??quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Is die wedstrijd onderbroken geweest of was er iets bijzonders aan op een of andere manier? (behalve dat Burger won)
Valt me op dat de noteringen ruim voor die wedstrijd schijnbaar bij nagenoeg elke bookmaker weggehaald warenquote:
Het heeft wel geregend daar, waardoor de wedstrijd uren later begon.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt me op dat de noteringen ruim voor die wedstrijd schijnbaar bij nagenoeg elke bookmaker weggehaald waren
Ah ok, dat verklaart het danquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het heeft wel geregend daar, waardoor de wedstrijd uren later begon.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
Cindy Burger, doet me denken aan een poppetje wat je bij de Happy Meal krijgt tijdens de Ronald McDonalds weken.
Het regende niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het heeft wel geregend daar, waardoor de wedstrijd uren later begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Haase wint een tiebreak met 7-0Gewoon met twee keer 7-6 winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Dit riekt naar omkopingquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon met twee keer 7-6 winnen
Nieuw PR? Of had ze de 30 al eens gered?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef TheArt het volgende:
Indy wint met 4-6, 7-5, 6-3, maar wel weer 27(!!!!!!) dubbele fouten
Ze heeft al eens de 31 gehaald.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieuw PR? Of had ze de 30 al eens gered?
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef TheArt het volgende:
En ik dacht dat ze het lek een beetje boven had ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef TheArt het volgende:
Als ik in een drie setter 27 punten op service van de tegenstander cadeau krijg en niet win maak ik mezelf van kant.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:43 schreef TheArt het volgende:
Dat haalde ik ook al aan eerder in dit topicquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:52 schreef luckass het volgende:
Koolhof/Middelkoop ook lekkere planning
Achter elkaar Sofia - Memphis - Marseille(bijna verloren inmiddels)
Ah, even overheen gekeken. Maar speel dan gewoon niet die week ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat haalde ik ook al aan eerder in dit topic
Maar ze wilden graag Rotterdam, maar kregen geen garantie van Krajicek voor een wildcard in het kwalificatietoernooiDus toen maar gekozen voor Memphis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |