Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik bij jou en je stenen
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pestenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij leven en laten leven hoort ook dat je best mag zeggen als iets je irriteert
Ja preciesquote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit of ik het begrijp toch.
Gewoon leuk vinden wat je leuk vindt.
oh my godquote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik weet de usernames niet meer, die chick was ook ooit chocolatechick ofzo
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkiequote:Op maandag 1 februari 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TienVingers? Die zei nog minder op fok dan jij in het echt
Zo, die kwam uit het nietsquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach man jij kan niet eens een mbo 2 niveau afronden pikkie
Eian post om die reden ook niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
fokkie en inso hebben er een handje van om sommige gewoon weg te pesten
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ahahahahaquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zou de wereld niet veel slechter maken neequote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Kan maar beter overal mee stoppen
Uit dat licht
Ja, al is het in woonwijken toch minder leuk met eerst een laag puin.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb ook een tijdje boringen gedaan op school. Ik vind het wel leuk werk.
eian vond mij ook een debielquote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian post om die reden ook niet meer.
Hij vindt fikkie een enorme debiel.
rawrquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken wasquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
I don't, now what?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Typisch het volgende:
LR aka the boorgod
if you know what I mean
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eian vond mij ook een debiel
die neem ik niet serieus
Hopen dat het nu weer leuk wordt dan :Squote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Wow. Ben even naar de Aldi en de sfeer is meteen helemaal weg hier.
Goed puntquote:Op maandag 1 februari 2016 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was eigenlijk al begonnen voor je vertrokken was
Wat heb je gehaald?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
Elan, voor al uw feesten en partijenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed puntMaar het is alleen maar erger geworden.
hij ging ook telkens mijn realnaam noemenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn postst hadden vaak wel een speciaal karakter.
Helaas was jij verbannen toen hij er laatst was.
waarom blokjes kaas. waarom haal je niet kaas en snij je dat in blokjes?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola light, wraps, gehakt, geraspte kaas, blokjes kaas.
Hoe hypocriet is dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan, voor al uw feesten en partijen
Lekker.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola light, wraps, gehakt, geraspte kaas, blokjes kaas.
Omdat ik dan vet veel kaas heb. Ik ben er na een zakje wel weer klaar mee komende tijd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom blokjes kaas. waarom haal je niet kaas en snij je dat in blokjes?
ik snap dat nooit
Net als geschilde aardappelenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
ja dat is een goeie.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan vet veel kaas heb. Ik ben er na een zakje wel weer klaar mee komende tijd.
Ik weet niet zo goed wat ik met een halve kilo kaas moet. Eet het niet op brood eigenlijk. Ja tosti's maar dat eet ik ook maar 3x per maand.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als geschilde aardappelen
Gemak tch
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertjequote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga maar even een potje fifa
heeft er iemand zin??????????
nog 5 dagen wachten voordat ik weer mijn avances jegens jou kan doenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertje
Wordt tijd voor een Fok abo dus?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog 5 dagen wachten voordat ik weer mijn avances jegens jou kan doen
heyyyquote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel zin maar niet in fifa en ook niet in jou. #sfeertje
die heb ik toch alquote:Op maandag 1 februari 2016 16:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een Fok abo dus?
Hu hu funny.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik heb hem inderdaad voor mijzelf????
wat bazel je nou
Raspberries zeker?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Orange Is The New Black blijft maar prijzen winnen
Nee, vreemde correlatie maak je daar.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
srry
maar serieus
jij hebt dus seks voor een fok!abbo?
dit zo hardquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap dat nooit
ik wil geen relatie met corquote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, vreemde correlatie maak je daar.
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka is een volslagen randdebiel en toch zou ik zo zijn huiswerk weer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |