1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon niet oordelen over dingen waar je de ballen verstand van hebt
Nee totaal niet eigenlijk omdat vanaf het moment dat je begon dat ik nooit gewerkt heb je al geen idee meer had waar je het over hbt. Daarbij weet je niet eens de reden waarom ik het krijg dus hoezo zou ik me aangesproken moeten voelen?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij voelt je gewoon aangesproken omdat je weet dat ik gelijk heb.
En nee, helaas niet.
Ik ken die miljoen mensen niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.
Is dit volgens jou normaal dan?
Ik vind het ook vrij veel.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
1 miljoen van de 16 miljoen is of was arbeidsongeschikt.
Is dit volgens jou normaal dan?
nee hij krijgt 1600 iva-uitkeringquote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?
Vergeleken met andere EU-lidstaten zijn het belachelijk hoge cijfers in ieder gevalquote:
Oh, zit nog met de jeugd van tegenwoordig in mijn hoofd.quote:
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid hequote:
Ik wil een hoersubsidiequote:Op maandag 1 februari 2016 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou Faxie intussen wel goed uitkomen
Ik volg je niet ;;(quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, zit nog met de jeugd van tegenwoordig in mijn hoofd.
Mark Rutte, meer belasting dan gedacht
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig verder.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid he
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook op de schop gegooid he
Ik ga daarvan Bitcoins kopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna aangifte doen en zien hoeveel centjes er terugkomen voor in vakantiespaarpotje.
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
huisje van 350 euro per maand
en 1350 euro per maand uitgeven aan eten en drank
wat een leven moet dat zijn
Zo nu en dan pik ik wel vehalen op van kennisen die zo iemand kennen.... zijn er meer dan je zou denken volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.
Zitten dus nog altijd heel veel luie donders thuis die ten onrechte aan het overheidsinfuus liggen.
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
UWV kamp al jaren met extreme achterstanden.
Zitten dus nog altijd heel veel luie donders thuis die ten onrechte aan het overheidsinfuus liggen.
Ik schatte het bruto modale inkomen verkeerd in omdat ik dacht dat er minder belasting enzo van het netto bedrag afging.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Tjacka het volgende:
huisje van 350 euro per maand
en 1350 euro per maand uitgeven aan Lego en Transformers
wat een leven moet dat zijn
Je bent zelf fat.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar datzorgt er nog steeds niet voor fat jij over elke individu kan oordelen of het rechtvaardig is of niet
vind ik nog steeds pittig veel, want kinderen en ouderen reken je natuurlijk niet meequote:Op maandag 1 februari 2016 16:20 schreef Sked het volgende:
september 2015: 810.830 arbeidsongeschiktheidsuitkeringen
al 200.000 minder dan de miljoen van Elan, gaat dus de goede kant op
Huisdier en sportschoolabo nemen, en een goed internetabonnement. Kom je al een redelijk eind.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.
haha lolquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |