Volgende week woensdag moet ik vasten dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kent Argo toch. Een echte believer van de goede leeft.
Man Man Man wat een ellende.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgende week woensdag moet ik vasten dus.
Zo ook maar even doen, heb gisteren 2v2 geprobeerd! Da's best relaxed eigenlijkquote:
Fuck man, RL kunnen spelen. Zin in, maar in plaats daarvan zit ik een beetje braaf college te volgenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo ook maar even doen, heb gisteren 2v2 geprobeerd! Da's best relaxed eigenlijk
Tja je moet toch wat man.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck man, RL kunnen spelen. Zin in, maar in plaats daarvan zit ik een beetje braaf college te volgen
Had ik maar zo een YOLO instelling en zat ik thuis geen fuck te geven en gladiatoren te klappenquote:
Later ben je jezelf wel dankbaar dat je geleerd hebt.. Aan de andere kant tja ik weet het niet, heb er vaak over nagedacht het leven en zo. Het lijkt erop dat je eigenlijk het beste thuisvader kan worden en je vrouw kan laten werken, profiteren van het feminisme.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik maar zo een YOLO instelling en zat ik thuis geen fuck te geven en gladiatoren te klappen
Bah vieze campouze!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:11 schreef renwan het volgende:
Hahahaha prachtig potje 2v2 net
Tegenstanders zaten op me te haten omdat ik meer in de verdediging bleef hangen, op me in beuken, me uitschelden noem maar op
2e potje maar even 2 erin geknald, oprotten mongolen
Ook nog 2 minuten te gaan, belt m'n baas me. Mooi niet opgenomen, heb m pas terug gebeld na de winst
Whut?quote:
Ik snap het nietquote:
Ik bleef niet in goal staan maar ik ga ook niet vol naar voor scheuren als m'n teamgenoot daar is, Dan blijf ik rond het middenveld hangen tot ik een kans ziequote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Van die campertjes die in de goal blijven staan...
SIM WAAR BEN JEquote:
Argo snap die goede leeftquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Later ben je jezelf wel dankbaar dat je geleerd hebt.. Aan de andere kant tja ik weet het niet, heb er vaak over nagedacht het leven en zo. Het lijkt erop dat je eigenlijk het beste thuisvader kan worden en je vrouw kan laten werken, profiteren van het feminisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |