We bemoeien ons ook niet met de ruzie tussen de begane grond en de eerste verdieping, maar we worden er nu wel de dupe van. Wij zetten de fiets gewoon in de kelder.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:51 schreef hottentot het volgende:
Je zou ook als beschaafd iemand je eigen fiets in de kelder kunnen zetten en je er verder niet mee bemoeien
Ergens geef ik die mensen van de B.G. ook nog groot gelijk ook, moeten ze het dan 10x vragen?
Wat vragen eigenlijk?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:51 schreef hottentot het volgende:
Je zou ook als beschaafd iemand je eigen fiets in de kelder kunnen zetten en je er verder niet mee bemoeien
Ergens geef ik die mensen van de B.G. ook nog groot gelijk ook, moeten ze het dan 10x vragen?
Wat denk je zelf?quote:
Halen ze jullie fietsen dan uit de kelder? Dan had je de OP even completer moeten maken.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:53 schreef Azorius het volgende:
[..]
We bemoeien ons ook niet met de ruzie tussen de begane grond en de eerste verdieping, maar we worden er nu wel de dupe van. Wij zetten de fiets gewoon in de kelder.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaalquote:Op maandag 1 februari 2016 17:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Halen ze jullie fietsen dan uit de kelder? Dan had je de OP even completer moeten maken.
Dan is het logisch als dat niet mag iddquote:Op maandag 1 februari 2016 18:35 schreef MaGNeT het volgende:
Vanwege brandweervoorschriften mocht je daar sowieso al geen fietsen plaatsen.
Maar wel kinderachtig idd.
Ik snap het niet. Wat is er niet goed volgens de mensen van de bg?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Er is één centrale kelder. Daar zet iedereen de fiets nu neer. De mensen van de begane grond laten nu bij iedereen (behalve zichzelf) de band leeglopen en stapelen fietsen op elkaar.
pak die fietsen van hun danquote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef Azorius het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal.
Er is één centrale kelder. Daar zet iedereen de fiets nu neer. De mensen van de begane grond laten nu bij iedereen (behalve zichzelf) de band leeglopen en stapelen fietsen op elkaar.
Is een goede startquote:
Nee, op de plek waar de mensen van verdieping #1 hem willen hebben; de mensen van de BG willen dat niet:quote:Op maandag 1 februari 2016 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snap het niet. Jullie zetten je fietsen op de plek waar de mensen van de BG hem willen hebben, maar toch slopen de mensen van de BG jullie fietsen?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:32 schreef Azorius het volgende:
De mensen die onder ons woonden wilden dat iedereen de fiets in de kelder zou zetten. Wij vonden het wel prima, kleine moeite.
De mensen op de begane grond wilden dit echter niet.
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, op de plek waar de mensen van verdieping #1 hem willen hebben; de mensen van de BG willen dat niet:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?
quote:
In het halletje voor de trappen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de verduidelijking. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Waar moet TS en haar verdieping dan de fiets neerzetten volgens de mensen van de BG?
8quote:Op maandag 1 februari 2016 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
In het halletje voor de trappen.
EDIT: 7 seconden te laat
Nope.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |