Nee hequote:Op maandag 1 februari 2016 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Lieve hontjes horen niet dood te gaan.
Ik ken zo'n beest en die pestte altijd mijn Labrador Jim en z'n baasje deed er niks aan, terwijl Jim die rothond gewoon negeerde totdat de maat vol was en hij een keer terughapte en die man aangifte deed en de politie aan de deur kwam en de grote hond natuurlijk de grote valse hond moet zijnquote:
Ja, we hebben haar met 8 weken gekocht..quote:Op maandag 1 februari 2016 19:06 schreef Piebe het volgende:
Lullig voor je.
Heb je hem ook echt 16 jaar gehad?
Ze was nóóóit agressief tegen ons.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beest en die pestte altijd mijn Labrador Jim en z'n baasje deed er niks aan, terwijl Jim die rothond gewoon negeerde totdat de maat vol was en hij een keer terughapte en die man aangifte deed en de politie aan de deur kwam en de grote hond natuurlijk de grote valse hond moet zijn
We hebben haar begraven vlak naast haar (Zoals wij dat noemde) "Man" Daar heeft ze meerdere nestjes mee gehad, als ze wegliepen deden ze dat samen..quote:
Wat ben jij een mongool zeg. Flikker gewoon een eind op man.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus het hebben van een mening is stoer?
Dan bouw je er inderdaad een band mee op.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, we hebben haar met 8 weken gekocht..
Laat lekker gaan, begeleiding had een foutje gemaakt door hem per ongeluk het wifi wachtwoord te geven waarschijnlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg. Flikker gewoon een eind op man.
Ja..quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan bouw je er inderdaad een band mee op.
Mooi gezegd Remqo!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
Sterkte Braddie.
Zie het maar zo, hij was al die jaren jouw maatje, jij was zijn hele leven zijn maatje.
Aii, botkanker.. Dat is helemaal zuur zegquote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Sterkte. Die van mij 3 weken geleden moeten laten inslapen. Botkanker
Dank. Gecondoleerd nog!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Sterkte met het verlies van je hond, Ik weet hoe het is: verloor de mijne 3 weken geleden ook![]()
dank je.quote:
Inmiddels weer gevonden?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Sterkte met het verlies van je hond, Ik weet hoe het is: verloor de mijne 3 weken geleden ook![]()
echt grappig ... NOTquote:
Iemand met zo weinig inlevingsvermogen? Dat lijkt me onverstandig.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij moet psycholoog worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |