Bedoel maar.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2200 kan ik verdienen als ik mijn MBO4 heb afgerond volgens mij :s
Mwa dat valt tegen denk ik. Moet je eerst werk zien te vindenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is amper modaal man.
Als jullie straks afgestudeerd zijn verdien je het dubbele. Easy
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ikquote:
Je hebt tegenwoordig 100 jaar om terug te betalen en je hoeft pas serieus terug te betalen als je ook genoeg verdient daarvoorquote:Op maandag 1 februari 2016 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa dat valt tegen denk ik. Moet je eerst werk zien te vinden![]()
En vervolgens de eerste 10 jaar schulden terugbetalen
dit is een grap tochquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ik
Nou dan, drink nog lekker een biertje, belastingbetalende medelanderquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi
Net 2x achter elkaar geniest morgen maar even langs het UWV
Even snel gezochtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Modaal is 2500 bruto, dus close denk ik
Neehoor, 35.500 in het jaarquote:
Ahh, broertje van Edwin pakt meer dan ik dachtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even snel gezocht![]()
Het modaal inkomen 2016 volgens het CPB is ¤ 36.000.
Per maand is dit bruto ¤ 2.773 en netto ongeveer ¤ 1.996.
Die regeltjes veranderen toch elke tig jaar weer? Neem aan dat je wel rente mag betalen, of worden de studenten weer eens gematst omdat ze zoveel gaan bijdragen aan de maatschappij later?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig 100 jaar om terug te betalen en je hoeft pas serieus terug te betalen als je ook genoeg verdient daarvoor
Gewoon afschaffen en aan gelukszoekers gevenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
Mensen in dit land krijgen veel te vlug Wajong vinden jullie niet.
Misschien moet je maar gewoon niet oordelen over dingen waar je de ballen verstand van hebtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
mijn oom beetje zuipen, beetje snuiven beetje neukenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet wel zeker dat mensen met uitkering een stuk ruimer kunnen leven dan ik.
Maar zou toch echt niet met ze willen ruilen.
Voor Fok kende ik die hele term niet. Zet je aan het denken....quote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef Elan het volgende:
Wie?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ahh, broertje van Edwin pakt meer dan ik dacht
Jij voelt je gewoon aangesproken omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn oom beetje zuipen, beetje snuiven beetje neuken
en krijgt 1600 per maand
dat zou ik ook wel willen
Zuip- en neuktoeslagquote:Op maandag 1 februari 2016 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is inclusief de toeslagen neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |