Gezellig, fijn. Paar goede gesprekken gevoerd, cakejes proberen te maken van ijsquote:
We zijn het een keer eens. Sws dat hele "stappen"-plan hier....quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik pope niet begrijp, laat staan waarom dat in dit topic gepost word?
nah, die ik zag haar zitten, want ja, hoe kon het ook anders ze was 150 kg, heb haar nog wel bebeft maar daarna snel weggerend- verhalen willen wequote:Op maandag 15 februari 2016 14:09 schreef SiIk het volgende:
Serieus? Er is eens een keer iemand die vertelt over een date die die daadwerkelijk regelt, en wat problemen daarbij, en die niet te beroerd is er uitgebreid over te vertellen, en nu gaat men zelfs daar over zeiken?
Nog even er er mogen echt alleen nog maar 'Mijn date was lekker en de koffie ook' posts. Lekker nuttig
Gatver wat klefquote:Op maandag 15 februari 2016 12:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gezellig, fijn. Paar goede gesprekken gevoerd, cakejes proberen te maken van ijsEn een soort pizza twisters gemaakt. En ik heb zitten kijken toen hij aan het gamen was
en vond het nog leuk ook.
![]()
En we hadden samen ontbijt gemaakt zondag, croissantjes en broodjes, bacon, ei etc
Ik kan ook zo'n "koelkast" zijn. Beetje puinhoop in m'n hoofd soms.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:43 schreef eefje801 het volgende:
Hier was het ook klef en leuk en happy happy joy joy (vanuit hem) en toen opeens weer naar standje koelkast (ook weer hij) waarop ik zei; "zoek het ff uit" en hij begreep "het is uit" maar het was mi helemaal niet aanIk snap er niet zoveel meer van. Denk dat ik me misschien ook wat teveel inhoud door hoe het allemaal gelopen is en hij is vast ook nog niet helemaal zeker, hoeft ook niet. Morgen bij een etentje maar even gewoon lief doen en erover praten.
Dankjewel voor je reactie. Waardevol dit.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik pope niet begrijp, laat staan waarom dat in dit topic gepost word?
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens. Sws dat hele "stappen"-plan hier....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Mijn gawd, die enorme lappen tekst zeg, daar klapt zelfs een nymfomane droog op
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij is de discussie zo goed als klaar, dus heeft weinig zin om daar nu weer tig posts aan te gaan spenderen dat sommige users dit heel irritant vindt / overbodig.
Discussie of het wel of niet thuishoort in het topic ligt volgens mij bij de mods of in het FB topic.
Aan allen. Het spijt mij zeer dat ik jullie kostbare tijd en een paar pagina's uit jullie dierbare topic in beslag heb genomen voor persoonlijk gewin. Om de kwaliteit ook hoog te houden zal ik de discussie bij deze beëindigen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef Andromache het volgende:
Eens, P_o_D, een afgesplitst eigen topic is wellicht een idee.
Weet niet zeker of je het sarcastisch bedoelt. Weet in ieder geval dat je welkom bent, maar ik denk dat het karakter van je vragen iets te scheef langs en ook iets te diep gaat voor dit topic.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Aan allen. Het spijt mij zeer dat ik jullie kostbare tijd en een paar pagina's uit jullie dierbare topic in beslag heb genomen voor persoonlijk gewin. Om de kwaliteit ook hoog te houden zal ik de discussie bij deze beëindigen.
+1quote:Op maandag 15 februari 2016 23:07 schreef Cue_ het volgende:
En mijn post was niet als negatief op jou bedoelt. Vondt t namelijk wel fijn voor de veranderingen naar mijn mening ook grotendeels thuis binnen dit topic
Ik ben niet zo'n bazin, vrees ik. Of, ik kan het wel zijn maar wil ook wel even een soort "ontspanning" nu in de situatie. Wel tof hoe je date ermee omgaat!quote:Op maandag 15 februari 2016 19:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan ook zo'n "koelkast" zijn. Beetje puinhoop in m'n hoofd soms.
Mijn date gaat er als een baas mee om. De eerste keer zei hij iets van "we doen dit toch samen, we zijn toch niet tegen elkaar".![]()
En zo reageert hij bijna altijd heel tof eigenlijk.
Dus inderdaad gewoon lief doen en pratenMaar hou ook je eigen grenzen in je achterhoofd. ^^
Fijn dat jullie goed kunnen praten. Dat scheelt zo ontzettend veel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:16 schreef eefje801 het volgende:
Nou, toch een bazin geweest. Lang verhaal maar het komt erop neer dat het allemaal zo "nieuw" is voor hem, juist de bijbehorende gevoelens/emotie dat hij het heel bijzonder plaatst en concludeert dat als iemand hem zo van zijn stuk brengt het wel niet goed moet zijn en reden voor twijfel. Zo vroeg ik om voorbeelden, zegt hij: "ik moet de hele tijd aan je denken!"
"Euh...dat is juist positief sukkel" "Hoe zet ik dat uit?" Ha ha, nou ja, hij rent dus kennelijk altijd weg op dit moment van aftasten. En nu komt hij iemand tegen die dat niet pikt en wil weten hoe hij werkt, dat had hij even niet gedacht.
Hoe ik er zelf in sta? Ik ben natuurlijk wat ambivalent erin, het is niet bepaald soepel hoe het gaat. Maar aan de andere kant kunnen we er dus inmiddels heel goed over praten, hebben humor als heel goed redmiddel als het even te serieus is en ik leer gewoon kennen wat er onder de oppervlakte zit en dat bevalt me nou juist wel. Een serieus persoon met humor en ook serieuze intenties, inmiddels ook met mij. Wel hebben we het tempo een klein beetje omlaag gedraaid, ik moet zelf ook even verwerken hoe dit gaat en daarnaast heb je dat ook wel even nodig na zo'n intensieve maand van elkaar heel veel zien. Het kan best dat het bij een kortstondige romance blijft maar ben blij dat er wederzijds zoveel begrip is. Hij kan ook enorm goed omgaan met de wat fellere/venijnige kant van mij
To be continued..
Ja, dat is wel een beetje wat hij ook lijkt te hebben. Ik dacht alleen van mezelf dat dat me teveel gedoe was maar als ik eerlijk ben gaat hij ook enorm relaxed met mijn nukken om en kan om zichzelf lachen als die eerste gedachte weg is. Natuurlijk ben ik er nog niet helemaal gerust op, het gaat zo heen en weer dat er natuurlijk ooit wel een punt komt dat ik dat zat zou worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Fijn dat jullie goed kunnen praten. Dat scheelt zo ontzettend veel.
Ik heb ook wel eens tegen m'n date gezegd "hoepel eens op uit m'n hoofd". Of van die neigingen dat ik denk "omfg dit kan nooit goed blijven gaan. REN!!?!?!?!!!". Compleet irrationeel.
Maar mijn date kan daar dus heel goed mee omgaan. Die snapt dat dat mijn onzekerheid is en niet zijn gedrag. Waardoor ik het gewoon kan zeggen wanneer ik me zo voel, zonder dat er meteen iets aan de hand is. En daardoor laat hij me zo normaal voelen XD al kibbelen we soms ook wel. Maar jeetje, het voelt gewoon goed. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |