Zodat je spelers een duur 4 jarig contract voor kunt schotelen en je er na een paar maanden achter komt dat ze eigenlijk niks toevoegen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
Wellicht maar eens afstappen van dat debiele salarisplafond.
Boeiend.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zodat je spelers een duur 4 jarig contract voor kunt schotelen en je er na een paar maanden achter komt dat ze eigenlijk niks toevoegen.
Kazim, El Ahmadi en Vermeer?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend.
Nu lopen er 4 rond die rond het miljoen zitten en niks toevoegen. Netto maakt dat allemaal niet zoveel verschil, zolang je maar binnen je begroting blijft.
Spelers als Guardado komen gewoon niet voor 1 miljoen naar je club dus blijft het eeuwige armoe.
Gio eruit, René erin.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het al, gewoon Elan de financiën laten regelen, dan komt het allemaal goed.
Echt he.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het al, gewoon Elan de financiën laten regelen, dan komt het allemaal goed.
Elia?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim, El Ahmadi en Vermeer?
Kazim betalen we pas sinds dit seizoen en Vermeer en El Ahmadi hebben hun waarde wel bewezen.
twitter:Jenky67 twitterde op maandag 01-02-2016 om 12:48:34@IAM2INDIE4U 28 career goals or something like that, troublemaker, suspended from Feyenoord for threatening a journalist reageer retweet
Gauw oprotten.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 01-02-2016 om 12:49:18#Feyenoord gaat transfer Kazim snel afronden. 'We hebben nog elf uur dat voor elkaar te krijgen', aldus directeur Eric Gudde #Celtic reageer retweet
?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:41 schreef Tjacka het volgende:
Gefeliciteerd alvast met de drie punten.
Hij zit weer bovenop het nieuws!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 01-02-2016 om 12:49:18#Feyenoord gaat transfer Kazim snel afronden. 'We hebben nog elf uur dat voor elkaar te krijgen', aldus directeur Eric Gudde #Celtic reageer retweet
Alleen als dat pas is bij een tweede verlenging. Dus, spelers die zich echt overduidelijk bewezen hebben. Met name eigen jeugd. Toch om te janken dat Kazim letterlijk het dubbele krijgt van het ultieme contractvoorstel aan Vilhena. Clasie is destijds ook bijna vertrokken voor een schijntje omdat hij zwaar ondergewaardeerd werd.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
Wellicht maar eens afstappen van dat debiele salarisplafond.
Guardado zit zo ver niet boven onze max hoor; het plafond in eindhoven ligt niet veel anders dan hier. Wellicht omzijlen ze dat met tekengeld etc, maar dat doen wij ook. Ahmadi heeft bijvoorbeeld een mooi sommetje ontvangen, terwijl Elia de helft van een eventuele transfersom in eigen zak mag steken.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend.
Nu lopen er 4 rond die rond het miljoen zitten en niks toevoegen. Netto maakt dat allemaal niet zoveel verschil, zolang je maar binnen je begroting blijft.
Spelers als Guardado komen gewoon niet voor 1 miljoen naar je club dus blijft het eeuwige armoe.
Snap sowieso die persco niet echt. Werd eerder ook niet gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:42 schreef Droopie het volgende:
Rijnmond is echt slecht.
Zenden ze live om 12.30 een interview uit op tv!!!!!
Gaan ze vragen of Feyenoord dit bewust opblaast.
Waarom live uitzenden dan??
Bij een luchtalarm in Vlaardingen ivm met een brand geven ze niet thuis, maar hier stoppen ze de 12e herhaling ervoor.
Door het verrotte Championsleague-systeem is 'groot denken' hetzelfde als 'groot risico'. Feyenoord is nog steeds niet bekomen van de laatse grote helicopter die binnen vloog.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Guardado zit zo ver niet boven onze max hoor; het plafond in eindhoven ligt niet veel anders dan hier. Wellicht omzijlen ze dat met tekengeld etc, maar dat doen wij ook. Ahmadi heeft bijvoorbeeld een mooi sommetje ontvangen, terwijl Elia de helft van een eventuele transfersom in eigen zak mag steken.
In eindhoven durven ze gewoon groter te denken. Deels is dat uiteraard ook gerechtvaardigd, op basis van de prestaties op het veld.
Ze hadden die leadboarding beter gebruikt voor iets anders:quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef De_Pel het volgende:
Over amateurisme gesproken overigens; is het iemand anders opgevallen dat Feyenoord gisteren mooi nog even een paar duizend euro aan Ledbording-advertenties aan het al enige tijd failliete NuWonen besteedde?
Oh crap, het is Krabby. Kazim krijgt dus contractverlenging bij ons.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Gauw oprotten.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 01-02-2016 om 12:49:18#Feyenoord gaat transfer Kazim snel afronden. 'We hebben nog elf uur dat voor elkaar te krijgen', aldus directeur Eric Gudde #Celtic reageer retweet
Lijkt me sterk dat Feyenoord dat zelf regelt. Zal wel allemaal voor een vast bedrag per jaar verhuurt worden.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef De_Pel het volgende:
Over amateurisme gesproken overigens; is het iemand anders opgevallen dat Feyenoord gisteren mooi nog even een paar duizend euro aan Ledbording-advertenties aan het al enige tijd failliete NuWonen besteedde?
Je hebt groot denken: een praktisch transfervrije maar wat duurdere speler halen die een elftal bij de hand kan nemen en zijn waarde ook indirect terugbetaalt als je geen CL haalt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Door het verrotte Championsleague-systeem is 'groot denken' hetzelfde als 'groot risico'. Feyenoord is nog steeds niet bekomen van de laatse grote helicopter die binnen vloog.
Daar valt an sich ook nog wel wat voor te zeggenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Feyenoord dat zelf regelt. Zal wel allemaal voor een vast bedrag per jaar verhuurt worden.
Ligt er aan. Als hij volgende wedstrijd weer begint met vd Heijden, Botteghin en Kramer in de basis wat mij betreft 0. Als hij dat niet doet, is er wmb weinig reden om hem weg te sturen; ik heb er simpelweg 0 vertrouwen in dat het onder een andere trainer beter wordt. Kost alleen maar weer geld om hem te vervangen. Wel een slechte zaak dat Gudde/Geel amper en publique steun betuigen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Gio nog krediet denken jullie?
Ik krijg niet meer vertrouwen in een trainer waarin Gudde zijn vertrouwen uitspreekt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als hij volgende wedstrijd weer begint met vd Heijden, Botteghin en Kramer in de basis wat mij betreft 0. Als hij dat niet doet, is er wmb weinig reden om hem weg te sturen; ik heb er simpelweg 0 vertrouwen in dat het onder een andere trainer beter wordt. Kost alleen maar weer geld om hem te vervangen. Wel een slechte zaak dat Gudde/Geel amper en publique steun betuigen.
40-45quote:Op maandag 1 februari 2016 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Gio nog krediet denken jullie?
Niks mis met Botteghin toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als hij volgende wedstrijd weer begint met vd Heijden, Botteghin en Kramer in de basis wat mij betreft 0. Als hij dat niet doet, is er wmb weinig reden om hem weg te sturen; ik heb er simpelweg 0 vertrouwen in dat het onder een andere trainer beter wordt. Kost alleen maar weer geld om hem te vervangen. Wel een slechte zaak dat Gudde/Geel amper en publique steun betuigen.
Het is toch nooit goed, zolang je niet wint.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niks mis met Botteghin toch?
Verder is het ook allemaal net hoe zaken worden uitgelegd. Je kunt van mening zijn dat het slecht is dat Gudde en Van Geel onvoldoende openlijk in de media hun steun en vertrouwen uitspreken in Van Bronckhorst.
Aan de andere kant wordt vaak gezegd dat het zagen aan de poten van de trainer is begonnen zodra de leiding openlijk steun gaat betuigen aan een trainer.
Wie wil je halen dan? Niet alsof je zomaar even een spits uit de hoge hoed tovert. Bovendien is het probleem veel meer dan alleen de spitspositie. Al zie ik Kramer liever vandaag dan morgen vertrekken.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat er nog iemand wordt aangetrokken vandaag? Ik denk van niet. Spits zou goed zijn
Als Kazim weggaat moeten we wel. Achahbar is blijkbaar geen volwaardige stand in voor de heilige St. Kramer.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Denken jullie dat er nog iemand wordt aangetrokken vandaag? Ik denk van niet. Spits zou goed zijn
Hoeveel gaat De Kraam opleveren?quote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:45 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Miskramer? Die hadden ze nooit moeten halen.
An sich niet met Botteghin zelf, maar hij mag nóóit meer in een centrum spelen met non-voetballer Baco Arie, zeker niet als Karsdorp ook nog eens uit vorm is. Heb die gozer gisteren 20 keer in een slakkengangetje richting de middenlijn zien strompelen, uitgebreid om zich heen kijkend, om vervolgens toch maar weer een tikkie breed te geven. Zodra Beekgod er in kwam, kwam er meer voetbal en drive.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niks mis met Botteghin toch?
Verder is het ook allemaal net hoe zaken worden uitgelegd. Je kunt van mening zijn dat het slecht is dat Gudde en Van Geel onvoldoende openlijk in de media hun steun en vertrouwen uitspreken in Van Bronckhorst.
Aan de andere kant wordt vaak gezegd dat het zagen aan de poten van de trainer is begonnen zodra de leiding openlijk steun gaat betuigen aan een trainer.
Waar haal je dat stompzinnige idee vandaanquote:
Ja precies. Achahbar vind ik nou eerlijk gezegd ook niet veel. En alleen Kramer als optie is niet goed. Zal echt iemand bij moeten komen. Ben wel fan van Uth. Kramaric is gekomen bij Hoffenheim dus zal Uth ook niet veel aan spelen komenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Kazim weggaat moeten we wel. Achahbar is blijkbaar geen volwaardige stand in voor de heilige St. Kramer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |