Fijn, dat is wel mijn bedoeling over het algemeen, om aan het denken te zettenquote:Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heel eerlijk, mijn motivatie? Heb erg nagedacht over je woorden, vandaag.
Goede constatering, maar is zo een wederkerige basis niet iets wat je nou juist zou (willen/moeten) verwachten bij iemand waarmee je zoiets serieus als een gezin stichten aanquote:Mannen in mijn leven heb ik al onder mijn vrienden (oude en toekomstige). En ik voel niet als hoofdreden dat ik mijn liefde aan iemand wil geven die ik heel bijzonder vind. Ja, dat is heel mooi meegenomen en heel waardevol, maar als dat niet komt, is het ook goed. Dan ga ik gewoon door met mijn eigen leven weer invulling geven en opnieuw leuke dingen doen. Dus ik sta er inderdaad zelf niet op wederkerige basis in.
Kun je en selecteer je wel serieuze gegadigden als je twijfelt of je er klaar voor bent? Als je aan één kant het afleiding en ontwijking noemt, terwijl je hart eigenlijk ligt in het vinden van mr right voor je gedroomde gezin? Geef je dan wel de juiste signalen af wat je wil en dat jij zelf ook serieuze gegadigde bent om zoiets mee te overwegen?quote:[..]
Het is afleiding. Ontwijkgedrag. Misschien ben ik er ook niet klaar voor. MAAR DE TIJD TIKT DOORRRRRRR.![]()
Als hij een eckte date verwacht, dan vindt hij het misschien heel prima kunnen dat je alsnog afzegt. Je kan het vergoeilijken met oprechte nieuwsgierigheid naar wie hij is, maar de vraag is of één van jullie twee met een dergelijke insteek wel eruit haalt wat ie wil. In jouw geval komt die insteek niet over dat je alsnog het gewoon gezellig zou kunnen hebben, aangezien de verwoording meer overkomt, van nou ja, dan heb ik my part gedaan en ben ik in het ergste geval er met een uurtje weer vanaf. Lijkt me niet helemaal lekker werken als één van je hoofddoelen plezier maken is..quote:[..]
Ik laat morgen wel doorgaan, want ik vind het niet kunnen om het af te zeggen, en ik ben ook wel oprecht benieuwd wie hij nu precies is. In het slechtste geval heb ik als het ware op een na-het-werkborrel gezeten waar ik na een uurtje weer aftaai. Er zijn ergere dingen.
Voor jou voelt het van niet, maar hoe is je verwachting van de ander? Zou niet juist een stukje spontaniteit mee kunnen werken in het contact genereren, om minder radiostiltes te voorkomen enzo? Dat je je wat meer mee kan laten slepen in the heat of the moment, zodat de ander misschien ook niet een soort van serieuze afstand ervaart ofzo?quote:Ja, ik vind dat de komende date beter moet zijn dan de andere. Ik wil de best mogelijke uitkiezen. Spontaan zijn voelt als iets dat ik me niet meer kan permitteren. Ik ben geen 20 meer.
Als je dat nodig hebt om de boel op orde te krijgen, prima. Maar ontneem jezelf geen plezier en/of uitlaatklep, omdat je het niet functonieel genoeg vindt ten opzichte van je doel van een gezin enzo.quote:[..]
Helemaal waar. Binnenkort heb ik een klusweekend bij vrienden, en ga ik familie zien. Na morgen houd ik het hier even voor gezien. Ik meld me over een paar maanden wel weer. Als ik mijn dingen beter op orde heb.
Leuk dat het toch zo uitpakt, jullie ook veel plezier toegewenst!quote:Op maandag 1 februari 2016 04:23 schreef eefje801 het volgende:
Kan er niet van slapen.. gelukkig hij ook niet merkte ik net. Pffrt..ksst! weg met die vlinders even nog mijn hoofd helder houden.
Pfft, jeetje Eefje, wat een ontwikkelingen weer. Ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:23 schreef eefje801 het volgende:
Kan er niet van slapen.. gelukkig hij ook niet merkte ik net. Pffrt..ksst! weg met die vlinders even nog mijn hoofd helder houden.
en? vervolg?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:03 schreef over_hedge het volgende:
Ik had net opeens een heel onverwachte een dateWas nog wel gezellig ook
Ja, dat is dus precies wat ik wil zeggen. En vanmiddag ga ik afzeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Goede constatering, maar is zo een wederkerige basis niet iets wat je nou juist zou (willen/moeten) verwachten bij iemand waarmee je zoiets serieus als een gezin stichten aan
zou willen gaan?
Nog even en je fixt gewoon eerder Sonics nummer dan ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef yats het volgende:
[..]
Stuur je nummer even, app ik je een foto. Stuur jij er ook een van jouw date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
ja komt nog wel een vervolg. Weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet. Maar ach ik zie het wel.quote:
Ik lees het zo vaak hier, dat men haast denkt te hebben omdat men geen 20 meer is, of 'al'' 25, 'tegen de 30 loopt'.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Andromache het volgende:
Ja, ik vind dat de komende date beter moet zijn dan de andere. Ik wil de best mogelijke uitkiezen. Spontaan zijn voelt als iets dat ik me niet meer kan permitteren. Ik ben geen 20 meer.
Omdat de rest om je heen wel kinderen krijgt, trouwt, samenwoont etc. En een oordeel heeft klaarstaan of je een gevoel aanpraat dat je wat mist, zeker als je wat ouder bent. Dus aan iedere leeftijd is wat te hangen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees het zo vaak hier, dat men haast denkt te hebben omdat men geen 20 meer is, of 'al'' 25, 'tegen de 30 loopt'.
Waarom is dat? Stop het leven dan? Moet je dan 'binnen' zijn, qua relatie? En als dat is wat je voelt, ben je dan niet bang te settelen for less, omdat je haast hebt?
Ik hou het slecht bij de afgelopen week, maar is dit die jongen die jou als het ware eerder in de friendzone plaatste?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:11 schreef eefje801 het volgende:
Nou, dat werd dus wel een echte date met M. Eentje die net een paar uurtjes voorbij is. Erg geslaagd, als je het mij vraagt, maar best gecompliceerd zo van vrienden naar.. ja wat eigenlijk? Daar ga ik mijn hoofd nu nog niet teveel over breken. Het was absoluut zijn initiatief en we hebben het er wel eventjes over gehad maar moet zeggen dat ik het zelf ook even moet verwerken ofzo..we gaan elkaar in ieder geval snel weer zien. Conclusie is dat het een prettige ontwikkeling is en dat is in ieder geval erg leuk om te wetenHeb zelfs al een bijnaam, al is het een hele nerderige
Dit is die jongen die eerst alleen vriendschap wilde? (Hoe leuk!)quote:Op maandag 1 februari 2016 04:23 schreef eefje801 het volgende:
Allemaal zaken die je jezelf aanpraat.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat de rest om je heen wel kinderen krijgt, trouwt, samenwoont etc. En een oordeel heeft klaarstaan of je een gevoel aanpraat dat je wat mist, zeker als je wat ouder bent. Dus aan iedere leeftijd is wat te hangen.
En dit past allemaal beter in het sleurtopic van Deezertje. Daar dus verder hierover.quote:
Bij andro ligt het er zover ik begreep uit haar posts vooral aan dat ze graag een gezin wil. En kinderen krijgen is voor vrouwen nu eenmaal meer aan leeftijd gebonden dan voor mannen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees het zo vaak hier, dat men haast denkt te hebben omdat men geen 20 meer is, of 'al'' 25, 'tegen de 30 loopt'.
Waarom is dat? Stop het leven dan? Moet je dan 'binnen' zijn, qua relatie? En als dat is wat je voelt, ben je dan niet bang te settelen for less, omdat je haast hebt?
Ja, dat snap ik. Maar tot een jaar of 35-40 is dat allemaal nog mogelijk. En ook om te beslissen wel kinderen te willen, desnoods vast alleen, en dan kijken of er nog een man langskomt die erbij past.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Bij andro ligt het er zover ik begreep uit haar posts vooral aan dat ze graag een gezin wil. En kinderen krijgen is voor vrouwen nu eenmaal meer aan leeftijd gebonden dan voor mannen.
Sorry. Ik bedoelde het juist helemaal niet naar Deezer, juist niet, maar naar Andro in dit geval. dus naar sleur moet het sowieso niet. Andro komt (en hoort?) ook niet in 1 dacht ik, vandaar dat ik het hier plaatste.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:32 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals! Die discussie hoort niet in dit deel. Naar sleur of deel 1 ermee. Hierna ga ik vegen.
Duidelijk!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Sorry. Ik bedoelde het juist helemaal niet naar Deezer, juist niet, maar naar Andro in dit geval. dus naar sleur moet het sowieso niet. Andro komt (en hoort?) ook niet in 1 dacht ik, vandaar dat ik het hier plaatste.
Snap ik ook wel weer.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk!
Je kunt echter tegelijk in allerlei delen passen. Een discussie/beschouwing over een gezin willen etc. hoort hoe dan ook niet in dit deel thuis. Dat past dan eerder in 1. Of in een eigen topic.
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het een idee voor Andromache en Deezertje om eens af te spreken?
[..]
Ik hou het slecht bij de afgelopen week, maar is dit die jongen die jou als het ware eerder in de friendzone plaatste?
Yepquote:Op maandag 1 februari 2016 12:06 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dit is die jongen die eerst alleen vriendschap wilde? (Hoe leuk!)
Klinkt goedquote:Op maandag 1 februari 2016 13:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
YepSnap het ook niet helemaal meer hoor. Of ik zag het eerder dan hij het bij zichzelf merkte, dat zou maf zijn maar niet ongewoon. Ben natuurlijk wel een ietsje wantrouwig door die afwijzing maar niks lijkt erop te wijzen dat het nu opeens weer omkeert. Ik ben voorzichtig optimistisch en wil er vooral ook van proberen te genieten hoe dit loopt
Heb al een kort verslagje in het vorige topic gezet. Het was gewoon fijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wat is er gebeurd dan? Een liefdesverklaring? Seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |