle verdiepingen makkelijk passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |