En jij staat daar ook voor open?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef MyladyMelody het volgende:
En er was nog iemand op mijn pad gekomen. De andere 3 heren zijn allemaal single. Deze man is getrouwd, bekend in de media en is na open overleg met zijn vrouw, op zoek naar een minnares. Ik ben zijn kandidaat nummer 1.
Alle contacten zijn tot dusver platonisch. De onweerstaanbare aantrekkingskracht die binnen het 1 meter contact wel of niet ontstaat en eveneens het oogcontact, vormen de basis voor een eventueel vervolg. Intimiteit binnen de 1 meter zone is nog niet aan de orde.
Daar moet je niks van denken. Lekker laten stikken als ze verder niks meer zegtquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:06 schreef KaBuf het volgende:
Was deze zomer wat aan het daten, waarna ze me plots negeert op whatsapp. Dus toen opeens was het over.
Kreeg ik gisteren een whatsappje hoe het met me ging. Was wel benieuwd wat ze wilde, dus ik gewoon antwoorden. Maar nu hoor ik weer niks van d'r. Dafuq moet ik hiervan denken![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:36 schreef eefje801 het volgende:
Vanavond weer..ben benieuwd hoe het gaat. Heb echt rekening gehouden met zijn bibbers dus..we shall see. De rust heeft mij ook wel goed gedaan. Misschien is het ook wel hartstikke suf en is alle chemie weg nu. (zegt ze uit zelfbescherming) Wel erg nerveus, ga maar even een blokje om ofzo.
Update volgt wel weer.
Ik moet me ook inhouden om niet nog een keer wat te sturen, kan me hier zo aan ergeren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar moet je niks van denken. Lekker laten stikken als ze verder niks meer zegt
Je post kwam op mij nogal over dat jij je vereerd moest voelen dat je gekozen was namelijk, vandaar mijn vraagquote:Op zondag 21 februari 2016 10:39 schreef MyladyMelody het volgende:
[..]
Ja. Als er een klik is en het goed voelt voor iedereen, sta ik daar ook voor open.
Haha. Bedankt! Hij is vereerd dat ik er open voor sta. Het gaat mij niet om iemands positie in de maatschappij. Het gaat mij om de klik, de overeenkomsten en ook de tegenstellingen waarmee we elkaar aanvullen. Dus of we matchen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:45 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je post kwam op mij nogal over dat jij je vereerd moest voelen dat je gekozen was namelijk, vandaar mijn vraag
Maar groot gelijk heb je, het goed voelt zeker doen!
Smooth operator.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef MyladyMelody het volgende:
[..]
Haha. Bedankt! Hij is vereerd dat ik er open voor sta. Het gaat mij niet om iemands positie in de maatschappij. Het gaat mij om de klik, de overeenkomsten en ook de tegenstellingen waarmee we elkaar aanvullen. Dus of we matchen.
Ik doelde op hem.quote:
Het was erg fijnquote:
Spannend! Vooral als er telefonisch al zo een klik is. Veel plezier alvast!quote:Op zondag 21 februari 2016 20:19 schreef Moro het volgende:
Afgelopen donderdag met iemand de hele nacht gebeld, uiteindelijk opgehangen omdat we moesten gaan werken. Eigenlijk nog nooit zo'n klik met iemand gehad online en aankomende zaterdag gaan wij wat drinken.
Ik ben erg benieuwd of de huidige trend zichzelf doorzet.
Alles gaat nogal snel dus ik ben bang voor een crash & burn. Ik kende haar een dag en wisselde al nummers uit. Sterker nog als de mogelijkheid er was geweest hadden we een dag later al afgesproken.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:27 schreef Lingue het volgende:
[..]
Spannend! Vooral als er telefonisch al zo een klik is. Veel plezier alvast!
Ik heb dat ook wel eens gehad dat wel uren konden bellen en kletsen en lachen en toen viel de echte ontmoeting mij iig tegen.
En met de laatste date Had ik helemaal niet gebeld alleen na een dag intensief mailen besloten af te spreken. En erna zit je dan beetje tussen wal en schip. Uitgebreid appen gebeurde ook niet en bellen deden we ook niet.
De date uiteindelijk was niet voor herhaling vatbaar. Maar gelukkig nog wel een beetje ok avond gehad.
Ik mag zaterdag weer. Eerste date, ben benieuwd.
Niet te veel verwachtingen hebben dan heb je iig een betere avond dan wanneer verwachtingen niet waargemaakt worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:06 schreef Moro het volgende:
[..]
Alles gaat nogal snel dus ik ben bang voor een crash & burn. Ik kende haar een dag en wisselde al nummers uit. Sterker nog als de mogelijkheid er was geweest hadden we een dag later al afgesproken.
Ik houd op zich wel van snel afspreken maar normaal niet dit tempo.
Jij ook succes zaterdag.
Dus wel exclusief maar ze gaat terug? Of ga je haar kant misschien wel op?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Update: Met Poolse is drama opgelost en we stevenen op exclusief af. Net toen ik zat te twijfelen om een punt te zetten achter m'n andere scharrel krijg ik een berichtje dat ze aangenomen is op een exclusieve uni in Polen. Daarnaast heeft ze daar nog wat banen aangeboden gekregen. Binnenkort gaan we het er over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |